Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משרד התחבורה השתגע סופית: דורש לפרק ערכות פרודרייב מאימפרזות


לארק
שימו לב! השרשור הזה בן 7015 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מריוס,אני לא אכנס בכלל לויכוח מי יותר מבין עניין מהנדסי סובארו או משרד התחבורה,אבל דבר אחד אני כן אגיד,אני מסכים איתך שלכל דבר צריך פיקוח לטובת רווחת האזרח הפשוט,אבל מי שמפקח עליו צריך להבין בנושא.

 

זו סיפורה העגום של מדינתו,אנשים שלא מבינים כלום בתחום מסויים מקבלים שליטה ופיקוח עליו מסיבות פוליטיות או "קומבינות" ולא בגלל הבנתם בנושא.

 

אם החבר'ה במשרד התחבורה היו מבינים דבר וחצי בשיפורים וכו',הם היו מאשרים את ערכת הפרודרייב אוטומטית,בלי לטרטר את בעלי האימפרזות להגיע לבדיקות.

או שיעשו סדר במשרד התחבורה ויכניסו למשרד אנשים שמבינים בשיפורים או שישלחו את העבודים הנוכחים לסדנות השתלמות בשיפורים מכאניים! אחרי זה שיתחילו עם הפיקוח,ויכירו בשיפורים בכלי רכב בצורה יותר פתוחה,אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אוי כמה שטויות בת'רד אחד... שאלוהים יגאל אותי מייסוריי....

מריוס היקר, אני לא מסוגל להימנע מהמחשבה שאתה באמת חושב שמדינת ישראל ככלל על כל תקנותיה המטופשות ומשרד התחבורה בפרט על כל תקנותיו שאפילו עוד יותר מטופשות, באמת עולים בידע שלהם על מהנדסי סובארו...

אתה באמת חושב שיצרן שמספק קיטים עם פגמי יצור או בלאי מוגזם אחרי שימוש ממושך יחשוף עצמו לתביעות בכל רחבי העולם? לא נראה לי שחברה רצינית כדוגמת סובארו ויצרני הרכב ככלל מסוגלים לעשות דבר כזה טיפשי...

הרי כל מערכת הממשל במדינתו הקטנה עובדת על BEAN COUNTERS(או ביורוקרטים לחילופין)

הם מחפשים על מה לדפוק את האזרח הקטן - בין אם זה בהעלאת מיסוי על דלקים (שעולים בארץ כפול מאשרל בארה"ב!!!!!! מי שמע על כזה דבר?) בין אם זה בגניבה לאור יום של כ-50 אחוז ממשכורות של אנשים שעובדים באמת קשה... ובין אם זה מיסוי על מכוניות של 110 אחוז. מישהו שמע על דבר כזה באיזשהו מקום בעולם?

מבחינה כלכלית וחברתית תמיד היינו ותמיד נהיה מדינת עולם שלישי...

ואני מתערב עם כל אחד פה שמתנגד לדעותי שמשרד התחבורה יקנוס את חברת יפנאוטו על התקנת הקיטים אם לא יומצאו האישורים הנכונים(הרי אנחנו בגירעון תקציבי תמידי לא?)

האם אתה, אדון מריוס, בדקת כל מכונית שהותקן בה קיט פרודרייב בארץ לראות שבאמת הכל שופר וכל המכלולים הנדרשים הוחלפו? לעניות דעתי יבואן שמבקש(גונב) ממך 20 אלף ש"ח בעבור הקיט הנ"ל לא יחסוך בהוצאות ההתקנה... ואם כן? אז הוא טיפש ובאמת מגיע למדינה לקנוס אותו להחזר כספי לכל לקוח שהותקנן במכוניתו הקיט הנ"ל... אבל עד שלא יוכיחו אחרת - אני בדעתי ומוחה בתוקף על חאפריות מצד היבואן.

 

ובאמת - באיזה צד אתה נמצא?

*נושא איכות קיט הפרודרייב כלל לא עלה בהערותי.

*לא כתבתי בשום מקום שיבואן הפרודרייב אינו אמין (עברית שפה קשה).

*בצורה ברורה, כתבתי שחובה לבצע תקינה ופיקוח בכל מקרה, כמו בכל מדינה מתוקנת לטובת הצרכן-למזלנו המקרה הזה יוצא מהכלל ובמצבו הקיים אינו מאפשר כל הגנה על הצרכן במקרה של כשל בקיט.

 

מריוס

עורך האתר למכוניות ספורט בישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב לשינויים שאמורים להתבצע לסובארו WRX באמצעות ערכת "פרודרייב":

http://motortrend.com/features/performance/112_0306_tuner/

מריוס, שים לב - שינוי המתלים מוצעים כחבילה נפרדת. אני מכיר את הנושא די טוב, אחד מחטאי

העבר שלי היה לשרוץ בScoobyNet (משעשע-משהו, אגב).

