Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

אני נוהג על סיאט ליאון 1.2 ידנית, עם צמיגים די חדשים, אך מה לעשות - יש גולה באחד הצמיגים לכן עלי להחליף 2 צמיגים.

אשמח לקבל המלצה לצמיג במידה הנ"ל.

הפרמטרים הנדרשים:

אני רוצה חברה אירופאית.

אני עושה בסביבות 2000ק"מ בחודש.

אני לא עושה נהיגה ספורטיבית קיצונית, אך אני אוהב לנהוג...גם בפניות :)

חשובה לי אחיזת כביש מעולה, מרחק בלימה, נוחות נסיעה טובה, חסכון בדלק.

 

המליצו לי על Goodyear EfficientGrip Performance אצל יבואן - סביבות 460ש"ח כולל מע"מ+התקנה+איזון.

מה דעתכם על הצמיג הזה?

 

אשמח לקבל עוד המלצות על חברות שצמיגיהן מתאימות לפרמטרים ולמזג האוויר בארץ.

בנוסף, המלצות לפנצ'ריות טובות איכותיות ואמינות באזור חיפה.

 

תודה רבה לכולם!

פורסם
אהלן חברים,

 

אני נוהג על סיאט ליאון 1.2 ידנית, עם צמיגים די חדשים, אך מה לעשות - יש גולה באחד הצמיגים לכן עלי להחליף 2 צמיגים.

אשמח לקבל המלצה לצמיג במידה הנ"ל.

הפרמטרים הנדרשים:

אני רוצה חברה אירופאית.

אני עושה בסביבות 2000ק"מ בחודש.

אני לא עושה נהיגה ספורטיבית קיצונית, אך אני אוהב לנהוג...גם בפניות :)

חשובה לי אחיזת כביש מעולה, מרחק בלימה, נוחות נסיעה טובה, חסכון בדלק.

 

המליצו לי על Goodyear EfficientGrip Performance אצל יבואן - סביבות 460ש"ח כולל מע"מ+התקנה+איזון.

מה דעתכם על הצמיג הזה?

 

אשמח לקבל עוד המלצות על חברות שצמיגיהן מתאימות לפרמטרים ולמזג האוויר בארץ.

בנוסף, המלצות לפנצ'ריות טובות איכותיות ואמינות באזור חיפה.

 

תודה רבה לכולם!

 

צמיג נחמד אבל לדעתי היה רועש מדי ומאבד אחיזה בפניות, החלפתי אותו למישלין פיילוט ספורט 4 שהרגיש כ20 רמות למעלה.

×
×
  • תוכן חדש...