Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם תיבת ההילוכים של פולקסווגן עדיין בעייתית או שתיקנו אותה? ( Seven Speed DSG Gearbox - DQ200)


ABD
 שיתוף
עוקבים 18

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

רציתי לשאול האם VW תיקנו / שיפרו את הגיר הבעייתי שלהם (DSG דו מצמדי), או שהוא עדיין בעייתי?

 

ראיתי שיש שתי תביעות ייצוגיות שהחברה הפסידה בהם ופיצתה עשרות אלפי לקוחות, וקראתי שזה עשה המון בעיות להמון אנשים מאז שהוא יצא.

 

האם יש כאן בעלי VW שיכולים להגיד שהמצב כבר בסדר?

האם יש פורומים או משהו מספרי שיכול "להרגיע אותי" במידה ואחליט להתקדם (עם רכישה של T-Cross)?

 

תודה!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

נודרים נדר אין יותר תקלות מ - ע - כשיו!

לאלו שמשווים זאת להחלפת מצמד בגיר ידני: א. החלפת מצמדים DSG נעה בסביבות 4,000+, כשמצמד בגיר ידני יעלה סביב 1500. ב. החלפת מצמד בגיר ידני מגיעה לרוב לא לפני 150K, בעוד בתיבות DSG לא נדיר לראות את ז

בארונה שהייתה בבעלותי הקלאצ'ים היו גמורים לאחר 23 אלף קילומטר, האבחנה על ידי מוסך מורשה ואג. שום נהיגה לא נכונה לא אמורה לגרור החלפה כל כך מוקדמת .

לפני כשעה, ABD כתב:

האם יש כאן בעלי VW שיכולים להגיד שהמצב כבר בסדר?

יש מעל 250k מכוניות שונות על כבישייי ישראל עם הגיר הזה. הגיר עבר אבולוציה במהלך יותר מעשור בו הוא נמצא בשרות, והעובדה שהמכוניות סחירות, עם שוק יד 2 ער ושומרות מחיר מעיד שבסה"כ הכל בסדר. 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, menir1 כתב:

יש מעל 250k מכוניות שנות על כבישי ישראל עם הגיר הזה. הגיר עבר אבולוציה במהלך יותר מעשור בו הוא נמצא בשרות, והעובדה שהמכוניות סחירות, עם שוק יד 2 ער ושומרות מחיר מעיד שבסה"כ הכל בסדר. 

תודה על המענה menir1!

 

זה נכון שיש הרבה מכוניות עם זה על הכביש. אבל בתביעה האחרונה שראיתי (שמתייחסת לבעלי רכבים גם מ- 2016) פוצו 107 אלף(!) בעלי מכוניות עם הגיר הזה.

פולקסווגן לא מסכימים להאריך את האחריות על המכונית החדשה, גם בתשלום נוסף. וזה קצת מדליק לי נורה אדומה.

 

בנוסף, בסקר הנהגים של -JD Power ראיתי שפולקסווגן ממשיכה להדרדר בדירוג האמינות הכללי, מקום 28 בכמות תקלות לכל 100K רכבים (מ-2018) על הכביש, ותזכור שיש המון רכבים ידניים שנמכרים שאין להם בעיות עם הגיר הזה.

 

אני תוהה האם יש משהו רשמי / כתבה / סקר נהגים מרוצים שיתן ביטחון.

 

תודה!

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לתביעות הללו יש יותר השפעה תקשורתית ואין מאחוריהן ממש. כל קמפיין שרות של היצרן, מהווה בסיס לתביעות הללו. 

גם בחו״ל, שעור המכוניות המצויידות בתיבה הזאת עלה משמעותית בהשוואה לדגמים הידניים.

אין מידע ״רשמי״, אך ממידע שלי אין בשנים האחרונות בעיות מהותיות בתיבה הזאת.

 

אם הדבר עדיין מטריד אותך, יש אלטרנטיבות.

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דיעה אישית. 

הגיר עצמו אמין כגיר ידני אם רק מתייחסים לחלק של מכלול גלגלי השיניים. 

בנסיעות ארוכות ללא חיכוך של המצמדים תוכל באופן תיאורטי לשמור על הגיר לאורך כל חיי הרכב או לפחות המנוע. 

