Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנשים לא עשירים במיוחד קונים רכב ספורטיבי כרכב עיקרי?


טירון רכבים
שימו לב! השרשור הזה בן 1757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי ההנחה שלך שרכב ספורטיבי עולה משמעותית יותר מרכב רגיל [נשווה GTI לגולף רגילה, נניח] אני מניח שלא ישבת ובדקת את המספרים.

אז אני אחדש לך: ההפרש די זניח. בגולף ספציפית הוא אפילו זניח מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פות"ש - נהגת ברכב ספורטיבי? קשה להסביר למי שלא חווה.

זה הרבה יותר רציונלי ושימושי מהרבה בחירות אחרות - כמו למשל לקנות שעון צלילה ל 300 מטר...

 

עריכה: בהרבה יותר מוזר כל תופעת ה 4X4...הכוונה לכבישטח.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אני עושה את פרויד בחיפה מעלה מטה בדרך אל ומ העבודה.

 

ההבדל בין לעשות אותו בקורולה או ב i30 לבין קסארה דיזל חלושה הוא שמים וארץ. זה ההבדל בין להגיע מא ל ב כי צריך (קורולה ויונדאי) לבין לסיים כל נסיעה כזו עם חיוך.

 

אני בהחלט יכול להבין מי שיקנה gti או מעבר רק בשביל החיוך בסוף הכביש הקצר הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור,

אם תסתכל בקבוצות השונות, תראה שדווקא יש גרעין לא קטן של אנשים שמגיעים לימי מסלול באופן קבוע מאז שההצע התרחב. גם בימי כוכב יאיר ז״ל היו אנשים שהיו באים לשם באופן די קבוע.

 

יש בארץ די הרבה מועדונים וחברות קטנות של אנשים שיוצאים לטיולי נהיגה, יש גם אנשים שמטיילים לבד.

 

ורכב שאתה מתחבר אליו יכול להיות כייפי לא רק בנהיגה בטיולי נהיגה, אלא גם ביומיום.

 

וזה תחביב שאנשים מוכנים להוציא עליו כסף, ולהתפשר במקומות אחרים, כמו עם תחביבים אחרים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החופש הגדול נגמר עוד פחות מחודשיים - רק אומר.

 

למה? כי הם יכולים, כי זה כיף.

למה? כי אם יש להם יכולת להחזיק רק רכב אחד - עדיף שזה יהיה רכב אחד טוב, שמעלה להם חיוך על הפנים.

למה? כי זה יותר כיף להגיע מ0 ל60 אפילו ולא רק מ0 ל100 או מ60 ל80 ברכב שמוריד יותר כוח לכביש.

למה? כי קל יותר למכור רכב כזה ובמקרים לא מעטים אף לקבל עליו מעל המחירון.

למה? כי בלה בלה בלה - GTI

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאנוס, אני מבין שאצלך החיוך עולה על השפתיים אחרי המכירה?

 

וברצינות - לכל אחד סט משאבים, ובתוך הסט הזה הוא מגדיר סדרי עדיפות. בשבילי זה טיול לאיסלנד, בשבילך GTI.

 

כל עוד אינך קופץ מעל הפופיק ואינך פוגע בצרכים אחרים שלך ושל משפחתך זה לגיטימי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכירה של מה?

 

של לאנסר 2010 שמכרתי לחבר בעבודה עם הנחה של 50 אחוז מהמחירון?

או אם רכב שקניתי מאבא שלי עם הנחה של 30 אלף מהמחירון ולא יכלתי לסרב? (הרכב עדיין אצלי וגם מתכנן להחזיק בו 7 שנים נוספות - לפחות עד גיל 15 של הB4)

קורולה 96 שמכרתי לאחר 8 שנים והוחלפה למגאן?

רכב ליסינג שהחזרתי לאחר כמעט 4 שנים ובמקומה אוונסיס שנרכשה בסכום מגוחך וגם נמכרה בסכום מגוחך?

 

אני כרגע אולי מחזיק רכב עם מנוע שמייצר את המומנט וההספקים שכבר מדברים עליהם כאן - אוהב את זה מאוד, אין ספק - לא מבושל על עצמי לגבי איך אני באמת רואה את המעשה הזה - מאוד חצוי אם להיות כנה ומתקשה למצוא את הצידוק מצד אחד ומצד שני לא מבין למה אני בכלל מחפש צידוק לבעלות על הרכב הזה.

 

ומצד נוסף זה רכב שנרכש ב44 והיום אני לא חושב שאמכור אותו ב30 אה כן והזכרת לי שעברה בדיוק שנה ואני צריך השבוע לכתוב סיכום בעלות שנה! (וגם יש עדכונים מאוד מאוד יפים).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ההנחה שלך שרכב ספורטיבי עולה משמעותית יותר מרכב רגיל [נשווה GTI לגולף רגילה, נניח] אני מניח שלא ישבת ובדקת את המספרים.

אז אני אחדש לך: ההפרש די זניח. בגולף ספציפית הוא אפילו זניח מאוד.

