Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקציב סביב 70k+ יאריס 2015 מול איביזה 17/16 או 208


tamirushb
שימו לב! השרשור הזה בן 2335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ליאריס אין שום יתרון על האחרות כאן, היא ישנה יותר, סתמית יותר, יש לה גיר רציף מעצבן והיא אינה נוחה במיוחד או מהירה במיוחד, לזכותה אולי מוניטין וזהו. האיביזה הקודמת צפופה יותר ונוחה פחות מה 208 ( החדשה כנראה עדיפה מבחינה זו, לא מכיר ) ויש לה גיר עם מוניטין מעט בעייתי ( במקרה של האוקטביה הקודמת אצלי, גם הוכח כנכון ) ואופן פעולה מרגיז. ה 208 עדיפה לטעמי כמעט מכל בחינה למעט אולי שמירת ערך בשוק. הנכון ביותר הוא לעשות נסיעה בכל אחת מהאלטרנטיבות ולראות למה מתחברים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הגיר אולי עבר כיול כי האיביזה החדשה הגיר עובד בכזאת צורה חלקה שיש הרגשה שהוא רציף.

רק הדילי מעט עצבן, קח את האיביזה לנסיעת מבחן רועי אול תשנה את דעתך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין יוליאן,

באיזה תנאים יצא לך לבחון את האיביזה? בגירים האלו לאחר נסועה מסוימת(עד 5,000 הגיר מרגיש חלק יותר) ובתנאים של פקקים ארוכים/נסיעה עירונית ארוכה ואיטית הגיר מאוד מהר משנה את ההתנהגות שלו - באם זה המצב vag עשו באמת קפיצת דרך משמעותית.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי הגיר באיביזה לא הרגיש קרוב לרציף בכלל.

מה שכן , יש כנראה מגמה להחליק את פעולת הגיר ככל הניתן כך שהעברת ההילוכים לא תורגש על ידי הנהג כלל.

אין לגיר את הקטע הנמרח של גיר רציף בהאצה כבדה (לא יצא לנסות עליות) אבל במקרה הספיציפי של האיביזה יש קצת העברות גסות של הילוכים לפעמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר אולי עבר כיול כי האיביזה החדשה הגיר עובד בכזאת צורה חלקה שיש הרגשה שהוא רציף.

רק הדילי מעט עצבן, קח את האיביזה לנסיעת מבחן רועי אול תשנה את דעתך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

נוסע היום באוקטביה 1.4 בת פחות מחודש עם גיר כזה, מעריך שאם באיביזה הוא כויל כדבריך כך גם בצ׳כית. אז האוטו טוב מקודמו, אין ספק, חזק משמעותית, עתיר איבזור, שקט יותר ואפילו מעט נוח יותר, הדבר היחיד שנשאר מעצבן זה הגיר, שאמנם מתנהג טיפה שונה אבל זה לא זה, לא יעזור. כנראה שפונקתי יותר מדי זמן עם גיר פלנטרי לינארי, כזה שכשאתה לוחץ על הדוושה הוא פשוט מגיב בדיוק לפי עוצמת הלחיצה, הכל צפוי, ברור וישיר. ככה גיר צריך להתנהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר אולי עבר כיול כי האיביזה החדשה הגיר עובד בכזאת צורה חלקה שיש הרגשה שהוא רציף.

רק הדילי מעט עצבן, קח את האיביזה לנסיעת מבחן רועי אול תשנה את דעתך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

נוסע היום באוקטביה 1.4 בת פחות מחודש עם גיר כזה, מעריך שאם באיביזה הוא כויל כדבריך כך גם בצ׳כית. אז האוטו טוב מקודמו, אין ספק, חזק משמעותית, עתיר איבזור, שקט יותר ואפילו מעט נוח יותר, הדבר היחיד שנשאר מעצבן זה הגיר, שאמנם מתנהג טיפה שונה אבל זה לא זה, לא יעזור. כנראה שפונקתי יותר מדי זמן עם גיר פלנטרי לינארי, כזה שכשאתה לוחץ על הדוושה הוא פשוט מגיב בדיוק לפי עוצמת הלחיצה, הכל צפוי, ברור וישיר. ככה גיר צריך להתנהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שלי לא שהפעולה של הגיר מזכירה רציף אלא מעבר הילוכים חלק ולא מורגש.

הגסות או הדיילי להרגשתי מורגש כאשר מתחילים לנהוג כמו שבדרך כלל לא נוהגים ביום יום.

יצא ל לבדוק מעט בעיר ובעיקר מחוץ לעיר.

