Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

הזמנתי קיט שלטי נוחות לרכב בעקבות כך שהנוכחיים חדלו מלתפקד.

אינני בטוח אם המערכת הקיימת היא אזעקה או נעילה מרכזית בלבד.

מצורף תצלום של "המוח", אני מקווה שזה אכן רכיב "המוח", זה מה שנמצא מתחת ללוח השעונים ליד הפיוזים.

שאלתי היא האם זה באמת "המוח"? ואם כן, כיצד אני יכול לאתר ולגלות על מה כל חוט בצמה אחראי?

המטרה היא להחליף את הקונקטור הקיים בקונקטור החדש שיתחבר בסופו של דבר למערכת החדשה.

 

סוג הרכב: יונדאי i20, שנת 2010.

 

תודה

1.jpg

2.jpg

עריכה אחרונה על ידי mik_b
פורסם

כן. זו יחידת מערכת הנוחות. מוצר סיני נחות ביבוא של סילבר ליין.

כדי לדעת על מה כל חוט אחראי, עקוב אחריו לנק' ההתחברות ברכב ובדוק בעזרת פלוק מה תפקידו.

אל תתחבר מהקונקטור הישן, תתחבר להתעלקות המקורית ובטל אותו.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
כן. זו יחידת מערכת הנוחות. מוצר סיני נחות ביבוא של סילבר ליין.

כדי לדעת על מה כל חוט אחראי, עקוב אחריו לנק' ההתחברות ברכב ובדוק בעזרת פלוק מה תפקידו.

אל תתחבר מהקונקטור הישן, תתחבר להתעלקות המקורית ובטל אותו.

 

 

הי,

1.מה הכוונה "התעלקות מקורית"?

2.האם אני יכול לאתר על מה כל חוט אחראי באמצעות שימוש בנורת ביקורת? (צד אחד לגוף הרכב (מינוס)

או לפלוס והצד השני לחוט שאותו אני רוצה לאתר?

3.המטרה שלי היא לחתוך את הראש של הקונקטור הישן ולהשתמש בחוטים הללו לחיבור הקונקטור החדש,

האם זו הדרך? (או שהתכוונת כלל לא להשתמש בחוטים אלו?)

4.האם לפי התמונה אתה יכול לומר לי מה תפקידו של כל חוט, לפי הצבע?

5.האם יש טיפים מסוימים שעליי לדעת בכדי להימנע מנזק אפשרי או גרימת קצר מיותר במערכת?

 

תודה על הסיוע!

פורסם

1. כל חוט במערכת הנוחות מגיע לחוט מקורי של הרכב. מה שעושים בהתקנה, זה חושפים מעט מהבידוד היכן שהוא באמצע החוט של הרכב (מבלי לחתוך לגמרי את החוט המקורי), ומחברים את החוט של המערכת. זה נקרא "התעלקות" בשפת המתקינים.

2. יותר מסוכן, אבל אפשרי.

3. כמו שכתבתי בהודעה הקודמת- מאד לא מומלץ ולא מקצועי. יש להסיר לחלוטין את המערכת הקודמת, חיווט והכל.

4. מהתמונות המצורפות- בטח שלא. ספציפית לגבי חוט, אם אראה לאן מתחבר ברכב, אולי אוכל לנחש. ממש לא מומלץ לך להסתמך על זה.

5. כמו שכתבתי- להסיר מערכות לא פעילות, לבודד היטב חיבורים חדשים וניתוקים/התעלקויות שבוטלו. לעבוד עם סוויץ' סגור ומפתח בחוץ (למעט כשמחפשים מתח אחרי סוויץ' :-P) לעולם לא לחתוך שני חוטים יחד. בכללי- חוסר נסיון עלול לגרום לקצרים. קח את זה בחשבון, שעלול להיות כאן שכר לימוד.

 

*ממבט שני על התמונות שצירפת, נראה שיש שם קונקטור נפרד לצופר אזעקה מימין, ליד האנטנה של המערכת. נסה לאתר אותו לפני תחילת העבודה.

 

כל הסיפור של מערכת הנוחות זה פלוס לפני סוויץ' מינוס גוף, טריגר נעילה, טריגר פתיחה, מאותתים, ולעיתים גם פתיחת מכסה/דלת אחורית בנפרד.