 

מה הפרש זניח, גולף 1.5 עולה 146 אלף בעוד ש GTI עולה 228 אלף, זה זניח? אפשר להכניס עוד רכב שני למשפחה בהפרש הזה. ופה ההשוואה היא בין גולף 1.5, הפער מתחזק עוד יותר בגרסה של הליטר.

 

פות"ש - נהגת ברכב ספורטיבי? קשה להסביר למי שלא חווה.

זה הרבה יותר רציונלי ושימושי מהרבה בחירות אחרות - כמו למשל לקנות שעון צלילה ל 300 מטר...

 

עריכה: בהרבה יותר מוזר כל תופעת ה 4X4...הכוונה לכבישטח.

 

לא, לא יצא לי באמת לנהוג ברכב כזה.

 

אני עושה את פרויד בחיפה מעלה מטה בדרך אל ומ העבודה.

 

ההבדל בין לעשות אותו בקורולה או ב i30 לבין קסארה דיזל חלושה הוא שמים וארץ. זה ההבדל בין להגיע מא ל ב כי צריך (קורולה ויונדאי) לבין לסיים כל נסיעה כזו עם חיוך.

 

אני בהחלט יכול להבין מי שיקנה gti או מעבר רק בשביל החיוך בסוף הכביש הקצר הזה.

 

סבבה, במקרה שיש לך כביש כזה מיוחד ברמה יומיומית אז אין לי ויכוח, זה כמו שאמרתי בדוגמא שלי של מישהו שעובר בנס ברמה יומיומית כחלק מהצרכים שלו, לרובנו אבל אין באמת כבישים מיוחדים שיוצא לנו לחוות ביום יום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שמפריע לפות"ש?

 

רוכשי רכבים ספורטיביים שלא מנצלים אותם?

לפחות אלה רכבים יותר טובים בכל פרמטר לעומת הגירסאות הזולות יותר, ואני מאמין שהרבה מהבעלים מעריכים את זה.

 

מה שאני לא יכול להגיד על הקבוצה ההרבה יותר גדולה של נהגים, שקונים רכב עם יכולות שטח או דמוי רכב שטח, ובחיים שלהם לא ירדו מהאספלט. אבל על התופעה העולמית הזו היו כבר אין ספור דיונים.

 

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נהנה מרכב כזה כבר משלב ההגעה לרכב, אחר-כך מצליל מערכת הפליטה, מההיגוי המהיר והמדויק יותר, מהמשוב ממערכת ההיגוי, מביצועי המנוע, מהיגוי היתר מתי שבא לי... ברור שבמסלול אפשר לנצל את מלוא הפוטנציאל וזה כיף אחד גדול, אבל למעט נסיעה בפקקים, יש המון רגעים בהם ניתן להינות מרכב ספורטיבי. רכב כמו קורולה זה גזר דין שיעמום אין סופי עבורי. פעם היו גם משפחתיות רגילות מהנות, כמו פוקס דור ראשון המעולה, כיום כבר אין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאנוס, פספסת את האירוניה שלי. כולם כותבים על הנאה מהנהיגה, אתה על קלות המכירה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אוהב את הפוטנציאל והזמינות של הכוח.

אני אוהב את זה שאני יכול ״לגרזן״ איזה מחלף פנוי בדרך לעבודה.

אני אוהב את זה שיש צליל נחמד במהלך הנסיעות.

אני אוהב את זה שכשאני מגיע לנסהרים או כל מסלול אחר אני נוהג ברכב שאני מכיר הכי טוב.

כיף לי ואני נהנה יותר בשימוש היומיומי (בדיוק החזרתי לאמא שלי את הרכב ליסינג שלה שהייתה אצלי שבוע כשהיא הייתה בחו״ל)

 

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

 

משנה את החתימה שלי ברגע שאני מגיע למחשב

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי למה בנאדם שהוא לא מבוסס במיוחד קונה רכב שכזה כשמדובר ברכב העיקרי ואולי היחיד שלו שבו הוא מתנייד ביום יום, בדרך לעבודה ובחזרה, כשיש סידורים לעשות, כשיוצא בערב לפעמים לחברים וכו׳

כי זה רכב שמעלה חייוך מהשניה הראשונה שאני נכנס לתוכו ומהתגובות שלו

הרי עד כמה הוא באמת מנצל את הרכב למטרה שלשמה הוא יועד, כמה פעמים כבר באמת הוא הולך למסלול ובאמת מתחרע איתו, כמה כבישים מעניינים וטכניים הוא כבר עובר איתו ביום יום?

נסיעה יומית שרוב הזמן מחוץ לעיר ובכל לחיצה על הדוושה אתה מחייך

רוב הזמן הוא תקוע בפקקים ביחד עם הלאון והגולף הרגילות שעלו בערך חצי מהרכב שלו בגרסת הקופרה או ה GTI.

