Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

קניתי מערכת דאבל דין מסין בעלות של 260$ כולל משלוח באמצעות DHL מישהו יודע מה גובה המיסים/מע''מ שאני צפוי לשלם?

תודה

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

פורסם

אני הזמנתי 2 מערכות כאלו מחו"ל, אחת נתפסה במכס והשנייה לא.

לגבי זו שנתפסה- לא זוכר בדיוק את האחוזים, יצא לי בסביבות 350 ש"ח כולל העמלת גניבה לחברת השילוח, המערכת נרכשה בסכום של 1000 ש"ח.

פורסם
אני הזמנתי 2 מערכות כאלו מחו"ל, אחת נתפסה במכס והשנייה לא.

לגבי זו שנתפסה- לא זוכר בדיוק את האחוזים, יצא לי בסביבות 350 ש"ח כולל העמלת גניבה לחברת השילוח, המערכת נרכשה בסכום של 1000 ש"ח.

האם בחרת במשלוח של חברת שילוח כמו DHL או FedEx ?

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

פורסם
דואר ישראל הכי פחות בודק מיסים.

חברות פרטיות לוקחות כל ש"ח שצריך לפי החוק.

אז אתה גם משלם יותר על משלוח וגם משלם מיסים.

איך מחשבים את המיסים?

האם הם יודעים מה שוויו האמיתי של המוצר שרכשתי או על סמך מה שנכתב על החבילה?

המערכת עלתה לי 260$ כולל משלוח באמצעות DHL ,משלוח ems זול יותר ב30$

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

פורסם

אני אז הלכתי למכס בתל אביב בכדי לשחרר את החבילה, אם המחיר על החבילה נראה להם הגיוני הם מחשבים את המס לפי סכום המוצר+עלות המשלוח, במידה והמחיר המוצהר נראה חשוד יש לך 2 אפשרויות: להשתמש בשירות עמילות המכס של חברת השילוח, עמלה של לפחות 150 ש"ח, אני העדפתי ללכת בעצמי. ישבתי עם נציג של המכס שביקש לראות את מודעת המוצר כולל המחיר ולפי זה קבע את התשלום.

פורסם
איך מחשבים את המיסים?

האם הם יודעים מה שוויו האמיתי של המוצר שרכשתי או על סמך מה שנכתב על החבילה?

המערכת עלתה לי 260$ כולל משלוח באמצעות DHL ,משלוח ems זול יותר ב30$

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

שחברות פרטיות אוספות את החבילה השולח צריך למלא את כל הפרטים ולתת חשבונית, לא כמו בדואר שזורקים לדואר וזהו.

DHL מקבלים מחיר מלא של המוצר בזמן שבדואר השולח כתוב לך על החבילה ניירת שעולה 10 $.

קיבלתי טאבלט בדואר שהיה כתוב על החבילה ניירת.

אייל

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלי כבר שבוע וחצי במכס ואני לא מצליח ליצור איתם קשר,יש למישהו רעיון איך עושים את זה?

אגב החבילה נשלחה דרך 4px ולא DHL

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...