Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום מובילי דעה עם יונדאי i10


פבל
 שיתוף
עוקבים 28

פוסטים מומלצים

בסוף מה שיקבע את גורל הרכב זה הגיר ולכן אני לא צופה לו גדולות בשוק הפרטי.

לשכנע את עם ישראל לשכוח מהאוטומט ולהתרגל לרובוט יותר קשה מלשכנע אותם לשבת בבידוד.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לנושא הגיר,  אין לי ניסיון על גיר ידני (מעבר לשיעורי נהיגה, אי שם לפני 12 שנים), אבל כן יש לי ניסיון עם מספר תיבות רובוטיות בעלות מצמד בודד ובין היתר כ60 אלף ק"מ על רכבים בבעלותי עם גיר רובוטי חד

בגלל איזושהי תקלה קוסמית, פבל הזמין הפעם גם  לא-מובילי-דעה ליום מובילי הדעה הנ"ל. אולי זו הקורונה, אולי איזה חור שחור שנפער איפשהו ביקום, אולי סתם ה-i10 קצת פחות אטרקטיבית מה-i30n. מה שזה לא יהיה, היה

תגיד באז, למה אתה כל כך לא סומך על עיתונות הרכב הישראלית, אבל אתה כל כך כן סומך בעיניים עצומות על עיתונות הרכב הבין-לאומית? עד עכשיו הסיבה היחידה שלך לא לסמוך על קארספורום בכלל ועל מובילי הדעה בפרט

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה לכל מי ששיתף, זה בהחלט רכב מעניין שיצא והיה סימן שאלה גדול לגביו בגלל הגיר.

 

האמת היא שאני לא כל כך מסכים עם הטענות שמה שאתם הרגשתם האדם הממוצע לא ירגיש. מניסיון אנשים מרגישים.

 

אולי הם לא יודעים בדיוק למה האוטו מתנהג מוזר, אולי הם לא רצים לדבר על זה בצ'אט באינטרנט. אבל הם מבינים.

אז נכון שחלק סתם יגידו ש"זה אוטו חרא" או ש"זה אוטו עגלה" והם לא יגידו שהמצמד פה משתלב בצורה מתוחכמת ולכן ישנו איחור קל בהעברת ההילוך וכו' וכו'. אבל, זה לא אומר שהם לא מרגישים את זה. הרי - אנשים התלוננו על גירים רציפים - שהפעולה שלהם היא מהחלקות שיש, פשוט כי משהו שונה בהתנהגות. 

 

ועוד משהו, אם כבר אני מקטר, כן הייתי שמח לראות התייחסות למחירים ולרמות גימור בכתבה.

כן, אולי זה פורסם באיזו ידיעה שלא עברתי עליה. וכן אני יכול לעשות חיפוש לבד באינטרנט, אבל לדעתי זה כן היה רלוונטי להוסיף פה.

 

הטענה ש @RK העלה לגבי עלויות ההחלפה והתחזוקה של הגיר הזה לטעמי סופר חשובה.

זה אחד הדברים שייקבע את הסחירות ושמירת הערך של הרכב הזה לעתיד. אם התיקון באמת יהיה פשוט וזול - המחיר יישמר. כי המוסכניק שלי ש-30 שנה מטפל בכל המכוניות של המשפחה (עם אותו שמן ואותו פילטר בכולן כי מה זה משנה - 30 שנה אני שם את זה) יגיד שזה אוטו טוב. 

אם הוא יגיד - אל תיגע, זה מסובך/יקר לתיקון - יש לנו פה קורולה/פוקוס רובוטית חדשה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 שעות, RK כתב:

להוסיף כסף כדי לקנות ספייס סטאר? ספייס סטאר מכונית נחותה בכ"כ הרבה מובנים, לא רק לעומת ה-i10, אלא כנראה לעומת כל מכונית אחרת חוץ מסוזוקי סלריו, שגם אם היא הייתה עולה 5000 ש"ח פחות כדאיות העסקה הייתה מוטלת בספק. מה גם שאם אתה מתייחס לעניין התיבה, אז בספייס סטאר יש גיר רציף שגורם לה להיות מאד רועשת בכל סוג של האצה נמרצת, והבידוד הלקוי שלה רק מעצים את זה. זה לפני שהתחלנו לדבר על חוסר נוחות, התנהגות כביש מחפירה ושאר הנלוות של מכונית שתוכננה לספק צרכי עולם שלישי.