לא תקוע בפקקים ואם כבר יש כמה הם בודדים וממש לא מפריעים

זה לא נושא שנועד להתריס, באמת מעניין אותי להבין מה האפיל, בשביל מסלול פעם בחודשיים במקרה הטוב לא יהיה זול יותר כבר להשכיר רכב במסלול במיוחד ולחסוך את התוספת של המאה פלוס אלף שקלים עבור הרכב? זה בטוח יהיה זול יותר (אם אתם באמת הולכים כל שבוע למסלול ברמה שזה לא משתלם אז הנושא לא מיועד אליכם)

ממש לא, רכב שלי שאני משתמש בו ליום יום כולל קניות מהסופר ומשמש אותי מעולה עם "תוספות"

אם מדובר על כביש טכני אז כמה כבר יוצא לכם להיות בכאלה ביום יום, אני מנחש שרובכם לא גרים או עובדים בנס הרים, זה משהו שכיף אם על הדרך כשנוסעים ליעד יוצא לכם לפגוש בכביש שכזה אבל לנסוע ספיישל עכשיו מהמרכז לירושלים בשביל לרדת את נס זה משהו שריאלי לעשות יותר מפעם אחת פעמיים בשנה?

יוצא לפגוש הרבה מאד כבר באיילון וגם על כביש 4 כל יום בנסיעה לעבודה ובחזרה

רוב בעלי הרכבים האלה לא באמת עושים את זה, לרוב הם באמת משתמשים בו כרכב יומיומי רק שעולה הרבה יותר אבל נוח פחות.

מדוע פחות נוח? נוח כמו כל רכב רגיל וכמובן יש את הבונוסים שלו שאין ברכב הסטנדרטי

אם אתם מולטי מליונרים כמו אייל גולן שיש לו פרארי לבנה שהוא בטח מנצל ממנה 0.1 אחוז אז מילא, יש כסף אז משתעשעים מבלי לחשוב יותר מדי וקונים צעצוע שכזה לצד המרצדס המפנקת, אבל לאנשים ממוצעים שמחליטים לעשות את ההקרבה הזו ולנהוג ברכב שפחות נוח ליום יום ושהם לא באמת מנצלים אותו בצורה מעניינת כמו מסלול או כבישים טכניים ברמה היומיומית, למה אתם עושים את זה בעצם?

לא מולטי מיליונר בכלל אבל זה הפינוק שלי - רכב שגורם לי לחייך ולהנות ובטוח שלך יש דברים אחרים שעודים לך את זה.

איש איש וההעדפות שלו

 

תשובותי באדום.

כתבו לך כאן גם כמה אנשים תשובות מאד יפות וכניראה עד שלא יהיה לך רכב כזה לא תדע.

בתור אדם שרכב זה התחביב שלו ועבורי רכב לא רק משמש להגיע מנקודה אחת לשניה אלא להביא אותי עם ריגוש חיוך ומצב רוח טוב.

 

אני אוהב את הפוטנציאל והזמינות של הכוח.

אני אוהב את זה שאני יכול ״לגרזן״ איזה מחלף פנוי בדרך לעבודה.

אני אוהב את זה שיש צליל נחמד במהלך הנסיעות.

אני אוהב את זה שכשאני מגיע לנסהרים או כל מסלול אחר אני נוהג ברכב שאני מכיר הכי טוב.

כיף לי ואני נהנה יותר בשימוש היומיומי (בדיוק החזרתי לאמא שלי את הרכב ליסינג שלה שהייתה אצלי שבוע כשהיא הייתה בחו״ל)

בדיוק

 

אני נהנה מרכב כזה כבר משלב ההגעה לרכב, אחר-כך מצליל מערכת הפליטה, מההיגוי המהיר והמדויק יותר, מהמשוב ממערכת ההיגוי, מביצועי המנוע, מהיגוי היתר מתי שבא לי... ברור שבמסלול אפשר לנצל את מלוא הפוטנציאל וזה כיף אחד גדול, אבל למעט נסיעה בפקקים, יש המון רגעים בהם ניתן להינות מרכב ספורטיבי. רכב כמו קורולה זה גזר דין שיעמום אין סופי עבורי. פעם היו גם משפחתיות רגילות מהנות, כמו פוקס דור ראשון המעולה, כיום כבר אין.

הבאת תמצית :)

 

זה שווה כל אגורה ומספק ניצוצות של הנאה גם ברמה היום יומית . (למי שיודע להפיק אותם)

לגבי האם לקנות חדש מהסוכנות, זה כבר מתחבר לדיון אחר שמתפתח במקביל.

:2gunfire: בול

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרי עד כמה הוא באמת מנצל את הרכב למטרה שלשמה הוא יועד, כמה פעמים כבר באמת הוא הולך למסלול ובאמת מתחרע איתו, כמה כבישים מעניינים וטכניים הוא כבר עובר איתו ביום יום?

 

התשובה הסטנדרטית:

גם עם זוגתך (או בן זוגך, לא משנה), אתה לא מקיים יחסי מין רב הזמן, ואפילו לא כל יום. ועדיין, זה מרכיב מהותי וחשוב בזוגיות. גם כשאתה עומד איתה (או איתו) בתור לסופר, אתה עדיין נהנה להסתכל לה (לו) על התחת, ולהזכר בסקס האחרון שהיה לכם. גם איתה (איתו) אפשר לחטוף רגעים קטנים של מזמוז באמצע היום, כשיש הזדמנות.

 

זה אותו דבר עם מכונית ספורטיבית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...