Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם יש בעיה להניח את היד על ידית ההילוכים אוטמטיים בזמן נסיעה?


Levii
שימו לב! השרשור הזה בן 1191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדיף שהיד תהיה על ההגה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעות בעיר על מהירויות נמוכות זה נחמד וכיף, על כבשים מהירים זה פחות מומלץ.

יחד עם זה רובנו מניחים את היד על משענת באמצע. (עם יד חצי על ההגה) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה עושה נזק התשובה היא לא, אם זה המקום של היד התשובה היא גם לא.

תשובה פלצנית תהיה שאתה צריך לשים 2 ידיים על ההגה במיקום הנכון (10-2) וכו וכו וכו...

בגלל שנתעלם מכך שאתה לא תמיד במרוץ מכוניות ושבעולם האמיתי כנראה שגם לואיס המילטון לא נוסע במכונית שלו ככה כשהוא הולך להוציא את הילדים מהגן אז נראה שהתשובה היא שעדיף לשים את היד על הידית בין המושבים או בכל מקום אחר שנוח לך (שהוא לא אצבע בתוך הנחיר).

נזק אין, תועלת אין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בכלל שמתי לב לאורך השנים, שכל אלה (ברובם/ן) שתופסים את ההגה בשתי ידיים, הם לרוב נהגים גרועים, הססנים, מעקבים תנועה

ורצוי ואף חובה לעקוף אותם במהירות כדי לא להתעצבן. 

  • אהבתי 4
  • רעיון גרוע 3
  • מצחיק 7
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רעיון טוב להשתמש בידית ההילוכים בתור משענת יד. זה יכול לגרום לבלאי, כמובן תלוי כמה לחץ אתה מפעיל.

ישנם יצרנים שכותבים זאת בספר רכב. 

 

עריכה אחרונה על ידי ליפיגו
דיסלקציה
כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, ליפיגו כתב:

זה לא רעיון טוב להשתמש בידית ההילוכים בתור משענת יד. זה יכול לגרום לבלאי, כמובן תלוי כמה לחץ אתה מפעיל.

ישנם יצרנים שכותבים זאת בספר רכב. 

 

זה נכון לתיבת הילוכים ידנית, שלחץ על הידית יכול ליצור לחץ על שיני ה- dog שמשלבים את ההילוך ולא לתיבה אוטומטית שהיא למעשה מפסק ללא חיבור מכני לתיבה (היום). אין שום משמעות מכנית להשענת יד על ידית הילוכים אוטומטית (ובוודאי לא על חוגה...)

 

לפני שעה, yogev20 כתב:

אני בכלל שמתי לב לאורך השנים, שכל אלה (ברובם/ן) שתופסים את ההגה בשתי ידיים, הם לרוב נהגים גרועים, הססנים, מעקבים תנועה

ורצוי ואף חובה לעקוף אותם במהירות כדי לא להתעצבן. 

איזו הכללה הזויה! באמת? כולם?

לרוב אני מאוד מעריך את ההתייחסויות שלך, אבל הפעם זה גם לא מדויק וגם מסוכן - למעשה מה שאתה אומר שלהחזיק את ההגה ביד אחת בשעה 6 זה סימן למיומנות וטכניקת נהיגה בטוחה וטובה? נכון שיש אנשים שתיארת, אבל מכאן עד לומר שסטטיסטיקה של שנים מוכיחה את זה כנכון - הדרך ארוכה.

עריכה אחרונה על ידי ליסינג בצער
  • אהבתי 1

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, ליסינג בצער כתב:

נכון לתיבת הילוכים ידנית, שלחץ על הידית יכול ליצור לחץ על שיני ה- dog שמשלבים את ההילוך ולא לתיבה אוטומטית שהיא למעשה מפסק ללא חיבור מכני לתיבה (היום). אין שום משמעות מכנית להשענת יד על ידית הילוכים אוטומטית (ובוודאי לא על חוגה...)

כן, פיספסתי את סוג התיבה.

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, ליסינג בצער כתב:

 

איזו הכללה הזויה! באמת? כולם?

