Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חבר'ה. אני מעוניין לקנות רכב סביבות ה130 אלף קילומטר פלוס מינוס. משהו יפני או קוריאני. מאזדה 3 או יונדאי, קאיה, זה בערך הכיוון. מנוע 1600. הבנתי שזה הרכבים הכי אמינים. עכשיו השאלה איך הגיר שלהם במידה והרכב מטופל יחסית בסדר? יכול להגיע ל200 פלוס זה הגיוני? כמובן ברכב אוטומט. 

עריכה אחרונה על ידי Davidum77
פורסם

השאלה שלך כללית מדי. רוב המכוניות היום יכולות לעבור את ה200, בלי קשר למוצא ויותר קשר לאחזקה נכונה.

יש לך גירים שונים -רציף ,אוטומט רגיל ורובוטי כפול מצמדים , יש לך מכוניות היברידיות, מכוניות עם טורבו וכדומה.

 

פורסם (נערך)

זה בלאי ,כמו כל מצמד או חלק מתבלה אחר, מתבלה - מחליפים. לא מבין מה ההבדל בין זה ללהחליף שמן לגיר אוטומט או גיר רציף לצורך הדוגמא. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

 

1. עלות החלפת שמן גיר כמה מאות שקלים, מצמדים או מוח של DSG הרבה אלפים.

2. גיר רציף כמעט לא מתקלקל יכול לשרוד מאות אלפי קלומטרים ללא בעיה וללא אחזקה מיוחדת, הגיר (לדוגמה) של מאזדה 3 דור קודם מגלה שרידות יוצאת דופן...

פורסם

לא הבנתי, אתה רוצה להגיע ל-200 קמ"ש או ל-200 אלף ק"מ?...

טוב זה בצחוק.

כעת ברצינות, אם אתה רוצה לשלם 130 אלף סתם כי בא לך להוציא כסף - קנה כל רכב שתרצה, אבל אם אתה רוצה רכב שיחזיר לך חלק גדול מההשקעה עוד מספר שנים - לך על טויוטה קורולה ודומותיה, בסופו של דבר גם אם זה רק סטיגמה, הציבור קונה ומוכן לשלם על זה יותר. השאלה היא לא כמה אתה משלם עכשיו אלא כמה תהיה ירידת הערך בסופו של הסיפור. 

לגבי הגיר DSG - הוא מהנה הרבה יותר במיוחד אם אתה אוהב ללחוץ על הדוושה הימנית הרבה. אבל התחזוקה שלו, כפי שנאמר לפניי היא משהו שמצריך הרבה תשומת לב.

פורסם
לפני 8 דקות, yoav911gt2 כתב:

השאלה שלך כללית מדי. רוב המכוניות היום יכולות לעבור את ה200, בלי קשר למוצא ויותר קשר לאחזקה נכונה.

יש לך גירים שונים -רציף ,אוטומט רגיל ורובוטי כפול מצמדים , יש לך מכוניות היברידיות, מכוניות עם טורבו וכדומה.


לא משנה לי ממש איזה העיקר שזה תפעול כמו אוטומט לא ידני. 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, llaavvii כתב:

 

1. עלות החלפת שמן גיר כמה מאות שקלים, מצמדים או מוח של DSG הרבה אלפים.

2. גיר רציף כמעט לא מתקלקל יכול לשרוד מאות אלפי קלומטרים ללא בעיה וללא אחזקה מיוחדת, הגיר (לדוגמה) של מאזדה 3 דור קודם מגלה שרידות יוצאת דופן...

מוח זה תקלה, אבל עדיין , כמו כל תקלה אחרת (כולל בגירים רציפים שחלקם גם מתקלקלים).

החלפת מצמדים ברוב המקרים נובעת מבלאי מתוכנן מראש, יקר נכון אבל עדיין, בלאי, לא משנה איך תהפוך את זה. 

לכל גיר יש גרסאות אמינות יותר ואמינות פחות, (הפלנטרי בקרוז למשל , או הרציף בג'וק ובמיקרה של אזור 2010). זה לא אומר שהרכב לא יגיע ל200 אלף ק"מ. 

מאחר ולא חסרות מוניות ורכבי עבודה עם גיר כזה , אני בטוח שיש כמות מכובדת שחצתה את הקו. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
לפני 4 דקות, llaavvii כתב:

הגיר (לדוגמה) של מאזדה 3 דור קודם מגלה שרידות יוצאת דופן...

 

למיטב הבנתי הגיר עבר לדור ה-4 כמו שהוא, רק קיבל מצב ספורט

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, יעקב יעקב כתב:

לא הבנתי, אתה רוצה להגיע ל-200 קמ"ש או ל-200 אלף ק"מ?...

