Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, צריך ייעוץ.

 

אני מתלבט בין סקודה ראפיד, לראפיד ספייסבק שנים 2015-2016

 

הבנתי שמבחינת גיר אותה התיבה, 7 הילוכים dsg סטנדרטית.

בגרסת ה 1.4 122 כ״ס. (האם יש דגם בשנים האלה גם 125 כ״ס ואם כן, יש הבדל?)

 

ההתלבטות הגדולה שלי היא:

 

מה כדאי יותר מבחינת, אם ידועות בעיות כלשהן באחד הדגמים? 

והאם מבחינת אבזור (בקרת אקלים,תאורה אוטומטית וכו׳ יש הבדל משמעותי מלבד הסאנרוף?)

 

מצאתי הצעת רכישה לספייסבק 2015 הדגם עם הסאנרוף ומושבי הספורט (style אני חושב) ממליצים?

 

אשמח לעזרה מאנשים שחוו את האוטו, לטובה ולרעה.

 

תודה חברים.

פורסם

ההבדל הוא הצורה של הבג'אז, בשניהם הוא דיי מרווח. 

תיבת ההילוכים היא החוליה החלשה שצריך לבדוק מבחינת אמינות. 

ה 1.4 עם ה 125 כ"ס  זה מנוע חדש יותר שהחליף את ה122.

פורסם
לפני 26 דקות, yoav911gt2 כתב:

ההבדל הוא הצורה של הבג'אז, בשניהם הוא דיי מרווח. 

תיבת ההילוכים היא החוליה החלשה שצריך לבדוק מבחינת אמינות. 

ה 1.4 עם ה 125 כ"ס  זה מנוע חדש יותר שהחליף את ה122.

גיר ידוע.. אבל זה גיר כמדומני כמו האוקטביה (אלא אם כן זה לא קלאץ יבש) והגיר dsg7 הבנתי שיותר ״נעים״ בהעברת הילוכים ויותר אמין.

אשמח לדעת מה זאת אומרת לבדוק מבחינת אמינות? 

תודה על התשובה חבר.

 

אשמח לשמוע דעות מאנשים שחוו את הרכב ונסעו בו תקופה ועברו טיפולים, מבחינת חלקים(מתכוון להזמין מאיביי לפחות בטיפולים שוטפים מה שאפשר), ומבחינת ריקולים שידועים לכם בשנים האלה (2015-2016)

פורסם

אין צורך לצטט הודעה מעליך.

זה אותו גיר כמו ברוב דגמי וואג עם מנועים קטנים, קרי DSG7 DQ200 עם מצמדים יבשים. מכיוון שמדי פעם מעדכנים את הגיר תחת אותו שם הייתי מכוון לדגם חדש ככל האפשר.

לבדוק = לבצע נסיעת מבחן, לראות שלא קופצת הודעה בלוח המכוונים, להרגיש שההילוכים עוברים בצורה חלקה ובלי חבטות /רעידות. 

×
×
  • תוכן חדש...