Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

שבוע שעבר הסיטרואן 2008 הטרנטה שלי עדכנה אותי שהיא שהיא עשתה את שלה ושהגיע הזמן להחליף אותה.

אני מחפש לקנות רכב משפחתי/משפחתי מוקטן, יד שניה, התקציב שלי הוא בסביבות 50,000 ש"ח, הדברים שחשובים לי ברכב הם:

1. שנתון חדש יחסית נניח 2016 וצפונה.

2. גיר אוטומטי.

3. מחפש רכב משפחתי (שיתאים לזוג + תינוק), אבל לא גדול מידי מטעמי חניה/SUV או ג'יפון אם יכול להיות משהו ראוי בתקציב הזה.

4. צריכת דלק טובה/סבירה.

5. רכב אמין.

6. חשובה לי הנראות של הרכב (אמנם זה עניין של טעם, אבל שלא יהיה אוטו של אימאות).

7. אשמח לרכב ביצועים טובים אבל יש לעניין הזה פחות חשיבות בעיני.

8. לא רוצה רכב צרפתי (אני והצרפתיות סיימנו).

 

העקרונות האלה די הובילו אותי לחשוב על סקודה ראפיד עם מנוע 1.4 (אני גם אוהב שהיא נראית קצת כמו רכב מנהלים) - מה אתם חושבים עליה? ממליצים? מה אני צריך לדעת עליה לפני שאני קונה?

 

אם לא סקודה ראפיד, איזה רכב הייתם ממליצים לי לקחת בחשבון בחיפוש?

 

המון המון תודה!

 

 

עריכה אחרונה על ידי ShayTB
פורסם

לפני כשנתיים עזרתי לחברים להחליט לגבי רכב לצרכים דומים לשלך. 

הכיוון היה האצקבק אמינה ומרווחת. 

המועמדות הסופיות היו יונדאי איי30 וקיה סיד (שתיהן האצ'בק, לא סטיישן). 

נרכשה סיד 2015 מצויינת. 

ועכשיו כשהבעל קיבל קורולה מהעבודה, האישה מבקשת למכור ולעבור לרכב קטן (פיקנטו). 

מוזמן לחפש המודעה כאן בפורום. 

נראה לי שבאמת תתאים לך. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אם כבר ראפיד הייתי שוקל את הספייסבק - היא מאובזרת יותר והאורך שלה קצר יותר ב20 ס"מ מה שיעזור לך בענייני מציאת החניה ותא המטען שלה פרקטי יותר מהסדאן.
לטובה מדובר ברכב מרווח, מאובזר, זריז, חסכוני ובעל תא מטען גדול ופרקטי (ספייסבק)
לרעה היא נופלת בהשוואה למשפחתיות בסעיף נוחות, התנהגות ובידוד רעשים ומותקן בה גיר DSG אשר סובל מתדמית אמינות בעייתית ומחירי תיקון לא זולים.

הייתי שוקל גם I30 וקיה סיד אמנם מדובר ברכבים זללניים יותר פחות זריזים ופחות מרווחים (בעיקר בתא המטען) אבל אמינים ובעלי איכות נסיעה עדיפה

פורסם

הסיד מאוד מרווחת מבפנים, הרבה יותר מהראפיד. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תודה רבה על העזרה.

 

עשיתי בדיקה קטנה על הקיה והיא אכן עשויה להיות רלוונטית.

 

שאלה קטנה לגבי הגיר של הסקודה (dsg), הבנתי שהייתה תביעה ייצוגית ושהצ׳מפיון התחייבו לפצות בעלי רכבים שנתקלו בתקלה - ידוע לכם אם זה ההסדר הזה חל גם על תקלות עתידיות?

 

אשמח אם יש מישהו שיודע קצת על התקלה ויכול לפרט.

 

המון תודה

×
×
  • תוכן חדש...