Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון שזו פעם ראשונה שאני משלם על רכב כמה עשרות אלפי שקלים תהיתי איך עובד התשלום לבן אדם פרטי - צ'ק? העברה בנקאית? אני מניח שלא מזומן...

שאלה נוספת לגבי משהו שלא ברור לי ומסקרן אותי- יש מוכר אחד שאני מנסה להשיג כבר שבוע בטלפונים והודעות והוא פשוט לא מגיב. עוד מוכרת שדיברתי איתה ונשמעה סבבה שאני מחכה להיסטוריית טיפולים ושולח תזכורות בוואטסאפ והיא לא מגיבה. זה ככה ברגיל? מה, הם לא רוצים למכור? הרכבים האלה ביד 2 כבר שבועות. אם הייתי בצד שלהם לפחות הייתי מגיב לבן אדם ואומר אם רלוונטי או לא/אני עסוק ואחזור אליך אח"כ /מחר/אף פעם..

לא מבין את זה..

פורסם

לגבי התשלום - מזומן אפשרי אבל קצת לא נוח מבחינתך. מקובלות אופציות אחרות :

או שתוציא צ'ק בנקאי לטובת המוכר או תבצע העברת זה"ב לחשבונו.

לשאר שאלותיך -

1. מוכר שאינו מגיב - עזוב אותו.

2. מוכרת שלא מעבירה הסטוריית טיפולים - כנראה שאין לה...דלג על רכב זה אלא אם כן מתברר כמציאה בזיל הזול וכל השאר בסדר(זה לא יקרה....).

×
×
  • תוכן חדש...