אך גם בעיר העברות מאוד חלקות.

מה שכן לרכב יש נטיה בעזיבת הגז להתקדם מהר מידי מה שיכול מעט להפריע בפקקים.

הגיר של רנו למשל לא מתקרב לdsg.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר בקליאו לא, הגיר בגרנד קופה פועלת בצורה דיי חלקה ביחס לזה במגאן ובפלואנס.

הDSG עדיין זריז יותר (לפחות מה6 הילוכים של גטראג') את ה7 טרם ניסיתי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שלי לא שהפעולה של הגיר מזכירה רציף אלא מעבר הילוכים חלק ולא מורגש.

הגסות או הדיילי להרגשתי מורגש כאשר מתחילים לנהוג כמו שבדרך כלל לא נוהגים ביום יום.

יצא ל לבדוק מעט בעיר ובעיקר מחוץ לעיר.

אך גם בעיר העברות מאוד חלקות.

מה שכן לרכב יש נטיה בעזיבת הגז להתקדם מהר מידי מה שיכול מעט להפריע בפקקים.

הגיר של רנו למשל לא מתקרב לdsg.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לכן מסקרן אותי לנסות עד כמה הDSG החדש טוב בהתנהגות שלו, כי עשיתי 20,000 על הקודם ואני חייב להודות שהוא לא כ"כ שונה משל הקליאו לדוגמא - לכל אחד מהם יש את השטויות שלו וה"טעויות" שלו - לדוגמא בפקק הDSG היה מתחיל להציק עם שטויות (מול זאת בזחילה עירונית לקליאו יש חסרון משמעותי על הDSG) , אם VAG פיתחו את הDSG לרמה של פתרון לבעיות הללו זה באמת התקדמות טובה לטכנולוגיה.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניסיתי בפקק ארוך, אבל קח אותה לנסיעת מבחן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב כמה מדברים כאן על בעיות גיר בכפולות המצמד, ועדיין היאריס נדחקת אחור למרות שהיא אמינה וגיר ללא תקלות.

וכשאתם מתכוונים ל DSG באיביזה החדשה אני מבין שאתם מתכוונים לזאת שיצאה בחודשים האחרונים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלת פה מספיק דעות על היאריס, והיא מתאימה בצורה טובה יחסית לדרישות הסחירות והאמינות שלך , אבל לא מציעה כלום בתחום ההנאה מנהיגה וכפי שאתה רואה לפי מספר דעות גם בעוד תחומים היא לא להיט.

על כן זה תלוי בך אם לראות בה אופציה או לא, לאחר שנענית.

לדרישות שלך עונות בצורה טובה גם הונדה ג'אז מהדור החדש אם קיימת בתקציב, והמאזדה 2 שציינתי קודם.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב כמה מדברים כאן על בעיות גיר בכפולות המצמד, ועדיין היאריס נדחקת אחור למרות שהיא אמינה וגיר ללא תקלות.

וכשאתם מתכוונים ל DSG באיביזה החדשה אני מבין שאתם מתכוונים לזאת שיצאה בחודשים האחרונים?

 

אני דיברתי על החדשה אך גם בקודמת הגיר היה חלק מאוד לפחות בשילוב עם מנוע 1.0.

 

אין ספק שהיאריס אמינה יותר, ומבין לגמרי אם חלק מאנשים יעדיפו אותה בגלל זה, הגיוני.

אבל האיביזה ובטח החדשה פשוט כול כך הרבה יותר טובה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הסבלנות שלכם ועל התשובות, עוזר לי מאוד לשלול/להחליט.

היאריס יורדת כרגע מהפרק בגלל יחס עלות/שנתון נורא..

מעדיף למצוא איביזה 2017 או פאביה 2016, כאלה שקיבלו אחריות על הגיר ל5 שנים ולקוות לטוב.

המשיכה לפאביה בעיקר כי אני מגיע מפאביה והיא הייתה אחלה וללא תקלות(אבל ידנית)..

מחר אני צריך לעשות נסיעה גם על ה 208 ואוכל לדעת אם להוריד אותה מהפרק.

כל יום בלי אוטו הולך להיות קשה, מקווה לסיים עם זה מהר ונכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לך בלי רכב? לך תשכיר רכב מיני ידני לשבוע ב88 שקל ותיקח החלטות מושכלות, לקנות רכב בלחץ כי ״כל יום בלי רכב הולך להיות קשה״ זה אומר לרכוש רכב מהר בלי החלטה מושכלת מאחורי הרכישה - ודלת לטעויות.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...