Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי רכב חדש והמליצו לי על ציפוי נאנו כדי לשמור על הרכב מלכלוך, שריטות ונזקי שמש.

 

יש מקום מומלץ ומקצועי שגם לא שוחט במחירים, באיזור נתניה או הרצליה או הסביבה?

 

לגבי שטיפה, הבנתי שכל השטיפות רכב בתחנות דלק ממש לא מומלצות.

אז איפה שוטפים את הרכב? מה מומלץ?

 

 

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא מעודכן לגביי בעלי מקצוע.

כן יכול להגיד לך שכדאי לשטוף את הרכב בצורה נכונה באופן עצמאי. לא מכיר מקומות במרכז שעובדים בצורה נכונה שתשמור לך על הציפוי. אולי V8 Hotel, אם הם קיימים עדיין.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בקיצור, לפני שבועיים עשיתי ציפוי קרמי, שטיפה ראשונה - הכל יורד לבד עם המים, צריך רק לנגב טיפות, חיים קלים, אני מבסוט.👍🏽

פורסם

מה הקשר ללבן? בדיוק ההפך.  דווקא לדעתי, מעבר לזה שזה הצבע המועדף עלי ( בכל הזדמנות, אבחר לבן)

הלבן נראה הכי טוב/מרשים/בוהק לאחר טיפול דיטיילינג. כמו פנינים שרוצים לגעת בהן. 

 

פורסם
בתאריך 16.8.2020 בשעה 20:47, _slayer_ כתב:

בקיצור, לפני שבועיים עשיתי ציפוי קרמי, שטיפה ראשונה - הכל יורד לבד עם המים, צריך רק לנגב טיפות, חיים קלים, אני מבסוט.👍🏽

איפה עשית?

כמה עלה? (אפשר גם בפרטי)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 17.8.2020 בשעה 20:49, yogev20 כתב:

מה הקשר ללבן? בדיוק ההפך.  דווקא לדעתי, מעבר לזה שזה הצבע המועדף עלי ( בכל הזדמנות, אבחר לבן)

הלבן נראה הכי טוב/מרשים/בוהק לאחר טיפול דיטיילינג. כמו פנינים שרוצים לגעת בהן. 

 

האמת נחשב שעל לבן ההבדל שרואים אחרי טיפול דיטיילינג הוא פחות מרשים

לעומת זאת צבעים שהדעה הרווחת עליהם שהם פחות ממומלצים כמו שחור או אדום אז הם נראים הרבה יותר מרשים אחרי טיפול דיטיילינג

מצד שני אלו הצבעים שכנראה הכי קשה לחיות איתם מבחינת תחזוקה 

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

קניתי רכב חדש ואני מתלבט לגבי הציפוי נאנו....

מצד אחד להבנתי זה שומר על הצבע וקיבלתי אחריות 2 - 4 שנים... מצד שני המחיר 2800 - 1600... העניין שזה דורש רק רחיצה ידנית ולמעשה הופך להיות שיעבוד מסוג חדש... אני נוהג לרחוץ את הרכב אחת לחודש במכונה - יש לי מנוי... פוליטי וקב פלסטלינה אחת לשנה... העניין שאחרי 4 שנים מתוך הנחה שאין פחחות לעשות צבע מלא עולה קצת יותר אם יש נזקי צבע... ואם אין אז סבבה ממשיכים... בגדול התכנית להחליף רכב עוד 3 שנים...

אשמח לתובנות בנושא :)

תודה

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

 

 

פורסם

d_medic

כל הרעיון בציפויים זה תחזוקה = שטיפה לבד, לימדת טכנית שטיפלה למניעת סווירלים

תכשירים מתאימים לפעמים של אותה חברה של הציפוי, כלים כולל מטליות איכותיות, רק זה יבטיח 

שהרכב אחרי ציפוי יקר לא יקבל שריטות משטיפות לא נכונות. 

 

מה שאתה יכול לעשות במגבלת התקציב זה שילוב של שטיפות במכוני שטיפה ידיים (לחפש טובה)

אוטם צבע ופלסטלינה מדי חצי שנה שתיתן מראה טוב לרכב, אך הסווילרים יהיו קיימים. זה לא סוף העולם

כי אפשר לחיות גם אם זה. בשום אופן לא עם רכב מוזנח ולא מטופל בכלל. 


×
×
  • תוכן חדש...