Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 2011 בלמים רכים לאחר החלפת רפידות


avuhg1
 שיתוף
עוקבים 9
שימו לב! השרשור הזה בן 240 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 7 שעות, danniel כתב:

4K קילומטר ועדיין אין התאמה? לא סביר.

יכול להיות שיש בעיה עם סוג הרפידות, שמה שהתקינו לך הם דיי בינוניות. 

איזה סוג רפידות היו מותקנות קודם? 

הרפידות שהתקינו בכל הצלחות הם של חברת hi-q.

לפני זה היו מותקנות רפידות מקוריות והבלימה הייתה מצוינת.

פעם ראשונה שאני מתקין רפידות של hi-q

הרפידות של החברה הזאת בדרך כלל מאוד רכות?

עריכה אחרונה על ידי avuhg1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמתי רפידות של Hi-Q ביחד עם צלחות של ברמבו על סיטרואן c4 דור ראשון (רכב די כבד ביחס לבלמים שיש לו) והבלימה פשוט מצויינת, גם אחרי כמה עשרות קילומטרים בלבד.

אז לא ניתן להכליל שהרפידות שלהם לא טובות. לא פוסל שעבור הדגם שלך הן פחות מוצלחות, אבל קיים מצב שהרפידה באמת לא מתאימה או שהבעיה במקום אחר.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן מאוד ויש לך אויר במערכת בלימה או שישנה בעיה במשאבת בלם, אם אתה אומר שעברת 4000 ק"מ בלי שיפור זה כבר לא עניין של חוסר התאמה או חריטה של הדיסקים.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההעצות חברים.

 

אני אבקש מהמוסך לבצע ניקוז אוויר כדי להיות בראש שקט.

באיזה שיטה הכי עדיף להגיד למוסך לבצע את זה בלי לגרום נזק? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש משאבת וואקום יעודית לכך שעדיף להשתמש בה כדי לצמצם נזק למשאבת הבלם. האופציה של פימפום היא גם אפשרית כל עוד דוושת הבלם לא נלחצת עד הריצפה. ושוב, אם לא נגעו בנוזל הבלמים כלל ולא גרמו לנזק שבעיקבותיו ישנה נזילה של נוזל בלם הבעיה היא לא ניקוז אויר..אתה יכול להוריד גלגל אחד ולצלם לנו את צלחת הבלימה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דוושה ששוקעת עד למטה זה בדרך כלל אוויר במערכת הבלימה. יש מצב שפתחו פטמה לנקז נוזל בעת דחית בוכנת הקליפר (שזה מה שאמורים לעשות כדי לא לדחוף את כל הג'יפה חזרה לABS ) ואז לא סגרו טוב או השאירו פתוח כמה שניות יותר מדי ונכנס אוויר. 

אם יש מדרגה גבוהה מדי על צלחת היו מחליפם לך אוה חריטה לא משפרת דוושה ספוגית אלא משפרת תגובת בלימה. צריך להבדיל ותאפיין בדיוק מה אתה מרגיש שהרכב לא בולם ואתה דוחף יותר כדי לבלום ומגיע קצת יותר למטה עם הדוושה או דוושה ספוגית שמגיעה למטה ללא קשר לחוזק הבלימה. תעמוד בניוטרל עם מנוע מונע ותבדוק. יכול להיות שגם בלי קשר יש לך תקלה במאסטר צילינדר ללא קשר להחלפת רפידות. זה מגיע פתאום. יכול להיות גם דליפת ואקום. צריך לבדוק באופן יסודי. תחזור למוסך ותיג להם שככה יצא הרכב מאצלם ושלא יחזירו לך אותו עד שהוא לא תקין.

Volkswagen Golf Hatchback, Mark IV (1J1), 2001, 2.0L 115 HP, automatic.

Sold - Skoda Fabia Hatchback, Mark 2, 2013 1.4L MPI, 86 HP, manual.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חצי שנה נוסעים עם הרכב ככה ואני לא בטוח שיש בכלל בעיה ואם זוכרים איך היו הבלמים קודם. 

כל תקלה שתהיה הוא יצרך לשלם עליה בכל מקרה ובכל זאת, אם יש חשש לתקלה במערכת הבלמים נכנסים למוסך בהזדמנות הראשונה. 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נכון מאוד

Volkswagen Golf Hatchback, Mark IV (1J1), 2001, 2.0L 115 HP, automatic.

Sold - Skoda Fabia Hatchback, Mark 2, 2013 1.4L MPI, 86 HP, manual.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

אז היום הלכתי למוסך הוא פירק את הגלגלים, והצלחות היו המצב טוב.

הותקנו לצורך בדיקה רפידות מקוריות ב4 הצלחות במקום הרפידות של hi-q ולאחר מכן ההרגשה של הבלימה השתפרה פלאים.

הרפידות של hi-q פשוט הרבה יותר רכות מהמקוריות כנראה בדגם הזה יותר.

 

תודה לכולם על העזרה חברים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק מחדד:

אל תיכנס לעניין ה"רכות\קשות" כי רפידה מכילה תרכובת של חומרים ויש רפידות רכות שבולמות מצויין ורפידות קשות שבולמות גרוע (אבל מחזיקות נצח) וכמובן להפך.

 

איציק

  • רעיון טוב! 1

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 שעות, avuhg1 כתב:

עדכון:

אז היום הלכתי למוסך הוא פירק את הגלגלים, והצלחות היו המצב טוב.

הותקנו לצורך בדיקה רפידות מקוריות ב4 הצלחות במקום הרפידות של hi-q ולאחר מכן ההרגשה של הבלימה השתפרה פלאים.

הרפידות של hi-q פשוט הרבה יותר רכות מהמקוריות כנראה בדגם הזה יותר.

 

תודה לכולם על העזרה חברים.

 

הרפידות פשוט הרבה פחות טובות מהמקורי. 

בסוף נשארת עם הרפידות המקוריות או הקודמות?  

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 31.3.2020 בשעה 22:24, איציק נ. כתב:

רק מחדד:

אל תיכנס לעניין ה"רכות\קשות" כי רפידה מכילה תרכובת של חומרים ויש רפידות רכות שבולמות מצויין ורפידות קשות שבולמות גרוע (אבל מחזיקות נצח) וכמובן להפך.

 

איציק

 תודה על המידע איציק.

אני מתכוון בשורה התחתונה שהרפידות המקוריות יותר "נושכות" לעומת התחלפיות בדגם הנ"ל.

מספיק לגעת קצת בדוושה וכבר יש תגובה חזקה.

 

בתאריך 1.4.2020 בשעה 15:50, danniel כתב:

 

הרפידות פשוט הרבה פחות טובות מהמקורי. 

בסוף נשארת עם הרפידות המקוריות או הקודמות?  

אכן ההבדל עצום.

מבחינת רעשים לא היו גם בתחלפיות, וזאת הנקודה החיובית היחידה שהייתה להם.

אם הייתי יודע מראש שיהיה כזה הבדל מלכתחילה הייתי הולך על המקוריות.

וכן החלפתי בסוף למקוריות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 240 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...