Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פשרה נוספת בנושא גיר ה-DSG


pasat04
שימו לב! השרשור הזה בן 1348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 17 שעות, pasat04 כתב:

אם מוצג שהרכב לא מופיע, אז הוא לא זכאי, לפחות לא להסכם שנבדק.

בתמונה המצורפת נראה המסך לרכב שזכאי, ועבר הזמן להגשת החזר. יש פרטי התקשרות לבירור.

זה רכב שלי, שנת 2015, שכבר לא נמצא ברשותי.

 

 

Screenshot_20200731-140828_Chrome.jpg

 

לדעתי זה רכב משנת 2015, ולא מהשלוש שנים האחרונות כמו בפירסום.

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, טרול כתב:

בדיוק עכשיו שלחתי את הכתבה לשכן שלי, יש לו סופרב 2013 שמושבתת כבר חצי שנה בגלל שאין לו כסף לתקן את הגיר( פוטר בגלל הקורונה) לפני שקנה הזהרתי אותו, שלחתי לו הפניות לפורום הזה שיחכים קצת והוא היה בשלו שסקודה זה הכי טוב בעולם , סליחה כמו שהוא גוער בי "שקודה"

 

השכן שלך יכול לתקן את הרכב על חשבונם עד ה-3.10.2020 (אם אתם שכנים טובים הייתי רץ לספר לו), אפשר לבדוק לפי מספר רכב אם הוא זכאי כאן.

 

בקשות להחזר כספי היה צריך להגיש עד 60 יום מקבלת המכתב של צ'מפיון על הפשרה.

 

לפני 18 שעות, מיכאל ג׳ון כתב:

בדיוק כפתבתי פוסט גם.

יש לי אוקטביה 2010 1.8 TSI , לפני מספר ימים הרכב יצא ממוסך ( לא צ'מפיון ) לאחר שהלך המכטרוניק.

עלות התיקון הייתה 5700 כולל מעמ.

יש קבלות מהמוסך והכל.

האם יש דרך לקבל איזשהו החזר ?

 

אצלי בפאסאט 2011 "הלך" המכטרוניק לפני שנתיים כמעט, התיקון בוצע במוסך ידוע בחולון שמומחה לגירים האלה, בעלות של 3500 כולל מע"מ, לפני זה בוצעו כל הריקולים, הוחלפו 3 פעמים קלאצ'ים ועוד פעם אחת מכטרוניק באחריות, הוחלף כל מה שהיה אפשר להחליף באחריות לפני סוף האחריות, ממותחנים, שרשרת טיימינג ועד מצבר.

 

לגבי המותחנים עדיין יש זמן להחליף על חשבונם (עד 7.10.2020) רוץ לבדוק עם החליפו לך, כי בדגם שלך יש את המותחנים הפגומים וזה יכול לגמור את המנוע.

 

לפי מה שזכור לי בהסדר הראשון לא היה אפשרות להגיש בקשה להחזר כי פשוט מכרו אותנו...

 

הפיצוי היה שהיד הראשונה קיבל 1300 ש"ח ואם אתה יד שנייה קיבלת 300 ש"ח (והיד ראשונה זכאי ל-1000 ש"ח), הם "האריכו אחריות" לעד 4 חודשים לפי איזה חישוב מסובך (שלרוב האנשים לא האריך בכלל את האחריות) ושלחו את כולם לחפש מי יז... אותם.

 

 

את כל הסדרי הפשרה של "צ'מפיון" 5 במספר אפשר למצוא פה: https://www.championmotors.co.il/compromise-arrangements/

 

הסדר מספר 6 בדרך על המנועים שאוכלים שמן 2/1.8 TSI , היה דיון ב-20/7 דיון הבא הוא ב-20/8 התביעה הוגשה ב-2015.

 

בנוגע לגיר DQ200 , היום באאודי יש 2 רכבים עם הגיר הזה שהם עם מנועי 1000 סמ"ק (A1 Q2), גם בפולקסווגן יש מעט מאוד רכבים עם הגיר הזה כנראה שאריות של דגמים מנועי 1200 ו 1400 סמ"ק, אם נשארו כמה חתיכות 1800 סמ"ק אז גם שם יש את הגיר הנ"ל.

 

 

Detailer.gif
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, erezarmo כתב:

מ-3 השנים האחרונות?

אהל חשבתי שכל הבעיות בגיר כבר נפתרו והוא אמין וללא תקלות.