אם יש חוטים נוספים פרט לאלה (אני חושד בזוג הסגול ובזוג האפור) הם ככל הנראה משמשים לניתוק מערכות חיוניות ברכב (מעין אימובילייזר). קח בחשבון שניתוק לא נכון שלהם ימנע ממך להניע.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
1. כל חוט במערכת הנוחות מגיע לחוט מקורי של הרכב. מה שעושים בהתקנה, זה חושפים מעט מהבידוד היכן שהוא באמצע החוט של הרכב (מבלי לחתוך לגמרי את החוט המקורי), ומחברים את החוט של המערכת. זה נקרא "התעלקות" בשפת המתקינים.

2. יותר מסוכן, אבל אפשרי.

3. כמו שכתבתי בהודעה הקודמת- מאד לא מומלץ ולא מקצועי. יש להסיר לחלוטין את המערכת הקודמת, חיווט והכל.

4. מהתמונות המצורפות- בטח שלא. ספציפית לגבי חוט, אם אראה לאן מתחבר ברכב, אולי אוכל לנחש. ממש לא מומלץ לך להסתמך על זה.

5. כמו שכתבתי- להסיר מערכות לא פעילות, לבודד היטב חיבורים חדשים וניתוקים/התעלקויות שבוטלו. לעבוד עם סוויץ' סגור ומפתח בחוץ (למעט כשמחפשים מתח אחרי סוויץ' :-P) לעולם לא לחתוך שני חוטים יחד. בכללי- חוסר נסיון עלול לגרום לקצרים. קח את זה בחשבון, שעלול להיות כאן שכר לימוד.

 

*ממבט שני על התמונות שצירפת, נראה שיש שם קונקטור נפרד לצופר אזעקה מימין, ליד האנטנה של המערכת. נסה לאתר אותו לפני תחילת העבודה.

 

כל הסיפור של מערכת הנוחות זה פלוס לפני סוויץ' מינוס גוף, טריגר נעילה, טריגר פתיחה, מאותתים, ולעיתים גם פתיחת מכסה/דלת אחורית בנפרד.

אם יש חוטים נוספים פרט לאלה (אני חושד בזוג הסגול ובזוג האפור) הם ככל הנראה משמשים לניתוק מערכות חיוניות ברכב (מעין אימובילייזר). קח בחשבון שניתוק לא נכון שלהם ימנע ממך להניע.

 

 

תודה על התגובה המהירה והמפורטת.

המערכת הנוכחית לא פעילה, אני חושב שעל מנת לשלול בעיות כגון הנעה או מיגון כזה או אחר של המערכת, אני פשוט ינתק את הקונקטור מהמערכת הקיימת וימתין יום/יומיים, אם הכל עובד תקין אז אני מבין שניתן גם לבטל את ה"התעלקויות של אותו קונקטור".

המטרה שלי היא לחבר רק את הנעילה/פתיחה ואת האיתותים, כל השאר לא צריך.

את ההתעלקויות שאני מסיר ולא משתמש, הבנתי שעליי לאטום.

אך כיצד אני יכול לאתר את חוטי הנעילה/פתיחה?

באמצעות מגשר? מינוס לגוף וצד שני לאחד החוטים עד שאמצא?

או פלוס וצד שני לאחד החוטים?

 

תודה :)

פורסם

עם נורת ביקורת זה צד אחד פלוס, וצד שני על החוט. אמור להיות פולס של חצי שניה בנעילה/פתיחה באמצעות מפתח מדלת הנהג.

 

יותר קל לאתר עם פלוק על מצב רציפות- צד אחד מינוס גוף צד שני על החוט. אז יהיה צפצוף...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
עם נורת בקורת עלולים לשרוף מע' אלקטרוניות ברכב.

ברכב המודרני משתמשים רק ברב מודד דיגיטלי (כדוגמת "פלוק").

בברכה - רפי לין

 

תודה רפי.

אשתמש בפלוק.

שאלה,

האם ניתן להשיג את מפת החשמל (הכוונה לצמה) של הרכב?

לפי הדגם, יונדאי i20 שנת 2010.

 

ככה אוכל לדעת יותר בקלות מה תפקידו של כל צבע.

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...