טוב זה בצחוק.

כעת ברצינות, אם אתה רוצה לשלם 130 אלף סתם כי בא לך להוציא כסף - קנה כל רכב שתרצה, אבל אם אתה רוצה רכב שיחזיר לך חלק גדול מההשקעה עוד מספר שנים - לך על טויוטה קורולה ודומותיה, בסופו של דבר גם אם זה רק סטיגמה, הציבור קונה ומוכן לשלם על זה יותר. השאלה היא לא כמה אתה משלם עכשיו אלא כמה תהיה ירידת הערך בסופו של הסיפור. 

לגבי הגיר DSG - הוא מהנה הרבה יותר במיוחד אם אתה אוהב ללחוץ על הדוושה הימנית הרבה. אבל התחזוקה שלו, כפי שנאמר לפניי היא משהו שמצריך הרבה תשומת לב.

הכוונה רכב שנסע 130 אלף קיי. 

פורסם
לפני 3 דקות, yoav911gt2 כתב:

מוח זה תקלה, אבל עדיין , כמו כל תקלה אחרת (כולל בגירים רציפים שחלקם גם מתקלקלים).

החלפת מצמדים ברוב המקרים נובעת מבלאי מתוכנן מראש, יקר נכון אבל עדיין, בלאי, לא משנה איך תהפוך את זה. 

לכל גיר יש גרסאות אמינות יותר ואמינות פחות, (הפלנטרי בקרוז למשל , או הרציף בג'וק ובמיקרה של אזור 2010). זה לא אומר שהרכב לא יגיע ל200 אלף ק"מ. 

מאחר ולא חסרות מוניות ורכבי עבודה עם גיר כזה , אני בטוח שיש כמות מכובדת שחצתה את הקו. 

 

בגדול זה עניין של סטטיסטיקה כמה סוגי גיר רציף עשו  "בעיות" מעטים מול כמה סוגי בעיות היו בכפול מצמדים...
שוב נכון אני כנראה לא אקנה קרוז אוטומטית אלא אם הרכב חדש או הוחלף גיר...כחדש כמעט בטוח שלא אקנה,
דרך אגב הDSG עם מצמד רטוב (הגיע הרבה בגזרת הדיזל) יחסית סביר...

לפני 10 דקות, יעקב יעקב כתב:

לא הבנתי, אתה רוצה להגיע ל-200 קמ"ש או ל-200 אלף ק"מ?...

טוב זה בצחוק.

כעת ברצינות, אם אתה רוצה לשלם 130 אלף סתם כי בא לך להוציא כסף - קנה כל רכב שתרצה, אבל אם אתה רוצה רכב שיחזיר לך חלק גדול מההשקעה עוד מספר שנים - לך על טויוטה קורולה ודומותיה, בסופו של דבר גם אם זה רק סטיגמה, הציבור קונה ומוכן לשלם על זה יותר. השאלה היא לא כמה אתה משלם עכשיו אלא כמה תהיה ירידת הערך בסופו של הסיפור. 

לגבי הגיר DSG - הוא מהנה הרבה יותר במיוחד אם אתה אוהב ללחוץ על הדוושה הימנית הרבה. אבל התחזוקה שלו, כפי שנאמר לפניי היא משהו שמצריך הרבה תשומת לב.

 

K זה סימון בינלאומי לאלפים 200K = 200000 קלומטר נסועה.

פורסם

יפה שאתה לא תקנה, אבל אני בכלל לא המלצתי על הגיר הזה כאן, אלא רק ציינתי שמכוניות שנושאות אותו יכולות לעבור 200 אלף ק"מ.

אני לא יודע לאן אתה מנסה לגרור את השרשור, אני סה"כ ניסיתי למקד את פות"ש עם ההנחות הכלליות שלו. 

פורסם (נערך)

חבר'ה הבוטום ליין זה האם רכב יפני או קוריאני מטופלים סביר יחסית יכולים להגיע ל200 אלף קיי? האם זה נדיר או נפוץ? מבחינת הגיר הכוונה. 

עריכה אחרונה על ידי Davidum77
פורסם

בגדול מבלי להיכנס לפרטים רכב יפני או קוריאני יכולים בהחלט להגיע מעל 200 אלף קילומטר על גיר מקורי, אני מסייג את הרובוטיים של הקיה סיד והרובוטי שנכנס ליונדאי I30 החל מ2016 לא בגלל שהם לא אמינים אלא בגלל שאין לי מידע מוצק לגביהם. המנועים בהחלט מחזיקים מעמד 200 אלף ואפילו יותר.

שים לב שהונדה סיוויק סדאן נמכרה ביבוא מקביל של אלבר פה ושם עם גירים רציפים שהיו פחות מוצלחים.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...