Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום

אני נוהג ברכב קיה פורטה 2010 והצמיגים יבשים ככה שחייב להחליף את ארבעת הצמיגים

המידה של הצמיג הוא 205×55 R16

איזה צמיג הכי מומלץ למידה הזאת וכמה אמור לעלות

הציעו לי ארבע ב1100 באוטודיפו של חברת דנלופ

האם החברה מומלצת

האם המחיר טוב

האם עדיף חברה אחרת

הצמיג של איזה חברה הכי מומלץ למידה הזאת

 

תודה רבה לכל העוזרים...

פורסם

מדובר במידה נפוצה מאד, והמבחר גדול בהתאם. המחיר המוצע סביר, והצמיג גם הוא בסדר.

 

יש לוודא שקוד המירות של הצמיג תואם למופיע ברישיון הרכב, ושהצמיגים טריים יחסית (ייצור משנה האחרונה)

 

מצורף קישור למבחר הצמיגים הקיים במידה הנ"ל

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מתנצל אך התגובה של צבי לא מספקת. להגיד שדאנלופ זה יצרן בסדר זה אמנם נכון, אבל זה לא מספק. לא ככה בוחרים צמיג.

דאנלופ הוא יצרן צמיגים אחד ספציפי, אך יש לו עשרות דגמים. מתוכם אני אנחש שיש לפחות 3-4 במידה שלך, אחד מהם יתאים למירוצים, אחר יתאים לנסיעה מנהלתית והשלישי הוא צמיג זול שמיועד למדינות עולם שלישי והביצועים בהתאם. עכשיו אתה תגיד לי האם מתאים לך דאנלופ או שאולי אולי תרצה לדעת איזה מהדגמים שלהם הציעו לך? כי אתה יודע... בסוף - מה שמחבר את הרכב לכביש זה הצמיגים, אז לא ממש משנה כמה הוא בטיחותי אם אתה לא משקיע בצמיגים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...