Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנ"ט - מרכז ניסויי טיסה - יש נציגים?


rev-Match
שימו לב! השרשור הזה בן 1281 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קרוב משפחה בסיום התואר (מסלול קדם צבאי) שוקל לנסות להתגייס ליחידה לתפקיד מהנדס ניסויי טיסה.

אופי התפקיד והעיסוק העיקרי די ברור השאלה היותר מעניינת היא מה עושים עם זה באזרחות ומהם דרכי היציאה מהתחום?

 

בשחרור מצהל האופציות מצומצמות, אלביט , תע"א , רפאל ושאר החברות שעוסקות בתחום המל"טים בישראל .

מתוך עניין הרצנו גם בlinkedin חיפוש באירופה תחת "flight test engineer" תוצאות החיפוש לא הרשימו בכמות המשרות הפנויות.

 

השאלות העיקריות,

התפקיד נשמע מעניין ומאתגר האם כך בפועל או שמרגישים תחושת מיצוי (אתגר הנדסי) די מהר ועיקר העבודה היא עבודת כתיבת מפרטים ודוחות ניסוי?

לאן "בורחים" מהתחום כאשר רוצים לשנות כיוון? מה הן האפשרויות? הנדסת מערכת? שירות לקוח כזה או אחר וכו'?

איך השכר בנישה כל כך צרה בישראל, די בטוח שכולם משווים תנאים מה שמונע מאנשים בתפקיד הזה לזוז ולשפר שכר יותר מפעם אחת?

 

כל פיסת מידע על אופי התפקיד ועל השאלות שהועלו תעזור לבחור לקבל החלטה מושכלת, עדיף מניסיון אישי / קרובי משפחה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת השאלות היותר איזוטריות שנתקלתי בהן כאן... ובכל זאת תקבל סוג של תשובה.

אני משער שאותו קרוב משפחה מסיים מסלול עתודה בהנדסה אוירונאוטית. מן הסתם ברור לו ולך שהנדסה אוירו' היא נישה קטנה מאוד בארץ, וניסויי טיסה זה נישה בתוך נישה. אני בספק אם בכל רגע נתון יש יותר מעשרים מהנדסי ניסויי טיסה פעילים בארץ מחוץ למנ"ט. תסיק מכך את המסקנות.

לגבי התפקיד, כמו בכל מקום בסופו של דבר יש רוטינה. 5% "אקשן" והשאר עבודה "שגרתית". צריך להבין שככה זה בהנדסה (ובכל מקצוע אחר בערך). אף אחד לא ישים את הבחור בתפקיד ראשון שלו להיות ראש צוות ניסויי טיסה של ספייס-אקס.

מה עושים הלאה? רק יכול להגיד שטרם פגשתי יוצאי מנ"ט מובטלים, וכל אלה שאני מכיר אישית גם נשארו בהנדסה אוירונאוטית. חלקם נשארים במערכת הצבאית, במנ"ט או במטה. ומדובר בד"כ באנשים משכמם ומעלה, לא כאלה שנשארים במערכת כי אין להם ברירה.

שכר? כנראה לא רעבים ללחם. זה לא הייטק אבל מתפרנסים יפה. לזוז אין לאן כל כך...

אני אגב חושב שזה תפקיד מרתק ואחד התפקידים המעניינים ביותר שעתודאי יכול לשאוף אליהם.

 

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DIMO

כדי שלא תקבל תשובות לא נכונות, אני אתן לך את הזווית שלי מנסיון אישי.

ישראל היא המעצמה מספר 1 בכל הנוגע לפלטפורמות לא מאויישות, החל ממל"טים כבדים ועד לדגמים זעירים ששוקלים מספר ק"ג. לאחרונה נכנסו גם הרחפנים לכל צורך, החל מצבאי ועד אזרחי ותחביבים שונים ומגוונים.

מנ"ט הוא מושג רחב שיכול להוות קרש קפיצה אבל לרוב המשך הקריירה הוא סביב מערכות מל"ט. 

לדעתי יכול להיות התחלה מצויינת לקריירה (כפי שציינת, הנדסת מערכת, ILS, אפיון מוצר וכו' יכולים להיות תפקיד המשך).

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...