Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקרר אמנה קופא


phpclub
שימו לב! השרשור הזה בן 1465 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, 

בבית הורי מקרר אמנה שהתחיל לקפוא כל כמה ימים. 

בהתחלה חשבנו שזה הצטברות דברים על הפתח, פעם שניה קראו לטכנאי שהחליף חיישן העגול בתמונה וטען שצריך להחליף גם לוח ב 500 שח נוספים - קיבלנו רושם של חוסר מקצועיות וניסיון לדחיפה ולכן שילמנו רק 300 על ביקור וחיישן. 

 

 

אשמח לעזרתכם לאפיין את הבעיה, להבין אם כדאי לקרוא לטכנאי שוב (ואם כן לדעת מראש מה הדבר הנכון לעשות), לתקן עצמאית או להחליף את המקרר לגמרי לאחר 13 שנות שירות נאמן. 

 

IMG_20201205_222422.thumb.jpg.7dfab88e98effed6b028c7431d28b587.jpg

IMG_20201205_222428.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שבתמונה הוא תרמוסטט הפשרה (תרמוסטופ), תפקידו לנתק את גוף החימום כאשר הקרח נמס והטמפרטורה עלתה מעל לסף שנקבע.

 

סיבות נפוצות לקיפאון (לא כולן) שאני מצליח לחשוב עליהן כרגע:

 

1. גוף חימום תקול

2. בעיית פיקוד, טיימר הפשרה או כרטיס (במקררים ישנים יש טיימר אלקטרו מכאני).

3. מאוורר תקול.

 

אני מציע שתבדוק את התנגדות גוף החימום, האם אתה בטוח שיש כרטיס אלקטרוני במקרר הזה? יש תצוגה דיגיטלית או מכוונים מכאניים? (למרות שיש גם מקררים עם כרטיס בקרה ומכווני חוגה, אבל פחות נפוץ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם הוא החליף תרמוסטופ שלא קשור בכלל לבעיה?? 

 

אשמח להנחיות לבדיקת התנגדות גוף החימום, איפה הוא יושב, האם לכבות את המקרר ואיך לבצע את הבדיקה (יש רב מודד) 

 

יש תצוגה דיגיטלית תקינה, כלומר המחוונים לא משתבשים או מפסיקים להגיב. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שלא קשור לבעיה, אם היחידה קפואה והוא מדד נתק על התרמוסטופ אז כנראה שהוא תקול, זה רכיב שמתקלקל לפעמים.

 

מאחורי הפנל של המאייד (הפנל שמכסה את החלק הקפוא) אמור להיות גוף חימום שצמוד למאייד, תצטרך להפשיר אולי את האזור, ההתנגדות שלו צריכה להיות מאה ומשהו אוהם אם אני לא טועה (אני לא יודע מה ההספק שלו, אבל באזור). 

 

אתה יכול לפרק את הכרטיס האלקטרוני ולשלוח לבדיקה באלקטרו דובין למשל.

 

האם יש עוד חיישן טמפרטורה באזור המאייד?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...