אני מדבר מניסיון של נהגיה על הדור הראשון, ועשיו יש שלישי או שני אם זה רק עיצוב בלי שיפור.
אבל הם תיקנו את הבידוד רעשים.

רעש האעצה בכלל לא הפריע לי, הגיר רציף שם טוב ומנתהג כמו כל גיר רציף.
התנהגות הכביש שלה הייתה טובה מאוד, המתלים היו קצת קשים מידי והרגישו מהמורות אבל את זה אני יודע שתיקנו בדור אחרי.

 

אתה חושב שהניסאן מיקרה גם עדיפה על פני הספייס סטאר? (לא מיקרה החדשה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לספייס סטאר בדור הראשון היו מתלים רכים שגרמו לזווית גילגול גדולה בפניות- עניין ששופר במתיחת פנים האחרונה.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

התנהגות הכביש שלה הייתה טובה מאוד, המתלים היו קצת קשים מידי והרגישו מהמורות אבל את זה אני יודע שתיקנו בדור אחרי.

 

אתה בטוח שאנחנו מדברים על אותו הדבר? המתלים של הספייס סטאר, לפחות זו שהייתה במערכת, היו רכים מדי והיא התנדנדה באופן מוחשי על, ובעיקר אחרי מהמורות. התנהגות הכביש שלה אופיינה בעיקר בזויות גלגול עצומות ותת היגוי.

לא יודע מה זה התנהגות טובה מאד עבורך, או למה אתה משווה.

לגבי המיקרה, אין לי ניסיון רב איתה, אבל בגדול כן, בעיני היא עדיפה.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

I'll take your brains to another dimension

Pay close attention

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 51 דקות, FoxLight כתב:

אני מדבר מניסיון של נהגיה על הדור הראשון, ועשיו יש שלישי או שני אם זה רק עיצוב בלי שיפור.
אבל הם תיקנו את הבידוד רעשים.

רעש האעצה בכלל לא הפריע לי, הגיר רציף שם טוב ומנתהג כמו כל גיר רציף.
התנהגות הכביש שלה הייתה טובה מאוד, המתלים היו קצת קשים מידי והרגישו מהמורות אבל את זה אני יודע שתיקנו בדור אחרי.

 

ההתנהגות כביש של הדור הראשון(לא נהגתי במתיחות פנים) טובה רק אם אתה נוסע בכביש ישר או ב-20 קמ"ש, או עומד בחניה. 

בכול מצב אחר- אין התנהגות כביש. 

  • רעיון טוב! 1

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בלה בלה בלה גיר רובוטי בלה בלה בלה. 

 

ואם ברצינות, אני מאוד (!!!) הופתעתי שמגיע רכב חדש עם גיר, שוואלה, לא חשבתי שאפגוש ב- 2020 ברכב חדש שמיועד (גם) לשווקים מפותחים. 

(באמת) מסקרן אותי מה היו השיקולים של היצרן לבחור דווקא בתיבה זו. (לא ראיתי שמישהו התייחס, אם כן אשמח להפניה). 

 

הניסיון להציג את ההדיוטות כאדיוטות, שגוי. 

לא צריך להיות מומחוי גדול בשביל להרגיש בהבדל בין תיבה רובוטית חד מצמדית, לכל תיבה אוטומטית אחרת. 

מניסיון של שנים עם רכב עם תיבה רובוטית (208) ובת זוג הדיוטית בתחום המוטורי, אני מפחד אפילו בצחוק להציע לה רכב רובוטי. 

או קרובת משפחה עם רכב רובוטי אחר (יאריס) בעבר, (שבהשוואה אליה בת זוגתי פרופסור למוטוריקה), ידע גם ידע על הרעה שברשותה, לא רק בהתנהגות אלא גם באמינות.

 

לא נהגתי ב- I10 אז אני לא קובע את טיב פעולת התיבה הספציפית, אבל, חשוב שיאמר בברור, מי שלא מכיר מה זה תיבה רובוטית חד מצמדית, חייב, לבצע נסיעת מבחן לפני רכישה. 

