Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשה להמלצות לטיול רכבי שטח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לחברה שלי יש יומולדת בינואר ואני רוצה לעשות לה טיול ג'יפים.

האמת שאני לא ממש יודע מה הכיוון. אף פעם לא עשיתי טיול כזה. ניסיתי קצת חיפוש בגוגל אבל דיי נאבדתי עם כל המידע שם.

מבחינתי הדבר הכי חשוב בטיול - שהיא תוכל לנהוג (כמובן יש רישיון והיא מעל גיל 24).

 

אשמח לשמוע מאנשים המלצות:

1. מקומות שעושים טיולים מאורגנים.

2. מסלולים שאפשר להשכיר ג'יפ ולעשות באופן עצמאי.

3. כל דבר שחשוב לדעת ולבדוק לפני שמארגנים טיול כזה (לדוגמא בחיפוש ראיתי פוסט שנגרם נזק לטרקטורון ולבעל העסק לא היה ביטוח אז הפיל 100% אחריות על השוכר. דברים כאלה.)

 

תודה מראש!

 

נ.ב

לא קריטי דווקא ג'יפ. כל משפחת רכבי השטח זה אחלה.

עריכה אחרונה על ידי BruZo
פורסם

לדעתי הכי מתאים למה שאתה מתאר זה חברת שבילים של יואב קוה - בגדול הם מוציאים טיולים מאורגנים עבור ג'יפאים (כל אחד בא עם הרכב שלו מהבית, ובראש השיירה מדריך שבנוסף להסברים מכווין ומדריך בקטעים הטכניים), אבל יש להם גם אופציה של השכרת רכב שטח מדוגם לטיולים לנהיגה עצמית. הייתי ממליץ לך פשוט לשלב-להשכיר ולהירשם לטיול. הסיבה-נהיגת שטח זה משהו שצריך ללמוד (אני לא מתכוון לנסיעה על שביל ביער של קק"ל), ובכל מקרה אף פעם לא רכב בודד (מי ימשוך אותך מהבוץ כשאתה רכב בודד? אמרת ינואר? 16:30 כבר חושך לא בטוח שתמצא מהר חבר עם ג'יפ וציוד חילוץ שיגיע לפני רדת החשכה כשאתה תקוע באמצע שום מקום בינואר הקפוא). פה יש את כל הפרטים: https://shvilim.co.il/

פורסם
לפני 3 שעות, רוכב_נוהג כתב:

(מי ימשוך אותך מהבוץ כשאתה רכב בודד? אמרת ינואר? 16:30 כבר חושך לא בטוח שתמצא מהר חבר עם ג'יפ וציוד חילוץ שיגיע לפני רדת החשכה כשאתה תקוע באמצע שום מקום בינואר הקפוא). 


טיפים טובים, אבל ״ינואר הקפוא״....בוא 😂

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
לפני 5 שעות, רוכב_נוהג כתב:

לדעתי הכי מתאים למה שאתה מתאר זה חברת שבילים של יואב קוה - בגדול הם מוציאים טיולים מאורגנים עבור ג'יפאים (כל אחד בא עם הרכב שלו מהבית, ובראש השיירה מדריך שבנוסף להסברים מכווין ומדריך בקטעים הטכניים), אבל יש להם גם אופציה של השכרת רכב שטח מדוגם לטיולים לנהיגה עצמית. הייתי ממליץ לך פשוט לשלב-להשכיר ולהירשם לטיול. הסיבה-נהיגת שטח זה משהו שצריך ללמוד (אני לא מתכוון לנסיעה על שביל ביער של קק"ל), ובכל מקרה אף פעם לא רכב בודד (מי ימשוך אותך מהבוץ כשאתה רכב בודד? אמרת ינואר? 16:30 כבר חושך לא בטוח שתמצא מהר חבר עם ג'יפ וציוד חילוץ שיגיע לפני רדת החשכה כשאתה תקוע באמצע שום מקום בינואר הקפוא). פה יש את כל הפרטים: https://shvilim.co.il/

נראה מעולה האמת!

אבל מה זה טיולים לג'יפ רך? חחח קיה ספורטג' תופס?..

פורסם
בתאריך 10.12.2020 בשעה 16:40, BruZo כתב:

2. מסלולים שאפשר להשכיר ג'יפ ולעשות באופן עצמאי.

 

אני חושב שאם היה לך ג'יפ להשכיר לא היית פותח את השרשור, כנראה אתה מתכוון לשכור ג'יפ.

מצרף פה איזו מודעה שקיבלתי לא מזמן... 

medraft_jeeps_231120.png

פורסם
לפני 52 דקות, BruZo כתב:

נראה מעולה האמת!

אבל מה זה טיולים לג'יפ רך? חחח קיה ספורטג' תופס?..

 

רכב שטח רך זה דאסטר, פורסטר, XV...

ספורטאג' לא בקטגוריה של "רכב שטח" בשום צורה.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...