עדיין יש כאלו ששוחקים מצמדים , הרבה פחות את מנגנון המכטרוניקס.

פחות תקלות אבל לא באותו קצב מופעים. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תזכורת מעולה למי שחשב שהבעיות כבר חלפו עברו ועוד איכשהו חשב אולי בכל זאת לרכוש רכב מהיצרן הזה ומהיבואן הזה.

כמות ה"הסדרים" שהוא נאלץ להגיע אליהם בשנים האחרונות רק נערמים ונערמים.

 

תנחומי לכל אותם בעלי הרכב שהגיעו למוסך, התלוננו על הבעיה, ושילמו פחות או יותר כמה שקלים כדי שירגישו טוב יותר.

תנחומי לכל אותם בעלי הרכב שהגיעו למוסך, אמרו למוסך ששמעו שזה בעיה נפוצה בגיר, ובמוסך הסתכלו עליהם בעיני עגל כאילו שזו פעם ראשונה שהם שומעים על הבעיה הזו.

 

ברכותיי לעורך הדין, שכמו בכל הסדר מהסוג הזה, הוא המרוויח הגדול כאן.

עריכה אחרונה על ידי stum
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה ברור שזה יגיע. הרי ההסדר הקודם (שמדבר על רכבי VAG עד שנת 2016) מדבר על הגיר מהדגם DQ200. בחלק מרכבי 2017-2019 שבהסדר הנוכחי, קיים בדיוק אותו הגיר.

עריכה אחרונה על ידי motek
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אטקה וטיגואן לא נכללים בהסכם? 

להיטב ידיעתי גם בהן מותקן הגיר הזה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, markb205 כתב:

למה אטקה וטיגואן לא נכללים בהסכם? 

להיטב ידיעתי גם בהן מותקן הגיר הזה. 

באמת מוזר. אבל לא הייתי סומך על מה שכתוב ב -ynet. לפי הסכם הפשרה:

ציטוט

".מכוניות ההסדר" –כלי רכב מתוצר VW ,SKODA ,AG AUDI ו -SEAT שיובאו לישראל ע"י המשיבה
1 ,אשרו יוצרו בשנות מודל יצרן 2019-2017 כולל ובהתאם לרשימת השלדות שנמצאת בידי המשיבה
בהם הותקנה תיבת הילוכים מסוג DQ200 

אגב, לא הוזכרו דגמים ספציפיים באף מקום בהסכם.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעוד 3 שנים יהיה הסדר לדגמי 2020 ומעלה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כבר DQ250 עם מצמדים "רטובים", בינתיים עושה רושם שהוא מאוד אמין, אבל איתם אין לדעת.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם עם המנועים הקטנים, אלה שדור מכנה "שקית חלב"? באתר של סירט כתוב DQ200-7F.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת אני לא בטוח. אני כן יודע להגיד לך שבדגמים שעברו שינוי בנפח המנוע (מ-1.8 ל2.0 או מ1.4 ל-1.5) הוחלף גם דגם הגיר.

עריכה אחרונה על ידי motek
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני מכיר, מנועים עם נפח של שני ליטרים ומעלה מקבלים תיבת הילוכים עם קלאצ'ים רטובים.

השאר (בין היתר 1.5) מקבלים עם קלאצ'ים יבשים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

תוצאות של סקר שערכתי פה לפני כ 7 שנים על אמינות ה DQ200 , לאחר שב 2012-3 צמפיון טענו ש"הבעיות נפתרו"

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HTHV5nX1n2rHFreu9v0Nc1gzeq9Aw26Lic5LwzxxFsU/edit#gid=0

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבעיות האמינות של ה DQ200 אמור להיות פתרון בדור החדש של הגולף, והוא תוצאה של שילוב מערכת הנע Mild hybrid.

המערכת הזו אמורה להוריד באופן משמעותי את העומס על תיבת ההילוכים במהירויות נמוכות, פשוט בגלל שהמנוע החשמלי

מאיץ את הרכב מעמידה, מה שאמור גם להפוך את חוויית הזחילה בפקקים ותמרוני חנייה לנעימה הרבה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, ליעד נ. כתב:

לדעתי זה רכב משנת 2015, ולא מהשלוש שנים האחרונות כמו בפירסום

קראת מה כתבתי מעל התמונה? בדיוק את זה.

הבאתי את צילום המסך כדי להראות את פרטי הקשר למי שרצה לבדוק זכאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...