קרדיט ל- misterb על התמונה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הרובוטי בגלל התקנות זיהום. גם פיקנטו עומדת לקבל אותו.

  • אהבתי 1

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרגולציה על מכוניות קטנות היא מאוד מחמירה, לא חושב שהיתה להם ברירה. מתוך כתבה בנושא:
"At the heart of this issue is the EU’s new CO2 emissions requirements, which are not only the world’s toughest but also fall unevenly heavily on A-segment cars"
"You need to look at the way the CO2 legislation structure is written: the lighter the car, the more demanding the CO2 regulation"
https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/analysis-it-end-city-car
 

  • אהבתי 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי זה רק חלק מהעניין, כי לקונצרן יש תיבות נוספות שיכלו לתת מענה לנושא הזיהום. 

אפילו התיבה הרציפה שהוצגה בסלטוס בשילוב מנוע אטמוספרי, היתה עדיפה. 

לדעתי מדובר בחיסכון בעלויות יצור. 

קרדיט ל- misterb על התמונה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא, ב i20 יש גיר רובוטי דו מצמדי, בi10 חד מצמדי.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי אותה אתמול ברמת האבזור הגבוהה, בצביעה דו גוונית (גג שחור ומרכב לבן) והיא מאוד מרשימה למראה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת? כשפבל הציע לי להגיע ליום מובילי הדעה עם ה I10, קצת נעלבתי בשם המגזר.

אני לא בא אם אין לפחות שבעה מושבים!

אבל הפעם החלטתי להרחיב אופקים, להצטופף במיני ואז לקטר בלי סוף על כל הפגמים שבטוח יהיו ברכב זול שכזה, כמו שמוצאי מערבות פולניה מחייב.

 

אבל הפעם אני חייב לומר שלא הצלחתי.

כלומר, אל תבינו לא נכון. אנחנו עדיין מדברים על מיני בהגדרה, כלומר גודל מסויים, מחיר מסויים ופשרות שנעשו על מנת לשמור על שניהם.

אבל, וזה אבל גדול, כל זה תקף על הנייר וכשמסתכלים על הרכב מבחוץ.

 

כשנכנסים לרכב, מגלים משהו קצת אחר.

עיצוב שמנסה להיות צעיר (אל תשאלו אותי אם זה הצליח כי אני כבר זקן), אבל עם ניחוח מעט יוקרתי. כלומר אנחנו לא מרצדס כן, אבל אין כאן חיפוף ברמת הגימור. הכל יושב טיפטופ וגם אם הפלסטיקה נוקשה ברובה, זה לא נראה לעין, במיוחד בשילוב הצבעים של הלבן/שחור והריפוד הבהיר.

תנוחת הישיבה נוחה, הכיסאות מרווחים מספיק ואם לא שמת לב שנכנסת לרכב מיני, המרווח יכול בקלות להחשב לקטוריה אחת מעל.

בכסאות מאחור יש מספיק מקום לשלושה אנשים. אמנם לא הכי נוח בעולם אבל  אפשרי.

מרווח הרגליים מספק בהחלט. ותא המטען קטן אך עדיין שימושי לקניות מזדמנות.

גם במבט מבחוץ, ה I10 מעוצב מאד יפה. למרות (העדר) הגודל, הפרופורציות נשמרות היטב והתחושה היא של רכב גדול יותר ממה שהוא באמת.

 

מערכת המולטימדיה נשארה (סופסוף) מקורית, לפחות ברכבי  המבחן, והשילוב של אנדרואיד אוטו/אפל קארפליי מצויין ועובד נפלא.

המסך נמצא במקום טוב, ושאר הפקדים (כמו מזגן) נמתאים  במקומם ועדיין לא היגרו לתוכו.

 

ואז מתחילים את הנסיעה, וכאן חייבים לעשות "סוויץ" בראש.

רובנו נבחן תמיד רכב באספקטים של כח מנוע, מהירות מירבית, אפס למאה והתנהגות כביש.

ה I10, לא באה לתת מענה לסוג הנהיגה הזאת.

