Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע ברכב שלי אולי 6000 קילומטר בשנה. 

 

 הרכב שלי הוא הונדה סיוויק 2008 

לפי מה שקראתי אני בכל 12 אלף קילומטר צריך טיפול ,החלפת שמנים וכל שאר.

 

השאלה שלי היא אם באמת חייב לטפל ברכב שעוברת שנה למרות שלא נסעתי בו 12 אלף ?

 

זה תקף באמת או שזה חירטוט של מוסך שימשיכו לבוא ?

 

מה אומרים ?

 

תודה.

פורסם

לא חייב. זה המלצה של היצרן כדי לשמור על המנוע במצב תקין לאורך זמן.

 

המלצה, אף אחד לא מחייב. אם לא חשוב לך לשמור על המנוע לאורך זמן, אל תעשה. 

 

 

פורסם
לפני 5 דקות, Buki כתב:

לא חייב. זה המלצה של היצרן כדי לשמור על המנוע במצב תקין לאורך זמן.

 

המלצה, אף אחד לא מחייב. אם לא חשוב לך לשמור על המנוע לאורך זמן, אל תעשה. 

אבל לא ראיתי שרשום 12 אלף או שנה ביצרן 

 

רשום רק 12 אלף

פורסם

בגלל שאתה נוסע מעט וסביר להניח רב הזמן בפקקים ובעיר אז רצוי להחליף שמן לפי שעות עבודה והרבה לפני המלצת היצרן.מחיר של שמן איכותי (מוטול למשל) עולה 120 שקל ל5 ליטר זול כמו Kixx ,ZIC  יעלה 70 שקל ,אז מה בעיה להחליף שמן פעם בשנה ? 

לצערי היום זה מחיר של  ארוחת צהריים .

×
×
  • תוכן חדש...