 

לSTI יש גם PPP (Prodrive Performance Pack), גם היא ללא שום שינוי שלדה\בלמים.

 

אין לי מושג למה אתה טוען את מה שאתה טוען. ברור לכולנו שה12 אחוז שיתווספו למכונית ספורטיבית

ממילא, בוודאי לא ישנו דבר. ואתה ממשיך לטעון אחרת.

חבל.

חוצמזה, שכדאי שתפריד בין שיפור שמטרתו היא שיפור היכולת (וכן, גם את הבטיחות), ובין שיפור שנועד לצרכי בטיחות גרידא.

אין ספק שכל חבילה שמציעה פרודרייב, נועדה למטרת שיפור ביצועים נטו, ואם היא משפרת את

הבטיחות, הרי שזה כערך מוסף משני.

האם אתה רוצה לחייב, באמצעות תקינה, הפיכת כל רכב בו יותקן צ'יפ למכונית group N, על ידי

שינוי מתלים, בלמים, צמיגים, ואולי גם הוספת כלוב בטיחות? :roll:

 

אני לא מבין עכשיו מה הקטע של הגנת הצרכן. ההגנה היחידה שהצרכן צריך היא מפני גב' בן-ארי

וכנופייתה. הצרכן לא צריך שום הגנה מפני קיט שהוא עצמו בוחר לרכוש עם הסובארו שלו, והוא בטח

לא צריך שם את ידו המטונפת והארוכה של משרד התחבורה.

אני כבר מעדיף את ההגנה של המאפיה על ההגנה של משרד התחבורה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי כמה שטויות בת'רד אחד... שאלוהים יגאל אותי מייסוריי....

 

אתה באמת חושב שיצרן שמספק קיטים עם פגמי יצור או בלאי מוגזם אחרי שימוש ממושך יחשוף עצמו לתביעות בכל רחבי העולם? לא נראה לי שחברה רצינית כדוגמת סובארו ויצרני הרכב ככלל מסוגלים לעשות דבר כזה טיפשי...

כן, הם יעשו את זה במודע אם ה BEAN COUNTERS יגידו שזה יהיה יותר זול. עולם הרכב מלא בדוגמאות כאלה של רשלנות פושעת שהיצרן ידע עליה, והוציא את הרכב ככה, כי ככה זה יותר זול.

פורד פינטו זאת הדוגמא הקלאסית אבל יש עוד מלא. אוודי 5000 בארה"ב גם.

 

הרי כל מערכת הממשל במדינתו הקטנה עובדת על BEAN COUNTERS(או ביורוקרטים לחילופין)

הם מחפשים על מה לדפוק את האזרח הקטן - בין אם זה בהעלאת מיסוי על דלקים (שעולים בארץ כפול מאשרל בארה"ב!!!!!! מי שמע על כזה דבר?) בין אם זה בגניבה לאור יום של כ-50 אחוז ממשכורות של אנשים שעובדים באמת קשה... ובין אם זה מיסוי על מכוניות של 110 אחוז. מישהו שמע על דבר כזה באיזשהו מקום בעולם?

מחירי הדלק בארץ זהים למחירי הדלק באירופה(הדיזל אפילו זול,שם הדיזל והבנזין זהים במחיר). ביום שטקסס תהיה חלק מישראל ,נכבוש את ערב הסעודית או לחילופין, ימצאו בארץ עתודות נפט בילתי נדלות, גם פה הוא יהיה זול,בינתיים,לא.

נכון, נתל המס די כבד בארץ אבל לא יוצא דופן בטירוף. מי שמשלם בארץ 50% ישלם באיחוד האירופי 40%. לא כזה הבדל מטורף.

בארה"ב יש לך קנס על רכבים שהם "זוללי דלק" (כל מכוניות הספורט), אם היית אמריקאי בפורום אמריקאי בטח היית מתלונן על זה ואומר שאמריקה זאת מדינת עולם שלישית בגלל זה!

 

מבחינה כלכלית וחברתית תמיד היינו ותמיד נהיה מדינת עולם שלישי...

צריך להיות אזרח עם מנטליות של עולם שלישי כדי לחשוב שאנחנו מדינת עולם שלישי.

רק כדי לשעשע אותי, ספר לי באיזה מדינת עולם שלישי היית והיא הזכירה לך את ישראל?

 

ואני מתערב עם כל אחד פה שמתנגד לדעותי שמשרד התחבורה יקנוס את חברת יפנאוטו על התקנת הקיטים אם לא יומצאו האישורים הנכונים(הרי אנחנו בגירעון תקציבי תמידי לא?)