לרוב אני מאוד מעריך את ההתייחסויות שלך, אבל הפעם זה גם לא מדויק וגם מסוכן - למעשה מה שאתה אומר שלהחזיק את ההגה ביד אחת בשעה 6 זה סימן למיומנות וטכניקת נהיגה בטוחה וטובה? נכון שיש אנשים שתיארת, אבל מכאן עד לומר שסטטיסטיקה של שנים מוכיחה את זה כנכון - הדרך ארוכה.

 

היכן ראית נהיגה ביד אחת, לא נכתב דבר כזה. 

 

אני מניח את היד במיוחד בנסיעות ארוכות על משענת היד (יש מי שלא עושה את זה) ואת היד על ההגה. (היד שעל המשענת)

עבור זה בנו משענת יד מרכזית -לא ליופי. 

 

רק להבהיר משהו, מי שמחזיק הגה בשתי ידיים לא עושה אותו נהג יותר טוב או פחות מסוכן

נהגים שמהססים על הכביש לא פחות מפחידים אותי מנהגים שעושים עבירות על הכביש. צריך למצוא את האיזון בין נהיגה אחראית

שלא מסכנת את הסביבה, לבין נהיגה שלא מעכבת את שאר הנהגים. זה כל ההבדל. 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, yogev20 כתב:

 

היכן ראית נהיגה ביד אחת, לא נכתב דבר כזה. 

 

אני מניח את היד במיוחד בנסיעות ארוכות על משענת היד (יש מי שלא עושה את זה) ואת היד על ההגה. (היד שעל המשענת)

עבור זה בנו משענת יד מרכזית -לא ליופי. 

 

רק להבהיר משהו, מי שמחזיק הגה בשתי ידיים לא עושה אותו נהג יותר טוב או פחות מסוכן

נהגים שמהססים על הכביש לא פחות מפחידים אותי מנהגים שעושים עבירות על הכביש. צריך למצוא את האיזון בין נהיגה אחראית

שלא מסכנת את הסביבה, לבין נהיגה שלא מעכבת את שאר הנהגים. זה כל ההבדל. 

לא רוצה "לגנוב" את נושא השיחה, אבל...

 

להבדיל - לא טענתי שכל מי שמחזיק את ההגה עם שתי ידיים הוא נהג מרוץ מיומן....

עובדתית, עם היד על המשענת אתה (וגם אני - אני לא מתחסד וטוען שאני נוהג כמו בטסט) בשליטה מיטבית ברכב, למקרה של הפתעה או צורך לקיים תמרון התחמקות. 

כל אחיזה שהיא פחות מ- 2 ידיים על ההגה בצורה נכונה - היא פחות טובה ולא סימן לשום איכות נהיגה.

  • אהבתי 1

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Roycohen1979 כתב:

תשובה פלצנית תהיה שאתה צריך לשים 2 ידיים על ההגה במיקום הנכון (10-2)

 

ההגה עגול. למה להניח על הידיים על אורך של מיתר ולא על האורך של הקוטר?

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין על זה וויכוח, שתי ידיים על ההגה בשעת צרה (להיות מוכנים להפתעות תמיד)  יעזרו לתמרן את הרכב למקום מבטחים

יותר מאשר יד אחת. זה הרי ברור  לכל נהג מנוסה.  לא לשכוח שמי שגדל על גיר ידני הידיים באופן טבעי נוגעות בהילוכים

לי לקח שנים להפסיק לגעת בהילוכים כי אני מורגל לגיר ידני. עדיין בתנועה איטית, אני כן אוהב לגעת בידית הילוכים. (אולי להזכיר לי נשכחות)

 

באופן עקרוני אין מצב ששתי הידיים יהיו תמיד על ההגה, פשוט אין. זה נגיעה הרדיו, מזגן, הורדת הילוך באוטומט לפני צומת (מי שמשתמש)

נגיעה בסוכך שמש, נגיעה בראש וכד'. כלומר אין מצב שהידיים יהיו לאורך כל הנסיעה על ההגה. (זה בלתי אפשרי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאורך כל הנסיעה? לא.

 

לאורך מרביתה - למה לא?

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...