Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד בישראל: שוק בקריסה (Ynet. כולל תירוצי דלק מוטורס בפנים + פיאסטה ופוקוס בדרך!)


Doron_Z
שימו לב! השרשור הזה בן 2070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

180 תגובות נכון להבוקר. איך הגעת למאות?

אני גם בטח לא הייתי קובע על סמך תגובות של טוקבקיסטים בYnet את הלך הרוח של הציבור.

 

עריכה: טוב, יש גם את התגובות לתגובות והן לא ממוספרות, אבל זה עדיין לא היסטרי.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

כמעט 400 תגובות על נושא כזה נישתי שלא נוגע בכלל לרוב הישראלים (כאילו אכפת לישראל ישראלי שאין פורד בארץ) זה לא הרבה?

 

בדרך כלל כתבות במדור הרכב שצוברות הרבה תגובות הן בנושא כשלים בתחבורה הציבורית, פקקים, קנסות או משהו שנוגע לעתיד של הישראלי הממוצע כמו הכתבה על הרנו זואי שנתנו לה כותרת מסקרנת שמדברת בכסף ושמושכת גם גברים וגם נשים (מתל אביב לאילת ב X שקלים), אם אתה נמצא במדור הרכב של Ynet ואפילו באתר באופן כללי אז אתה אמור לדעת שזה כן דיון ער מאוד לנושא שכזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יכולות להיות גם 800 תגובות - עדיין 80% מה"לקוחות" של דגמי פיאסטה/פוקוס/מונדיאו יגיעו מהשוק המוסדי/ליסינג. ולכן אם המחירים שהיבואן מקבל לא מאפשרים לו את מתח הרווחים המתאים לו - הוא לא יביא. מבחינת היצרן לא ממש ברור לי עד כמה ישראל מעניינת אותו כשוק יעד - שכן הכמות אותה הוא יכול למכור כאן לא גדולה, ומתח הרווחים גם הוא לא גדול.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שמותג אחד בלבד, אבל בהחלט מותג אחד מכל משפחה.

כלומר כלמוביל צריכים להשאר עם מרצדס ביוקרה, ולבחור בין יונדאי למיצובישי.

אין באמת סיבה להרחיב את מה שהמליצה ועדה מקצועית שמונתה בדיוק לעניין הזה.

אצל צ'מפיון זה כמובן יהיה לא פשוט כי היצרן לא ירצה לתמוך ב-3 יבואנים נפרדים למותגים שלו.

רצונות היבואן לא באמת מעניינים אף אחד ברגע שיש חוק מדינה.

.

.....

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכולות להיות גם 800 תגובות - עדיין 80% מה"לקוחות" של דגמי פיאסטה/פוקוס/מונדיאו יגיעו מהשוק המוסדי/ליסינג. ולכן אם המחירים שהיבואן מקבל לא מאפשרים לו את מתח הרווחים המתאים לו - הוא לא יביא. מבחינת היצרן לא ממש ברור לי עד כמה ישראל מעניינת אותו כשוק יעד - שכן הכמות אותה הוא יכול למכור כאן לא גדולה, ומתח הרווחים גם הוא לא גדול.

 

נראית לי גישה מעט תמוהה, במיוחד כשפורד עד לא כל כך מזמן היו במצב מדהים בארץ ומכרו עשרות אלפי מכוניות מה שמצביע על פוטנציאל גדול למותג. באמת נראה לך שהיצרן יהיה אדיש כל כך למצב של המותג בארץ לאור העבר המרשים שלו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, מומלץ שתקרא בשנית את מסקנות הוועדה, כי ההרחבה של פריג'י היא בהחלט הרחבת מסקנות הדו"ח - שלא התייחסה לשוק היוקרה.

ותשים לב כי בציטוט של פריג'י דובר על רצונות היצרן, להם כמובן מתייחסים בוועדת זליכה, ויתרה מכך - תומכים במה שפריג'י טוען. כי, לפי הועדה, יצרן ירצה להמשיך התקשורת עם יבואן שמטפל בכל הסחורה שלו. ותינתן האפשרות ליבואן להמשיך להיות היבואן של כל מרכולתו.

כך לובינסקי וצ'מפיון ימשיכו לשלוט בPSA ו-VAG בהתאמה. בגלל רצון היצרן ! בלי קשר ליבואן.

 

אני יכול לשער כי כך חוסכים הרבה מאוד כסף על תשלומים לאנשי כספים+מיסים/חוק. גם זמן שווה כסף אבל זה אני לא יודע להעריך.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההחלטה של חוסר הבאת דגמי פורד לארץ הינה של היצרן ולא של היבואן.

הסיכוי שדלק רכב ייאבדו את הזיכיון שלהם (לעת הזאת) נמוך מאוד, ולראייה לא מזמן קיבלו אישור לשווק משאיות של פורד.

גם מותג מאזדה בארץ יורד מערכו, הפעם משתי סיבות:

1. מחיר גבוה ביחס למתחרות.

2. גם פה חוסר יכולת של היצרן להיתחרות, עד לא מזמן קיבלנו את כל דגמי ה SUV באיחור רב. כאשר כבר הביאו לארץ הייתה כאן תחרות מתקדמת מאוד.

מאזדה הינה יצרן קטן יחסית ולכן המלאי בארץ מוגבל.

 

דווקא ב-BMW היבואן חוגג.

 

אני לא רואה איך הם מצליחים בלי הוזלת מחירים...

הייתי גם שמח לראות דגמי היברידיות/חשמליות אבל זה כבר ענייני יצרן.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...