Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה יודע מה אני סתם מתעצל, אז ככה:

 

ברה"ע: נכנסים דרך הכניסה של תחנת הדלק, מגיעים לרמזור ופונים ימינה, ממשיכים ישר עד למרכז גרמה, בפניה שלפני מרכז גרמה (היא בעצם ההתחלה של המרכז) ימינה, הפרינז איפה שהוא שם. תסתכל מימין ומשמאל, ותמשיך עם הכביש (הוא מתעקל שמאלה), אני מקווה שהיא עדיין שם.

 

למושב חגור אתה מגיע מצומת קסם, נוסע ישר לכיוון כפר סבא. עד שתגיע לרמזור תראה שלט ימינה לחגור, יש גם חוות סוסים בצומת הזאת, תפנה ימינה ותכנס תמשיך ישר והיא צריכה להיות שם על הכביש הראשי מצד שמאל.

שוב אני מקווה שהיא עדיין שם.

היי,

 

היום נסעתי לבדוק האם הן עדיין שם, "מידע מודיעיני" לגבי הפרינץ בחגור אמר לי כי מדובר בפרינץ 4 ולא בפרינץ 1000.

 

נסעתי לראש העין ועל-פי התיאור המדויק שלך, הגעתי לפרינץ, אך לצערי הייתה זו פרינץ 4, במצב מוזנח למדי אך ברת שיפוץ. אם מישהו מעוניין (לא דיברתי עם בעל הרכב מכיוון שלא רציתי להטרידו בשבת), מומלץ ללכת ולבדוק. לצערי לא הייתה עימי מצלמה.

 

תודה ואשמח למידע נוסף :)

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

×
×
  • תוכן חדש...