Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בהמה אלגנטית או איך קניתי ביואיק


AK21
שימו לב! השרשור הזה בן 470 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

Goodbye 

עם 44k מייל על השעון הביואיק הוחלפה באמריקאית אחרת. אכתוב סיכום מפורט בהמשך שיכלול גם  קצת השוואה, אבל היה תענוג של רכב סה"כ.  סופר נוח, מבודד רעשים מעולה ומאוד גדול(אולי הכי גדול בסגמנט).

 

20221205_160052.jpg

20221205_160033.jpg

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חשבת על ליסינג? 

מהיכרות עם השוק המקומי אני יודע שאנשים מעדיפים לשים מקדמה של אלפי דולרים ואחכ כל חודש כמה מאות דולרים ולזרוק אחרי 3 שנים ולקחת חדש 

מבלי לשים מראש 30 אלף דולר 

 

שקלת את זה? 

 

אם החלטת שלא, מעניין אותי לדעת למה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני תקופת קוביד שקלתי אבל עם המחירים של היום זה עוד פחות משתלם.

נכון ,זה להוציא לא מעט כסף במכה אבל מבחינת כדאיות כלכלית-זה עדיף על ליסינג במקרה שלי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כמו שכתבתי למעלה,הביואיק הוחלפה לאחר שנתיים + של אחזקה.

המעלות הכי גדולות של הרכב הזה הן הנוחות ,בידוד הרעשים ותחושת ה effortless. הרכב הזה מוביל נוסעים מעולה שמאוד נהנינו מאחזקתו. 

למה בכל זאת להחליף?

1.האחריות נגמרת ולא בא לי התעסקות עם מוסכים לכשיגיעו תקלות.

2. השוק מתחיל להירגע והערך מתחיל לצנוח. אם יש זמן זה עכשיו(או אפילו כמה חודשים אחורה).

3.שידרוגיטיס.

4. רצון ברכב עם יותר מערכות בטיחות ופיצ'רים שחסרים בביואיק.

 למען האמת, היה לי בראש את הרכב הבא- mazda cx-90 שאמור להיות מושק אוטוטו. אני מאוד אוהב את הcx-9 אבל הוא קצת קטן וצפוף והcx-90 אמור לתת מענה על זה +מנוע 6 צילינדרים חדש.

מה שגרם לי להקדים את הרכישה וללכת לכיוון קצת אחר הוא נסיעה בעוד כמה שבועות לקולרדו. הביואיק כנראה הייתה מסתדרת אבל אני באמת מעדיף לעשות נסיעה כזאת עם רכב 4×4 למען השקט הנפשי ולכן החלטתי להקדים את ההחלפה.

אני יכול להגיד שקל זה לא היה כי ברוב הרכבים מהסגמנט התחושה הייתה שאני קונה רכב פחות טוב. 

מועמדות להחלפה:

1. קיה טליורייד/יונדאי פאליסייד- אם לא דילר חמדן כנראה זה מה שהייתי קונה. האחיות הקוריאניות מוכרות בטירוף ודילרים מבקשים מארקאפ שעם כל הכבוד, לא הייתי מוכן לשלם. הדבר הכי חזק אצל האחיות זה הpackaging והמחשבה על מי הלקוח של רכב כזה. 

2. ניסן פאתפיינדר-גרסה חדשה ללא הcvt, רכב טוב בסהכ אבל לגמרי חסר ייחוד. הכל בסדר,שום דבר לא מתעלה.

3.  Volvo xc90-T6- פרימיום אמיתי אבל  עם מנוע שאומנם חזק אבל פחות חלק מהv6 ומועד לפורענות.

4 Acura mdx-  רכב נוסף שהייתי מאוד קרוב לקנות. תא נוסעים שמרגיש יותר פרימיום (אם כי רחוק מהxc90) , אבזור בטיחות ,מראה מאוד מאזדאי ומוניטין האמינות של הועדה.

5.ביואיק חדשה יותר- אין מספיק פיצרים/שינויים מהדגם שלי +רצון לנסות משהו אחר.

6.Jeep grand cherokee L- המון אופי ,תא נוסעים פרימיום ויכולת אמיתית לרדת לשטח.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, AK21 כתב:

אז כמו שכתבתי למעלה,הביואיק הוחלפה לאחר שנתיים + של אחזקה.

המעלות הכי גדולות של הרכב הזה הן הנוחות ,בידוד הרעשים ותחושת ה effortless. הרכב הזה מוביל נוסעים מעולה שמאוד נהנינו מאחזקתו. 

