Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי,

יש ברשותי מזדה 6 2016 צבע לבן, שמעתי על כל מיני סוגים של ציפויים,

אשמח לדעת מה מומלץ, מחזיק יותר זמן, שומר משריטות ולכלוך לאורך זמן?

ואם אתם מכירים מישהו שאתם בוטחים עליו ב100%..

תודה מראש לעונים :)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

קניתי בשעה טובה רכב חדש ורוצה לעשות את אחד מהציפויים למנוע שריטות בעיקר וסוויבלים ,

אני צריך המלצה מה הכי כדאי לעשות (עלות תועלת) מה היתרונות ומה החסרונות של כל אחד מול השני ,

 

וכמובן טלפון או חברה רצינית ולא איזה חאפר (כי כאלו יש מלא מלא מלא בשוק) שיודע לעבוד והתוצאות בהתאם ! אבל שלא יעלה כמו בית,

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

יש לי רכב חדש מהחברה שלא נשטף עדיין בכלל(אני הורדתי מעליו את המדבקות שהגיע מהיצרן)

האם אתם ממליצים לעשות ציפוי ננו או אוטם צבע ווקס?

תודה.

פורסם

ננו/קרמי יחזיק בין שנה לשלוש שנים (כמובן עם תחזוקה)

אוטם יחזיק כחצי שנה ויותר (יש טובים יותר)

ווקס מחזיק בחום הישראלי כחודש/חודשיים

קובי

:-)

פורסם
שלום לכולם,

יש לי רכב חדש מהחברה שלא נשטף עדיין בכלל(אני הורדתי מעליו את המדבקות שהגיע מהיצרן)

האם אתם ממליצים לעשות ציפוי ננו או אוטם צבע ווקס?

תודה.

המלצה עם מצר שקל ליישם ומחזיק הרבה,

יש שתי חברות טובות והמוצרים שלהם מראים בבדיקה התנהגות זהה

https://www.amazon.com/Meguiars-G190526-Hybrid-Ceramic-Wax/dp/B06WVQ6MVR

https://www.amazon.com/Mothers-01024-Ceramic-Spray-Coating/dp/B07K46RD7Y/ref=pd_sbs_263_t_2/133-9905785-0096251?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B07K46RD7Y&pd_rd_r=63f30e0f-5986-4f35-86ed-3c9f6c9480b5&pd_rd_w=alNM9&pd_rd_wg=jIB2c&pf_rd_p=5cfcfe89-300f-47d2-b1ad-a4e27203a02a&pf_rd_r=6P07C68GH3ZJVTSKP14Q&psc=1&refRID=6P07C68GH3ZJVTSKP14Q

ליישם מאד קל ויחזיק לך קרוב לשנה

 

עמה עמיד:

הוא משתמש במעונה ועם כמה סוגים של חומרי ניקוי/פולישרים להוריד

סיכום: מוצר מעולה שיתן לך לאורך זמן הגנה טובה מווקס ואוטם - לא משנה באיזו חברה תבחר כי הם זהים כמעט

קובי

:-)

פורסם
ננו/קרמי יחזיק בין שנה לשלוש שנים (כמובן עם תחזוקה)

אוטם יחזיק כחצי שנה ויותר (יש טובים יותר)

ווקס מחזיק בחום הישראלי כחודש/חודשיים

 

הנה התשובה בוידאו

[video=youtube;Yxz3zSVIm-g]

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום רכשתי רכב חדש מהחברה ואני לא ממש מבין בתחום אבל הבנתי שאפשר לצפות את הרכב בציפוי ננו או מדבקה ppf ( או חומר אחר מומלץ)רציתי לדעת מה עדיף להגנה משריטות ושמירה על הצבע? 

כל כמה זמן צריך להחליף את המדבקה או לצפות מחדש? 

והאם יש מקום מומלץ לבצע בו את זה עדיף באזור צפון 

עניין נוסף חשבתי לשים ריפוד של הדר רוזן מסוג קרבון האם יש משהו יותר מומלץ? ואצל מי אפשר לבצע את הכיסוי בצורה מקצועית ובהתאמה לרכב (פעם שמו לי כיסוי ושברו לי פלסטיקה ברכב)עדיף גם באזור הצפון 

תודה לעוזרים 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מתלבט האם לעשות רק פוליש וואקס מקצועי ואיכותי או ללכת כבר על ננו קואטינג.

יש גם שריטות, כולל אחת של נשמה טובה עם מפתח שהחליט לטפל באחת הדלתות, עמוק אבל לא חדר את מלוא הצבע.

רכב BMW F30 לבן מ2014. לפני שנתיים עשיתי פוליש וואקס, שטיפות בעיקר ידניות. מאז הרבה עבר על צבע הרכב והגיע הזמן לטפל כמו שצריך.

ראיתי פרסום של https://www.facebook.com/dorgolancarwash/ (מקווה זה לא מנוגד לחוקי הקבוצה לפרסם לינק)

מישהו יכול לחוות דעה מנסיון או מהתרשמות בפרסום, האם כדאי לעשות אצלם, רק 1400 ש"ח הכל כולל הכל עם 2-3 שכבות ננו, נשמיע לי זול, האם אפשרי בלי לעגל פינות באיכות החומר\עבודה?
זה הכי קרוב אליי שמצאתי גם, יצריך להשאיר את הרכב יומיים בכל מקרה.
תודה רבה לעונים

 

פורסם

ווקס לא יחזיק יותר מכמה חודשים במקרה הטוב.

ננו שמתוחזק כמו שצריך יכול להחזיק שנתיים

לא מכיר את הבחור ששלחת אבל אישית לא הייתי מבצע ננו בשטיפת רכבים של תחנת דלק, לא מאמין שהוא משתמש בחומרים איכותיים יותר מדי ואולי יש סיבה למחיר הנמוך יחסית

ממליץ על בחור בשם Detail Monkey שיושב לא רחוק מחולון, יש לו מחירים נוחים ומניסיון אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו

פורסם (נערך)

אהלן,

קנינו אינפיניטי Q30 חדשה מהחברה, רוצים להשאיר אותה כזו.

מחפש המלצות לציפוי ננו איכותי, עדיף במרכז הארץ אבל לא רק.

תודה

עריכה אחרונה על ידי Tyman
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

כדאי לעשות ציפוי קרמי/ננו לרכב חדש?

אגב, צבע לבן מטאלי אם זה משנה משהו

עריכה אחרונה על ידי Tibbyle
פורסם

בהחלט כן, יגן על צבע הרכב מפני מזהמים שונים, ויקל בניקוי. 

השקעה כדאית שמחזיקה באורך חיים של הצבע = שמירת ערך.

 

כל רכב חייב לעבור טיפול ראוי לשמירה על הצבע.  (כמו טיפולים שוטפים לרכב)

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אפשר לקבל המלצות לציפוי רכב חדש, רוצה לשמור את הצבע, השמש חזק מדי. מחפש שירות מלא, שטיפה וציפוי במרכז (בראשל"צ ומסביב), תודה!


×
×
  • תוכן חדש...