Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד בישראל: שוק בקריסה (Ynet. כולל תירוצי דלק מוטורס בפנים + פיאסטה ופוקוס בדרך!)


Doron_Z
שימו לב! השרשור הזה בן 2067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אפשר לראות עד כמה הנושא הזה של הפוקוס ובעיקר היבואנית סביב המותג מעוררים לא מעט אמוציות בקרב הקהל הישראלי, כבר הצטברו מאות טוקבקים (סכ״ה כתבה על יבואנית רכב בישראל כן?) וכמו כן הכתבה נמצאת באיזור של ה״הכי חם״ באתר הכללי.

 

כמובן שכל הטוקבקים מתרכזים בעד כמה היבואנית מזעזעת ושהם בחיים לא יקנו עוד פורד. אם זה מצביע על הלך הרוח של הציבור אז מחכה לדלק עבודה מאוד מאוד קשה להחזיר את האמון במותג הזה ובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אבל התשובה של הסמנכ"ל שהשוק הולך לכוון SUV ולא מיניואנים לא מסתדרת. ראשית בישראל דווקא יש שוק למיניואנים אם כי בעיקר יד2. אבל העיקר זה שלפורד יש SUV, האדג'/קוגה/אסקייפ ז"ל שבשקט יעלו לתת פייט לקוראניות, גם אם האקספלורר גדול ויקר מדי. להזכירכם פורד היא שהתחילה את תרבות ה SUV עם האקספלורר אחרי שבארה"ב יכלת לקנות JEEP או או לנדרובר ובערך זהו. ה RAV4 וה-CR-V שכבשה את השוק האמריקאי באו אחר כך. דווקא ככל שנוגע ב-SUV להבדיל מהסדאן הבעיה אינה ביצרן.

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לראות עד כמה הנושא הזה של הפוקוס ובעיקר היבואנית סביב המותג מעוררים לא מעט אמוציות בקרב הקהל הישראלי, כבר הצטברו מאות טוקבקים (סכ״ה כתבה על יבואנית רכב בישראל כן?) וכמו כן הכתבה נמצאת באיזור של ה״הכי חם״ באתר הכללי.

 

כמובן שכל הטוקבקים מתרכזים בעד כמה היבואנית מזעזעת ושהם בחיים לא יקנו עוד פורד. אם זה מצביע על הלך הרוח של הציבור אז מחכה לדלק עבודה מאוד מאוד קשה להחזיר את האמון במותג הזה ובה.

180 תגובות נכון להבוקר. איך הגעת למאות?

אני גם בטח לא הייתי קובע על סמך תגובות של טוקבקיסטים בYnet את הלך הרוח של הציבור.

 

עריכה: טוב, יש גם את התגובות לתגובות והן לא ממוספרות, אבל זה עדיין לא היסטרי.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

לדעתי במידה והתמחור של הדגמים החדשים יהיה אטרקטיבי, המכוניות ימכרו גם ימכרו.

לצערי, לאנשים פה אין עמוד שדרה כשזה מגיע לענייני תמחור מוצרים (במגוון דברים) וגם הזיכרון לא משהו.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה קרה מאחורי הקלעים שגרם לצמצום המאסיבי של המותג בארץ . לפחות על פי הכתבה, נראה שמדובר באורגיה של סיבות שהובילו בסופו של דבר למצב הקיים.

 

בשורה התחתונה הצרכן הישראלי הוא זה שהכי נפגע מזה, פחות הצע ואפשרויות בשוק שגם ככה די מוגבל.

זאת התגובה הכי טובה והכי נכונה פה.

 

אין פה אפילו בן אדם אחד שיכול לדעת, כולם מנחשים ומשערים.

 

ולהגיד שבגלל שיש להם את מאזדה אז פורד לא מעניינת אותם? הדבר הכי חסר היגיון ששמעתי.

