Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימוש במכונית במזג אוויר קר באופן קיצוני


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 2307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

בפיאט 127 היה נהוג "מצב חורף" שבו פתח היניקה של האוצר למנוע היה מוסט אל מעל המנוע כדי לינוק אויר יותר חם. הרכב הזה זכור לי האחד שסרב להניע בבוקר אלא הדחיפה או דרדור במדרון, קיץ או חורף.

יש

 

היה את הסידור הזה בעוד דגמים, עד שנות ה 80. אחרי זה שכללו אותו:

 

בבית פילטר אוויר היה ממוקם טרמוסטט קטן שפותח או סוגר מעבר וואקום בהתאם לטמפ' אוויר שמגיע ליניקה.

 

הוואקום בתורו פותח או סוגר שסתום שמנתב את כנסית אוויר או מאוזור חם מעל סעפת פליטה או מאיזור קר יותר רחוק מהמנוע.

 

מתחיל אחרי התנעה מאוויר שנלקח מאיזור הסעפת, ועובר בהדרגה לאוויר קר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נוחות הנסיעה, ובמיוחד הרעש (או חוסר רעש), נפגעים משימוש בצמיגים ממוסמרים במיוחד כשעל רוב הכבישים פה מפוזרות גם אבני חצץ קטנות.

איכסון צמיגים עולה כמה מאות שקלים לעונה אם אין לך מקום במחסן, והחלפה עוד 100-200 לעונה.

לגבי רכבים חשמליים שמעתי סיפורי זוועה על טווח שמתקצר משמעותית בגלל הצורך בחימום ובגלל ירידה משמעותית בביצועי בסוללה

בוולוו S40 שהייתה לי והייתה מאובזרת עד הגג היה מותקן מחמם מנוע מבוסס דלק- טיימר היה מפעיל משאבת דלק קטנה, הדלק נשרף והיה מחמם את בלוק המנוע ובמקביל פנים הרכב היה מתחמם על ידי האיוורור. היתרון הוא אי תלות בחשמל וחימום הרבה יותר יעיל, החיסרון הוא שאסור להפעיל את המערכת במקום סגור והיא דורשת שהרכב לא יעמוד במדרון.

לא מומלץ להעמיד רכב מונע לזמן ממושך, ולו משיקולי איכות הסביבה, אישית אני מתניע ובינתיים מנקה את החלונות מקרח כלומר דקה או שתיים. אגב רכבי דיזל מודרניים מתחממים לאטטטט במזג אויר קר, מה שאומר שצריך להתלבש טוב לעשר הדקות הראשונות של הנסיעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחמום כזה כמו שהיה מותקן אצלך בוולו זה מחמם נפוץ מאוד שקיים גם כאיבזור מקורי וגם כאיבזור אפטרמרקט שניתן להתקין בכל רכב.

 

 

מנוע דיזל מגיע לטמפ' עבודה לאט מאוד, במיחוד אם עומדים בפקק. אפילו בחורף הישראלי, אחרי שעה בפקק אם התחלת אותו עם מנוע קר, מנוע דיזל לא יגיע לטמפ' עבודה ולכן התקן חימום נוסף זה דבר שימושי מאוד.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...