Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

יש לי תקלה שחזרה על עצמה כבר פעמיים, הרכב לא מניע והנורה של האימובילייזר מהבהבת.

פעמיים גררתי את הרכב למוסך והוא ״לימד״ את המפתח במחשב הרכב.

עכשיו זה חזר בפעם השלישית והמוסכניק טוען שצריך להחליף את המחשב.

 

אם אני קונה כבל ותוכנת VCDS יש מצב שאני יכול לקודד את המפתח כל פעם בעצמי ?

יש דרך פשוט לבטל את האימובילייזר ברכב?

עצה אחרת להתגבר על התקלה ?

 

יש למישהו את התוכנה והכבל שיודע לעשות את זה ומוכן להגיע לעזור לי לסדר את זה? (בתשלום כמובן, גר במרכז)

 

תודה רבה

פורסם

כשהמוסכניק מתקן את הבעיה האם הוא מלמד את המפתחות מול לוח השעונים? או שהוא מלמד את מחשב המנוע אל לוח השעונים?

פורסם

קראתי למנעולן שמתמחה ברכבים, פירק את המחשב ולקח ממנו קבצים ע"מ לקנפג אותם מחדש ולהחזיר אותם שהבעיה תיפתר לצמיתות

אעדכן

פורסם

כנראה שהוא לקח את הקבצים על מנת לשלוח אותם למישהו שימחק את האימובילייזר (immo off) פתרון עקום לדעתי. אני לא הייתי עושה זאת.

×
×
  • תוכן חדש...