למה בכל זאת להחליף?

1.האחריות נגמרת ולא בא לי התעסקות עם מוסכים לכשיגיעו תקלות.

2. השוק מתחיל להירגע והערך מתחיל לצנוח. אם יש זמן זה עכשיו(או אפילו כמה חודשים אחורה).

3.שידרוגיטיס.

4. רצון ברכב עם יותר מערכות בטיחות ופיצ'רים שחסרים בביואיק.

 למען האמת, היה לי בראש את הרכב הבא- mazda cx-90 שאמור להיות מושק אוטוטו. אני מאוד אוהב את הcx-9 אבל הוא קצת קטן וצפוף והcx-90 אמור לתת מענה על זה +מנוע 6 צילינדרים חדש.

מה שגרם לי להקדים את הרכישה וללכת לכיוון קצת אחר הוא נסיעה בעוד כמה שבועות לקולרדו. הביואיק כנראה הייתה מסתדרת אבל אני באמת מעדיף לעשות נסיעה כזאת עם רכב 4×4 למען השקט הנפשי ולכן החלטתי להקדים את ההחלפה.

אני יכול להגיד שקל זה לא היה כי ברוב הרכבים מהסגמנט התחושה הייתה שאני קונה רכב פחות טוב. 

מועמדות להחלפה:

1. קיה טליורייד/יונדאי פאליסייד- אם לא דילר חמדן כנראה זה מה שהייתי קונה. האחיות הקוריאניות מוכרות בטירוף ודילרים מבקשים מארקאפ שעם כל הכבוד, לא הייתי מוכן לשלם. הדבר הכי חזק אצל האחיות זה הpackaging והמחשבה על מי הלקוח של רכב כזה. 

2. ניסן פאתפיינדר-גרסה חדשה ללא הcvt, רכב טוב בסהכ אבל לגמרי חסר ייחוד. הכל בסדר,שום דבר לא מתעלה.

3.  Volvo xc90-T6- פרימיום אמיתי אבל  עם מנוע שאומנם חזק אבל פחות חלק מהv6 ומועד לפורענות.

4 Acura mdx-  רכב נוסף שהייתי מאוד קרוב לקנות. תא נוסעים שמרגיש יותר פרימיום (אם כי רחוק מהxc90) , אבזור בטיחות ,מראה מאוד מאזדאי ומוניטין האמינות של הועדה.

5.ביואיק חדשה יותר- אין מספיק פיצרים/שינויים מהדגם שלי +רצון לנסות משהו אחר.

6.Jeep grand cherokee L- המון אופי ,תא נוסעים פרימיום ויכולת אמיתית לרדת לשטח.

 

 

 

 

יש לך טעם נדיר ועשיר בהחלט.אתה לא פרייאר, יודע מה אתה רוצה האא...

תתחדש אח יקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.12.2022 בשעה 16:42, AK21 כתב:

אכן overland עם Pentastar.

 

שזה אומר?

בתאריך 9.12.2022 בשעה 02:45, AK21 כתב:

לא בטוח בכלל. בוא נראה מה יקרה כשהcx90 תושק..

 

בתאריך 9.12.2022 בשעה 02:45, AK21 כתב:

לא בטוח בכלל. בוא נראה מה יקרה כשהcx90 תושק..

מצור שונה, מעודן יותר, בהחלט החלום, בעיקר בגרסתו החשמלית שבקרוב באה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא אמרת משהו, יש לי איש קשר ביונדאי שמאתר רכבים ולא לוקח מארקאפ

 

עד כה הפאליסייד ממשיך להיות מוביל הסגמנט מבחינתי, מלבד המראה החיצוני אין ממש פשרות והמחיר לגמרי הגיוני בהינתן התמורה הגבוהה. 

 

אישית אני יותר אוהב את הטליורייד אבל בהינתן שמוכרים אותם ב10k מעל המסרפ נשמטת הקרקע התמורה למחיר מתחת לגלגלים... אבל וואלה כל פעם שאני רואה אחת אני מתלהב, וזה suv למשפחה אני לא אמור להתלהב מגושים כאלו. 

 

לרכוש רכב בלי בק"ש אדפטיבית לנסיעות ארוכות נשמע לי פחות אידיאלי. 

 

איך הג'יפ בהשוואה? 

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 Performance | Palisade Calligraphy | F250 Duper Duty Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 470 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...