Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש חוקי מרפי כאן.
מרוב שרשורי מקררים זה הגיע גם אלינו 😄


הוא בן כ-  15-10  שנים. מעולם לא גמגם.
המקרר עובד (שומעים) והאור דולק.
קירור - אין.
כרגע אנחנו מנסים להציל את האוכל שיש בו וניתקנו החשמל - הולכים כמובן על הפשרה מלאה.
אח"כ אבדוק אם יש סתימה או משהו בסגנון וניראה.
אם הוא לא יחזור לקרר - למישהו יש טכנאי מומלץ ואמין באזור המרכז?
ר"ג - גבעתיים.
תודה ושבוע טוב לכולם.

פורסם

הרדיאטור לא היה קפוא. בכלל אני לא מוצא קיפאון עם קרח. יש לי הרגשה שלא מדובר בסתימה.
צירפתי תמונות לאחר פירוק המשטח (עם מבזק ובלי...) - מה עוד ניתן לבדוק עצמאית?
מישהו יודע אגב איך לפרק את יציאת האוויר העליונה? 
אם לא אתקדם, אחבר לחשמל ואוודא שהמאורר בכלל מסתובב.

 

 

 

 

אמנה 1.jpg

אמנה 2.jpg

אמנה 3.jpg

עידכון (כמעט בשידור חי):
התריס העליון לא נפתח, המאוורר למטה במקפיא כן מסתובב.
האם אני יכול להסיק בוודאות שהסולנואיד האמון על התריס הזה התפגר? נמצא מימין לתריס ומקבל את החוטים. או שהגיוני יותר שמה שמפקד עליו לא תקין?

אמנה 4.jpg

אמנה 5.jpg

פורסם

עקב מבול התגובות שקיבלתי כאן (😄😃) אני מעדכן, למען דור העתיד... 😊.

הגיע טכנאי מאד נחמד שאישתי קיבלה את הקשר שלו מהחברות בשכונה.
הפעיל חיישן גז (מין רחרחן אלקטרוני עם זרבובית בקצה שם יושב חיישן) ומצא דליפה חזקה מאד.
מסתבר שאחד מצינורות הנחושת שוכב בחלקו בתוך אגנית איסוף מי העיבוי ולמרות היותו נחושת - עם השנים קיבל קורוזיה ודלף משם. בגלל ששכב בתוך המים, תת הלחץ שבו סחב קצת מהמים (הלא נקיים) לתוך המערכת, לכן בריחת הגז נמשכה לאורך זמן.
הוא החליף את צינור הנחושת ואת המייבש, כמובן שטף את הצנרת וניקה אותה ומילא גז חדש.
כל זה היה אתמול בצהרים. עד הבוקר מחזיק טוב, טפו טפו טפו. נקווה שהמדחס לא קיבל נזק.
הבנאדם מאד נחמד, עזרתי לו להחזיק צינורות בזמן שהלחים ושוחחתי איתו. אמר לי שהחיסרון הגדול ביותר של המכונות המודרניות, כולל אלה עם השמות הטובים והאמינים הוא שהצנרת אצלם כבר לא נחושת אלא סוג של אלומיניום. האחרון רגיש יותר לשיתוך וגם לא ניתן לתיקון. כמו כן בעוד שאצלי המייבש פשוט יושב לא מאחור ובעל נגישות, אצל החדשים הם מטמינים אותו לפעמים בדופן המקרר, לא פעם בתוך גוש פלסטיק. לשאלתי איזה מקרר עדיף היום ומה כדאי לקנות - אמר שאין לו המלצה חד משמעית, הוא מעדיף להתרחק מהטורקים והסינים, אבל שוב - כמעט כולם "חוטאים" כיום סגנון הבניה שתואר מקודם. מן הסתם עושים זאת בכדי לחסוך בזמן ההרכבה וגם בגלל שנמאס ליצרנים שקונים אצלם מקרר רק לאחר 20 שנים...

פורסם

הייתי לי בדיוק אותה תקלה, ואותו פתרון באותו מקרר, לפני שנה, אצלי המקרר בן 15.
הטכנאי, שזה למזלי חמי, הסביר לי גם שהצינור יושב בתוך המים לא סתם, כי הוא יוצא בדיוק מהמדחס והוא חם, והמים מצננים אותו.
ליאור.

×
×
  • תוכן חדש...