Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורונה וטיסות מבוטלות - פוסט עזרה לקורא (אני מקווה)


dani666
שימו לב! השרשור הזה בן 1459 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

בעוונותי, עוד כשהייתי צעיר (דצמבר 2019) הזמנתי כרטיסי טיסה לאיסלנד לטיול (עצמי) מקיף.

איסלנד להזכירכם בימים אלה נמצאת בעיצומו של פרויקט חיבוק עצים גדול, אבל לא זה העיקר.  העיקר הוא שחברת התעופה שבה בוצעה הזמנת הטיסה (KLM במקרה שלי) הודיעה לי על ביטול הטיסה.  ובהודעה זו היו מספר בעיות :

- הטיסה כוללת למעשה שתי טיסות - לסכיפהול (KLM) ולקפלוויק (Icelandair) וכמובן שתי טיסות נוספות בחזרה.  הודעת הביטול התיחסה רק לרגל מנתב'ג לסכיפהול (טיסת היציאה) ולא לשלוש הטיסות הנוספות.

- המכתב התייחס רק להחזר של וואוצ'ר שמוגבל למימוש תוך שנה (אם כי אפשר להזמין טיוסת גם למועד מאוחר יותר).

 

כיוון שזה לא ממש מקובל עלי, פניתי לחברה בערבו של יום א' בבקשה לקבל החזר מלא וביום ב' התקשרו אלי משרות הלקוחות של KLM וסגרנו את נושא ההחזר הכספי המלא.  וויתור מצדי - אמרו שזה יקח לאור העומס עד 8 שבועות.

(בסוף השיחה הארוכה - הנציגה מילאה את טופס ההחזר וזה לקח זמן - ובמענה לשאלתי, ציינה שקבלה הוראה ליצור אתי קשר בעקבות מכתב ששלחתי).

 

אז מה היה לנו (ואני מקווה שיעזור לאחרים).

 

1 - ניסחתי מכתב (מצורף להמשך ההודעה) ושלחתי אותו ל :

1.א. - דף בקשת ביטול טיסה באתר חברת התעופה.

         הדף קשה מאוד למציאה (ואני מניח שזה כך בכל חברות התעופה) אך הוא קיים.  התעקשו ותמצאו.  ב KLM (ובטח גם אחרות) שוב אפשר לבקש ביטול רק של טיסה אחת מהכרטיס.  אז זה מה שבקשתי, אך צרפתי את טקסט המכתב שלי וסרבתי לאופציה של החזר דרך חשבון בנק.

1.ב. שלחתי את המכתב לנציגי חברת התעופה (KLM במקרה שלי) בארץ.  את פרטיהם ניתן למצוא באתר רשות התעופה האזרחית.  ראו בתחתית הדף, מתחת לעמודת "תעופה מסחרית" את הקישורים ל "נציגי חברות תעופה זרות (סדיר)" ו "נציגי חברות תעופה זרות (שכר)".  בכל קישור כזה תמצאו קישור לשני סוגי נציגים :

    - נציגים לכתבי בית דין

    - נציגים ... במגעיהם מול רת"א.

      הקישורים יעלו דף PDF ומשם משכתי את כתובת הדוא'ל הרלוונטי (יש גם כתובות פיזות ופרטי הנציגים) ושלחתי את המכתבים.

2 - רק להדגיש - בשום שלב לא ניסיתי בכלל להתקשר טלפונית.

(3 - רצוי שתכירו את "חוק טיבי" שהוא החוק הרלוונטי ושאליו אני מתייחס במכתב המצורף.)

 

והערה אחרונה -

חיכיתי בסבלנות עד שחברת התעופה תודיע לי על ביטול הטיסה - ולא בקשתי ביטול.  אם אני הייתי מבקש ביטול - הספור כמובן אחר לגמרי.

 

מקווה שיעזור למי מהקוראים

     

      

 

 

 

 

Refund_request_carforums.doc

עריכה אחרונה על ידי dani666
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון

ועדכון.

 

כלל עלות הכרטיסים (כולל רכישת המושבים) הוחזרה וכבר נמצאת בחשבוני.

 

לא רע, ומקווה שיעזור לאחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נתקלתי בשיטת מצליח קטנה מצד בריטיש, בהתחלה התעצבנתי אבל אז כשחברים סיפרו לי על כל הצרות שחברות תעופה עושות להם הבנתי שדווקא צריך להעריך.

בימים אלו הייתי אמור לחרוש את ה NC500 בסקוטלנד עם F-Type 3.0 קבריו [אין מספיק סמייליים עצובים להכניס פה]

כמובן שהטיסה בוטלה וניתן קישור אך ורק לשינוי מועד בצורה דיגיטלית - ביטול דרש שיחה טלפונית ["the technology just isn't there yet"] 

הכסף הוחזר יחסית בקלות אחרי שיחה ארוכה ומייגעת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...