Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

S320 ב15 אלף שקל? מה אני מפספס פה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה מונית בעבר?

אולי קיימות בעיות מכניות/ עבר תאונה בעבר( עבר ביטוחי, בדיקה).

לרכוש רכב כזה בזול יכול לעלות ביוקר אחרי זה בתקלות. 

  • אהבתי 1
פורסם

אוטו מדהים.

תמיד אהבתי את הצורה שלו.

אוטו של כורדים עבים מהקסטל.

יש לו פוזה יפה ואלגנטית.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפני שאתה מתפתה מהמחיר הזול ברר מה שגרת הטיפולים ברכב הזה, כמה הם עולים, מה התקלות הנפוצות וכמה עולה לסדר אותן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא צריך להגזים. לא כל תקלה עולה ככה. 

לא הולכים עם רכב כזה למוסך מורשה כלמוביל,  שמחיריהם כמובן ממש גבוהים. 

יש כמה מוסכים מתמחים שיתחזקו ויתקנו רכב כזה במחירים סבירים ובאופן מקצועי. 

האם רכב כזה, בעלות כזאת  מהווה מציאה? 

בפוטנציאל בהחלט כן. כמובן יש לבדוק היטב את האקזמפלר ולוודא מצבו הספציפי. 

 

פורסם

פות"ש - אתה מפספס את הדור הכי לא מוצלח של ה-S קלאס. תקלות בשפע, והמחירים בשמיים.

פורסם

העלויות אחזקה של ה-W220 הן גבוהות בטירוף בגלל שמדובר על רכב מזדקן שמחושמל בכל אמ"ח אבריו ושס"ה גידיו ולמיטב זכרוני יש לו בולמי אויר שמכירם לא זול בכלל.

הן נסחרות במחירים לא גבוהים  בגלל שמתישהוא "מר תפרן" קנה אותם בכמה עשרות אלפי ש"ח, בנות 11+, בשביל להשוויץ שהוא נוהג במרצדס ואז שהבין שעלויות האחזקה הן גבוהות בטירוף, תחזק אותה בתחזוקת שבר (אבל כמובן הצבע והג'נטים היו מבריקים) והעביר לאותה לשופוניסט הבא.

 

אין ספק שזה רכב יפיפה אבל בניגוד לתדמית של מרצדס, הוא לא היה אמין בשיט.

אני יכול לקשר אותך (אם הוא יסכים, ואני בספק) עם מישהו שהחזיק כזו, שנת 00' שנרכשה בת 5 מיד ראשונה והיסטוריה מלאה בכלמוביל, והיא פשוט מיררה לו את החיים ולא מדבור על בן אדם שחסר לו כסף.

היום הוא מחזיק ב-LS460 דרך אגב

 

פורסם
לפני כשעה, dotan123 כתב:

 

 

אין ספק שזה רכב יפיפה אבל בניגוד לתדמית של מרצדס, הוא לא היה אמין בשיט.

 

 

ממש פלאשבק למה שרשמתם לי על האלפא 159

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

עוד בעיה עם הW220, עכברושים אוהבים את החיווט של הרכב :) בשיא הרצינות, עכברושים אכלו ללקוח שלי את צמת החשמל, המכונאי שלי קיבל S500 וCL55 במתנה מ2 לקוחות שונים כי עכברושים כירסמו את צמת החשמל...



Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

haters will hate

פורסם

מה שאתה מפספס זה כנראה את רשימת התקלות שהיו או יהיו באוטו ויעלו לך בסופו של דבר הרבה כסף לתקן, זה הקטע עם מכוניות יוקרה מזדקנות, חיצונית הן מזדקנות יפה אבל מכנית בשלב מסויים בגלל העלויות הגבוהות הן עוברות לתחזוקת שבר, אלתורים, חלפים זולים וכדומה שרק מקרבים את התקלה הגדולה הבאה, הרכב לא נגמר במנוע וגיר אלא מדובר בכלים מתוחכמים מאוד עם מערכות חשמל מורכבות, מנועי סרבו שמזיזים כל דבר ברכב החל מההגה המתכונן ועד למושבים ווילונות צד וכו וכו וכו ובסופו של דבר לכל חלק יש את נקודת הקריסה שלו, כשיש הרבה חלקים מורכבים יש הרבה מה שיתקלקל, זה לא עניין אם האוטו אמין או לא אלא פשוט הרבה פוטנציאל להרבה בלאי טבעי.

כמו שנאמר פה מעלי בשלב מסויים העלות הנמוכה מביאה רוכשים שמעדיפים מרצדס זקנה מאוד ופוזאיסטית על פני יונדאי I20 בת 5 עם סקס אפיל של מברג טסטר ומהר מאוד מגלים שעלויו האחזקה שלה בשמיים ורמת האמינות רחוקה מלהיות של אוטו חדש ואז מתחילים לחלף בתיקונים עד לשלב שבו הם מכירים בעובדה שגדול עליהם להחזיק את האוטו הזה ומעבירים אותו לבחור הבא שמעדיף פוזאיסטית על פני מברג טסטר...

פורסם

אם אתה בקטע של הגרמניות המזדקנות, E39 תיהיה עדיפה בהרבה (למרות שקשה למצוא אחת במצב הגון) ולמרות שהיא לא המקבילה ל-S CLASS כמובן.

ראיתי את המודעה שהעלית, מדובר על רכב עם 300K+ בתחזוקה "ישראלית", ככה שתהיה בטוח שאין פה שום כדאיות

פורסם

נקודה נוספת, זה לא כלל לגבי רכבים ישנים.

ניסיון ארוך עם מרצדס S500 שנת 97, W140, הרכב נסחר במחיר גבוה יותר מאשר הW220 גם בשוק האמריקאי והוא פשוט אמין מאוד, גם שם יש טכנולוגיה אבל הכל בנוי בצורה מאוד מאסיבית.

היום אגב אני עם S550 W222, ואם הייתי צריך לבחור בין הW220 לW140 אז הW140 היא הבחירה שלי, זה רכב שמרגיש לי טוב כמו הנוכחי.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...