ובצדק, גם אם הקיטים מצוינים(ושניינו יודעים שהם לא רק מצוינים ומתאימים לרכב, הם מעולים), יש במדינה הזאת חוקים. זאת לא מדינת עולם שלישי,יפאנאוטו לא יכולים לעשות מה שהם רוצים.

הם חייבים להיות כפופים למשרד התחבורה ולקבל את אישורם. משרד התחבורה רודף את יפנאוטו, לא את בעלי האימפרצות באשר הם. האיום על פרוק הקיטים הוא איום סרק אשר רק בא לאיים על יפנאוטו בכל אותם בעלי קיט פרודרייב שיגיעו אליהם ויבקשו שהקיטים יפורקו וכספם יוחזר להם לאלטר.

אם יפנאוטו היו יכולים לעשות מה שהם רוצים בלי רגולציה של משרד התחבורה, או אז, נהפכנו באחת למדינת עולם שלישי!

תאר לך שהמהלך הבא שלהם היה להתקין קיטים של פרו ורבו, חברת השיפורים החרדית הידועה מבני ברק? רכבים היו מתקלקלים כל דקה ואתה היית צורח "גוואלט, למה משרד התחבורה לא עושה את העבודה שלו?" "עולם שלישי" "רפובליקת בננות" ושאר אקזמפלרים דמגוגיים.

אז,הנה, הוא עושה את העבודה שלו וגם זה לא מוצא חן בענייך. יפה.

מקווה שהכנסתי אותך קצת לפרספקטיבה שונה

******************************************************

תגידו, אתם נורמליים ? מה אתם רוצים ממריוס, הוא צודק 100%.

 

אתם בעצמכם אומרים תמיד שישראל הוא בירת הקומבינות, אם לא תהיה תקינה אז מחר השיפורים יהיו מאיכות יותר נמוכה.

יש תקינה לכל דבר שמיובא לישראל וזה לא משנה מה זה.

קומקום חשמלי, נורה,אוטו, צעצועי ילדים.

גם אם לקומקום יש תקינה של מכון התקנים הגרמני (הנחשב למחמיר בעולם) עדיין מכון התקנים הישראלי דורש להעמיד את המוצר לרשותו לתקינה,תרם התחלת היבוא!

למה? כי מדינת ישראל מכירה את הקומבינתורים שלה שמייבאים מסין ומזייפים אישורי מכון תקנים.

ככה זה עובד במדינה מתוקנת.

מוטי, תפסיק בבקשה ובמחילה לבלבל את המוח. בתור יצואן אני יודע שלארה"ב יש את מגבלות היבוא המחמירות בעולם. שום דבר לא נכנס לשם בלי רגולציה רצינית ביותר ותקינות מחמירות!

בקשר להערה של הגברת בן-ארי (בטח לא אשתו של ניר,לא? icon_razz.gif ) על כך שהיא חוששת מהבטיחות של הרכב המשופר, מה רציתם שהיא תגיד?

נעלבתי מהיחס של יפנאוטו שלא שאלו אם מותר? או,

אני עכשיו אראה לכל היבואנים מה קורה כשלא שואלים אותי? או,

אני עכשיו אז##ן את יפנאוטו, כמו שלא ז##נו אותם בחיים!

 

היא בחרה להגיד את דברה בצורה סולידית ומקצועית.

ועכשיו יפנאוטו ילמדו איך עובדים במדינה שהיא לא עולם שלישי.!!!

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"אם מעוניינת החברה בקבלת אישור להתקנת מערכות אלה, יהיה עליה להמציא למחלקת התקינה במשרד התחבורה אישור מיצרן הרכב, לרבות תעודה ממעבדה אירופית לעמידת הרכב בתקני זיהום אוויר
מישהו קרא בכלל את הכתבה ? אף אחד לא דיבר על בדיקות מעמיקות לקיט, אלא על פרוצדרות רשמיות בלבד שסובארו חיפפו בהם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד מעט גם יבקשו להוריד את הקיט ביצועים שמאפשר הנעה בגז וחוסך זיהום אויר.

והקיט באמת אסור.

ולא בגלל משרד הרישוי או התחבורה.

בגלל משרד התשתיות, מכיוון שאין תשתיות שיכולות לספק באופן שוטף גפ"מ ומכיוון שהבירוקרטיה הכרוכה באישורו היא עצומה.

 

אה ועוד דבר.

זה אינו קיט ביצועים כי אם קיט חיסכון, אם כי קיים היבט של ביצועים משופרים אך אין זו מטרת הקיט.

 

אם תרצה אעלה את הכתבה של "הגה" על האימפרזה גפ"מ.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7015 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...