Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,
יש לי הונדה ג'אז 2005 (ידנית) עם המערכת המקורית והחלטתי לשדרג
קניתי מערכת של ATOTO S8 Premium וקומפוננט ALPINE SPG-17CS.

אני מתאר לעצמי שכדי לי לחבר מגבר לקומפוננט ולא לסמוך על המגבר של היחידה. (חושבים אחרת?)

אין לי כוונה כרגע להוסיף סאב (למרות ההמלצות) ומצאתי כמה מגברים יד 2 שניראים לי בתקציב של 300-600 ש"ח.
מאוד אשמח להמלצות של שלושה מגברים לפי סדר של איכות מהרשימה, האם אחד בולט מעל השאר (לצרכים שלי)?
1) JBL GTQ200 4x37W
2) JBL GTO4000  4x50W
3) Nextech IXACT  FD-504  מישהו מכיר, זה מגבר דיגיטלי 4X50 RMS 800W PEAK, אמר שעלה לו במקור 1400ש"ח, לא מצאתי עליו כלום בגוגל
4) Alpine BBX F1200 4x50W
5) Focal Auditor R4280 4x70W
6) Pioneer GM-6500F 4x60W
7) מגבר דיגיטלי NIPPON FDA 500 - מישהו מכיר

תודה רבה 
 

פורסם (נערך)

1.טוב אבל ישן מאוד - הייתי מחפש אופציה למגבר יותר חדיש 

2.טוב אבל ישן מאוד - הייתי מחפש אופציה למגבר יותר חדיש 

3.לא מכיר 

4.אופציה טובה תלוי במחיר 

5.אופציה טובה תלוי במחיר 

6.במחיר שנמכר Pioneer GM-A6704 הדגם החדש לא הייתי רוכש משומש.

7.לא ממליף על מוצרים של ניפון באופן כללי.

 

ALPINE SPG-17CS הוא סט בסיסי נעים וטוב 

אבל אתה תהיה חייב מקור באס כל שהוא כמו רמקולים 6X9 או סאב אחרת זה לא ישמע טוב.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם
לפני 31 דקות, AUDIO KING כתב:

1.טוב אבל ישן מאוד - הייתי מחפש אופציה למגבר יותר חדיש 

2.טוב אבל ישן מאוד - הייתי מחפש אופציה למגבר יותר חדיש 

3.לא מכיר 

4.אופציה טובה תלוי במחיר 

5.אופציה טובה תלוי במחיר 

6.במחיר שנמכר Pioneer GM-A6704 הדגם החדש לא הייתי רוכש משומש.

7.לא ממליף על מוצרים של ניפון באופן כללי.

 

ALPINE SPG-17CS הוא סט בסיסי נעים וטוב 

אבל אתה תהיה חייב מקור באס כל שהוא כמו רמקולים 6X9 או סאב אחרת זה לא ישמע טוב.

 

 

 

תודה,

נוסף מגבר לרשימה 

Alpine PMX-F640

 

 נוסף מגבר חדש לרשימה:

8) Alpine PMX-F640

×
×
  • תוכן חדש...