Jump to content

Maorb

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Maorb

  1. מה שלומכם חברים . לפני כמה חודשים המגן התחתון מתחת למנוע החליט להשבר באמצע נסיעה עצרתי בצד ונסיתי לסדר ללא הצלחה בסופו של דבר הוא נקרע לגמרי ולקח איתו חלק קטן מאזור הגלגל הקדמי השמאלי ושבר אותו ופצע את הימני גם כן מאז אני שומע את הגלגלים רק בנסיעות מעמל 60 שומע את האוויר שלהם זה מחרפן אותי מה המחיר ? קצת מידע בבקשה הונדה סיוויק 2008 תודה ❤️
  2. אבל לא ראיתי שרשום 12 אלף או שנה ביצרן רשום רק 12 אלף
  3. אני נוסע ברכב שלי אולי 6000 קילומטר בשנה. הרכב שלי הוא הונדה סיוויק 2008 לפי מה שקראתי אני בכל 12 אלף קילומטר צריך טיפול ,החלפת שמנים וכל שאר. השאלה שלי היא אם באמת חייב לטפל ברכב שעוברת שנה למרות שלא נסעתי בו 12 אלף ? זה תקף באמת או שזה חירטוט של מוסך שימשיכו לבוא ? מה אומרים ? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...