Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב בן פחות מ3 בטויוטה סלקט. העברתי בעלות על שמי כמובן.

חזרתי הביתה ושמתי לב שרשיון הרכב שבידי הוא זה של שנה שעברה שתוקפו נגמר ב7.18.

בנוסף ראיתי שאין לי מדבקה של טסט על השמשה

שאלות:

1. זה שאין מדבקה של טסט זה תקין כי הרכב עלה על הכביש לפני פחות מ3 שנים נכון?

2. זה שאין לי רשיון רכב עדכני באוטו זה לא תקין נכון? אם אני הולך לרשיומט בסופר פארם ומדפיס את הרשיון ואני מניח שיהיה כתוב עליו "שולם" זה יהיה מספיק נכון?

 

עוד דברים שאני צריך לדעת על זה?

 

תודה!

פורסם

כי הם בתל אביב ואני בחיפה ואני רוצה לקצר תהליכים

עריכה: אני כמובן אצור איתם קשר מחר בבוקר, אולי יוכלו לשלוח לי צילום אבל לא ארצה לנסוע לתל אביב.

פורסם

אתה יכול באופן מיידי להכנס לשרת התשלומים באינטרנט ולנסות לשלם את רשיון הרכב

ככה תראה את מצבו העדכני

פורסם

"תוקף רישיון הרכב עד תאריך 25/07/2019, באפשרותך לבקש כפל רישיון"



זה אומר שהוא שולם נכון?

אבל אני עדיין צריך שיהיה לי אותו ברכב אחרת אקבל קנס נכון?

ומה לגבי מדבקה? לא צריכה להיות על השמשה עד הטסט הראשון נכון?

פורסם

פנה לטויוטה סלקט ובקש שישלחו לך במייל או בפקס את הרשיון העדכני. ככה תחסוך תשלום הפקת כפל. מדבקה על החלון לא חובה.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

פורסם

"תוקף רישיון הרכב עד תאריך 25/07/2019, באפשרותך לבקש כפל רישיון"



זה אומר שהוא שולם נכון?

אבל אני עדיין צריך שיהיה לי אותו ברכב אחרת אקבל קנס נכון?

ומה לגבי מדבקה? לא צריכה להיות על השמשה עד הטסט הראשון נכון?

זה אומר שהרשיון שולם. אם לא נדרש טסט הרכב בעל רישוי, לכל היותר עבירה טכנית של אי המצאות הרשיון ברכב. גש ל"רישוימט" הקרוב עם כרטיס אשראי על שם בעל הרכב והוא כפל, וחסל סדר דאגות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רק שים לב שמופיע המשפט "כשיר לתנועה" שמשמעותו פטור מטסט או שבוצע טסט.

 

קשה לי להאמין ש"טויוטה סלקט" תמכור לך רכב ללא רישוי תקף בלי ליידע אותך על כך. רכב בן פחות מ-3 שנים שהיה בבעלות פרטית אינו נדרש לטסט, אבל אם היה בהשכרה או ליסינג כן חייב בו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כבר מזמן לא בודקים רשיונות. רואים הכל במסוף. מי כאן יכול להגיד מתי פעם אחרונה בדקו לו מסמכים של רכב ולא עצרו לאיסוף מספרי טלפון?

פורסם (נערך)

לא רק שלא בודקים, גם בוטלה החובה להחזיק את הרשיון ברכב:

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5285313,00.html

 

אם כי לדעתי האישית כדאי להחזיק, למקרה שהפרטים ידרשו, אבל אין סיבה לרוץ להוציא תעודה מעודכנת.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

לא צריך מדבקה.

יש לך טסט עוד שלושה חודשים, אם אני זוכר נכון, החל מחודשיים לפני התאריך אפשר להדפיס רישיון חדש. חכה חודש, ולך לרישיומט לשלם ולהדפיס רישיון עד יולי 2020.

 

עריכה תוך כדי תנועה. מסתבר שאפילו יותר פשוט מזה.

נכנס לאתר, משלם, נוסע לעשות טסט (בלי הרישיו? לא יודע, יכול להיות...) ואחרי זה שולחים לך רישיון משולם. די מגניב האמת.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ספייר - צריך רשיון. לא חייב להיות עם אישור תשלום מוטבע (כמובן - בתנאי ששולם ומופיע במערכות משרד הרישוי).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
רק שים לב שמופיע המשפט "כשיר לתנועה" שמשמעותו פטור מטסט או שבוצע טסט.

 

 

ב"כפל רישיון" שיוצא לרכב עם טסט בתוקף לא מופיע המשפט "כשיר לתנועה".

 

 

מה שמופיע זה "תאריך תשלום" ו"תאריך מבחן".

 

 

זאת אומרת תאריך תשלום האגרה ותאריך ביצוע טסט. ברגע ששני אלו מופיעים - זה רישיון בתוקף.

 

 

פורסם

לא דייקתי, תודה שתיקנת

 

בכפל הרשיון - לפחות זה שאני מקבל אחרי הטסט - מופיע תאריך המבחן (כלומר, למעשה, אישור שעברתי את הטסט, מקביל לחותמת "כשיר לתנועה" של מכון הרישוי). אם זכרוני אינו מטעני ברכבים בני עד 3 שנים מצויין פטור ממבחן שנתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...