פשוט שטויות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא יפתיע אף אחד, אם נשמע בקרוב על חילוף יבואנים, לא מבין את פורד העולמית איך היא לא מחייבת יבואן למינימום הזמנות, מה שיש להם עכשיו דומה יותר ליבוא אישי, לא לדבר על הנותני שירות שלהם כמו מוסכים של פורד, מה הם עושים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם נעזוב את נושא הגיר הרובוטי שכולם מקללים, אני חושב שהתמונה שעולה לראש לכל אחד שחושבים על הפוקוסים מהדור הזה - הוא פוקוס חדשה עם גומיות הדלתות שנפלו, פשוט בעעע.

 

חבל, פוקוס דור שני ממש אהבתי ועדיין במישפחה.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי, הגיר הזה היה אייטם גרוע מאוד ולכן הוחלף בגיר פלנטרי, היצרן הודיע שאין לו פתרון לבעיה אבל לקח אחריות והאריך את תקופת האחריות בהתאם לשוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המבחן האמיתי של פורד בארץ לדעתי יקרה בערך עוד שנה +-, שהליין שלהם יתחלף ברובו והפיאסטה והפוקוס יגיעו.

תמונות של אקספלורר חדש כבר הגיעו לרשת, קוגה עדיין בשלבי פיתוח ולא חסר שמועות על קרוסאוברים קטנים וגדולים שגם נמצאים בפיתוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז קודם כל הבשורה היא כמו שהדגשתי בציטוט האחרון היא הגעת הפיאסטה והפוקוס החדשות בתחילת שנה הבאה, מאוד מעניין מה יהיה התמחור ואילו תצורות יגיעו.

 

אבל מעבר לזה מה אתם חושבים הסיבה באמת לקריסה של המותג בארץ? האם אלו בעיקר בעיות האמינות שהתגלו ולדלק לא באמת היתה יכולת השפעה אל מול הקהל הישראלי והתנהלות היצרן או שכמו שהלל פוסק נוטה לציין בין השורות לאורך הכתבה, התנהלות גרועה של היבואן בתמחור ובבחירת הדגמים (וחוסר הבחירה) הביא למצב שבו פורד נמצאת היום?

 

1. על הגעתה הצפויה של הפיאסטה (אולי עוד לפני 2019?) כתבתי כאן.

2. יש שלוש סיבות לאי הגעתם של דגמים חדשים של פורד לישראל (1) תמחור (2) תמחור (3) תמחור.

3. היבואן מביא מה שמשתלם לו להביא, להבנתי חברות הליסינג וציי הרכב בכלל ספגו מכה קשה עם הפוקוס, והרצון שלהם לרכוש מתוצרת פורד ללא הגנה כלשהי או הבטחה לרכישה חוזרת - קטן.

4. גירסת המיניוואן המבוססת על הפוקוס מיוצרת מ-2003 ולהבנתי לא הובאה עקב מבחר מצומצם (ויקר יחסית) עם גיר אוטומטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה העיקרית והכמעט בלעדית להעלמה (לא העלמות ולא קריסה, מדובר בפעולה יזומה) של פורד מישראל היא שיותר משתלם ליבואן למכור מזדה.

 

ככה קל וככה פשוט.

 

צריך לפעול לפי המלצות ועדת זליכה ושלכל יבואן יהיה מותג אחד בלבד, גם אם הם יושבים תחת אותה מטריה קונצרנית (לדוגמא צ'מפיון).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שמותג אחד בלבד, אבל בהחלט מותג אחד מכל משפחה.

כלומר כלמוביל צריכים להשאר עם מרצדס ביוקרה, ולבחור בין יונדאי למיצובישי.

דלק עם ב.מ.וו ומיני, ולבחור מאזדה או פורד.

אצל צ'מפיון זה כמובן יהיה לא פשוט כי היצרן לא ירצה לתמוך ב-3 יבואנים נפרדים למותגים שלו.

 

הדוגמה הכי טובה, הבית ספר, זו ה"גניבה" של קיה מסמל"ת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן פשוט הרס את פורד בארץ.

הוא מתמקד במאזדה וגם שם הוא נכשל בשנים האחרונות.

זה כל הסיפור.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...