מדובר ברכב מיני, לנסיעה בדרכים עירוניות או מקסימום לפרברים. כשתחומי המחיה שלך הם כאלו, עניין הנוחות, המיזוג, צריכת הדלק והנדסת האנוש הרבה יותר מעניינים "אחי כמה סוגר".

 

וגם כאן ה I10 עושה עבודה טובה מאד.

הנוחות טובה מאד, התנהגות הכביש גם היא טובה מאד.

ואז מגיעים לנושא שסיקרן אותי ואני בטוח שאת כולם.

הגיר הרובוטי

אז ככה, כמו כל הרכב עצמו, הקונספט הוא שמירה על איכות הסביבה ופליטת המזהמים. ומה לעשות, רכב עם גיר רובוטי לעולם יהיה חסכן יותר בדלק. השאלה מה עם הנוחות ומה אנחנו מקריבים בשביל זה?

התשובה אצלי לפחות די חד משמעית. הכל סבבה.

מה זה סבבה? שוב, בהתחשב בקהל היעד של הרכב, נסיעה מנהלתית רגועה ושקטה לא חושפת כמעט את השהיית הגיר שנוצרת מהחלפת הילוך.

ההחלפות נעימות, אין מכות ואין רעידות.

מה כן יש? השהיה די מורגשת כשאתה נוהג ומצפה בתת מודע להחלפת הילוך מהירה. אם אתה לא נוהג, לא תרגיש בכלום.

מבחינתי, הגיר מקבל ציון עובר פלוס.

 

אבזור הבטיחות זה עוד משהו שעושה את ה I10 לעוד יותר טוב.

כל מערכות הבטיחות נמצאות שם. גם האקטיביות וגם הפסיביות. בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב אקטיבית, בלימה אוטונומית שגם עובדת מצויין. ניסיתי. כמעט קיבלתי התקף לב אבל ה I10 לא התבלבה.

מה שכן, שמירת הנתיב האקטיבית לא שומרת על מרכז הנתיב אלא רק מחזירה את הרכב - מה שיוצר תנועות זיגזוג מעצבנות. כפועל יוצא מזה, זוויות חדות מידי זוכות להתעלמות והרכב פשוט יצא מהנתיב בלי להתריע כלל.

למרות זאת, מאחר ואנחנו לא מדברים על רכב אוטונומי בהגדרה, זאת מערכת שטוב שנמצאת שם ברקע.

בסופו של דבר, לראות את כל המערכות האלו ברכב מיני תקציבי, זה פלוס רציני מאד.

 

נוחות, סבבה לגמרי חוץ מבורות גדולים שמטלטלים את הרכב הקטן - ונגד זה אין מה לעשות - כמו שאומרים - הגודל כן קובע...

ואל תקחו את ה I10 לנסיעות בככיש המהיר. כדי לשמור על מהירות סבירה של 120 בכביש 6 על המנוע להיות ב 3500 סלדי"ם גבוהים למדי שמרעישים ומזכירים שוב את יעוד הרכב.

הבידוד טוב למדי ובנהיגה עירונית פלוס, די שקט בפנים.

 

ואז מגיעה צריכת הדלק. בנהיגת המבחן שלי שכללה פקקים עירוניים ונהיגה בין עירונית , אחרי שעשיתי את הסוויץ המתבקש, הגעתי ל 4.6 ליטרים ל 100 קילומטר שזה בחישוב מהיר בסביבות 21 קילומטר לליטר. לא רע בכלל.

בפקקים נטו, הצריכה ירדה לכ 18 ק"מ לליטר.

 

שורה תחתונה?

מחפשים רכב עירוני? בטיחות בראש מעינייכם, צריכת הדלק גם? לא בא לכם להתפשר על נוחות וגם הנראות חשובה לכם?

ה I10 בהחלט נמצאת בראש. קחו אותה לנסיעת מבחן.

 

 

20200304_120550.jpg

20200304_124534.jpg

20200304_124837.jpg

20200304_124935.jpg

20200304_125006.jpg

20200304_151932.jpg

20200304_152505.jpg

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמערכת הסטיה מנתיב כויילה להבחין בין סטייה לא רצונית למעבר (ללא איתות) בין נתיבים ולכן היא מתערבת רק בזוויות קטנות

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...