אני נוסע ברכב שלי אולי 6000 קילומטר בשנה.
הרכב שלי הוא הונדה סיוויק 2008
לפי מה שקראתי אני בכל 12 אלף קילומטר צריך טיפול ,החלפת שמנים וכל שאר.
השאלה שלי היא אם באמת חייב לטפל ברכב שעוברת שנה למרות שלא נסעתי בו 12 אלף ?
זה תקף באמת או שזה חירטוט של מוסך שימשיכו לבוא ?
מה אומרים ?
תודה.