הבלאי במרכיבים סביב הגיר, קרי מצמדים ומכטרוניק קורה מן הסתם בשימוש עירוני או בפקקים כאשר המצמדים עובדים( והמכטרוניק שמפעיל את כל התזמורת ). 

אם הבנת את הפואנטה, אז ממש כמו בגיר ידני שבו מחליפים מצמד בשימוש עירוני כך גם הdsg. 

 אני לא אהבתי ב dq200 שלי את אופי ההחלפה המקרטע בזחילה עירונית לעומת גיר פלנטרי, את החלפת ההילוכים המוקדמת מידי בתאוצות בינוניות, ואת הרעידות לפעמים בהחלפה בין ההילוך הראשון והשני תחת עומס(ייתכן שזה היה רק אצלי ). 

לפי דעתי, רכב שהוחלפו בו מצמדים ומכטרוניק אמור לאפס את חיי הגיר עד להחלפה הבאה, כך שמדובר יותר במושג שחיקה מאשר במושג תקלה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נודרים נדר אין יותר תקלות מ - ע - כשיו!

  • מצחיק 9
  • לא הבנתי... 1

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה קצת מצחיק ולא מספיק רציני - אבל, בגדול, הם טוענים גם השנה (כמו כל שנה) שהשנה הם כבר פתרו את כל הבעיות.

וברצינות - אם אופי הנסועה שלך הוא בעיקר בין עירוני מישורי, אתה יכול להיות.....יחסית..... רגוע.
אם אתה חיפאי או ירושלמי, תעשה לעצמך טובה ותקנה משהו עם ממיר מומנט.

  • רעיון טוב! 2

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה shellcase.

 

חיפשתי תביעות עדכניות ו- recall-ים מהשנים האחרונות, ולא מצאתי הרבה.

 

שני הריקולים האחרונים שמצאתי בנושא הם ריקול גדול של 80,000 רכבים מהקבוצה (VW, Audi, Skoda) וריקול של 16,000 אלף רכבים. בשניהם הרכבים האחרונים שנכנסו ל- recall יוצרו ב- 2016, שזה יחסית מרגיע.

 

 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המכוניות המצויידות במנועים הקטנים עדיין עם DQ200 ואחרות עם 7 הילוכים "רטוב" 

שחיקת המצמדים הינה פונקציה ש צורת נהיגה. בשנים האחרונות פחתו מאד התלונות על שחיקה מוגברת הנסועה נמוכה. מן הסתם מצמדים עמידים יותר ותוכנת גיר שונה עם אדפציה למידת השחיקה. מצד שני מחירי החלפת מצמדים הם באותו הטווח של מחירי החלפת מצמדים ברכב עם גיר ידני.

 

ממיר מומנט הוא הפתרון לכל החוששים. 

קצת מצחיק לפחד מתיקון שעושוי להיות בעוד שנתיים/שלוש/ארבע בסכום של כ 3500 שקל למשל ברכב שקונים ב 150,000 שקל. אבל זה אני 😉

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע, לי עדיין קצת קשה לסמוך על יצרן שקורא לגיר שלו DickYou 200.

בערך כמו Love You 3000 רק לא מוצלח כמו טוני סטארק.

עריכה אחרונה על ידי liav12
  • מצחיק 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, zaf כתב:

בסכום של כ 3500 שקל

זה כל הסיפור?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כיום בשוק ישנן כל כך הרבה אפשרויות . מדוע להכניס ראש בריא למיטה חולה ? קונים רכב של חברה אחרת שאין לו בעיות . כמובן שאם תשאל בעלי רכבים כאלה כולם יגידו שהגיר אמין ואין בעיות אבל בשביל מה לקחת סיכון ?

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

^^^^

צודק, נחליף חשש ממצמדים ונחליף ב"שקר כלשהו" אחר. 😉

אם אתה מפחד מתחזוקה, אל תחזיק ברכב. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 דקות, ABD כתב:

זה כל הסיפור?

ואפילו פחות. יש לא מעט מכונים מתמחים, והחלפת המצמדים פשוטה יחסית

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...