Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם, אני חושב לקנות קאיה ריו החדשה, הדגם החדש 2020, מנוע 1000 טורבו עם תיבה דו מצמדית 7 הילוכים.

אשמח לשמוע המלצות ודיס-המלצות על הרכב.

יש לציין שהדגם הזה כבר שנה על הכביש ועכשיו עבר מתיחת פנים קלה.

כמו כן, הרכב הזה מקביל ליונדאי i20 שממנו רואים המון מכוניות על כבישי ישראל לעומת הקאיה ריו שכמעט ולא רואים אותה.

יש סיבה להתרחק מהרכב?

אגב, 3 שנים אחריות מלאה ו 7 על גיר ומנוע, סיבה למסיבה או שלא עליתי על הקאטצ'? 

עריכה אחרונה על ידי ronaldo17
פורסם

היונדאי נמכרת לליסינג בהמוניה (זכתה בין השאר במכרז הליסינג של צהל ביחד עם האיביזה), והקיה לא. 

האחריות המורחבת של קיה לגיר ולמנוע קיימת כמה שנים למספר דגמים קטנים ובינוניים של קיה. הקאצ' זה שאתה צריך לטפל במוסכי היבואן כדי לשמר את האחריות.

(אתה יכול לטפל לפי החוק בכל מוסך מורשה משרד התחבורה, אבל תצטרך להוכיח להם שהרכב טופל לפי מפרט יצרן לאורך כל התקופה שהוא אצלך. 

 

×
×
  • תוכן חדש...