Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המוכר בחנות טען כי ניתן להשתמש בנוזל בלמים (DOT4ׂׂׂׂ) עבור הגה כח (PSF-III).

אני יודע שכאן בפורום ממליצים מאוד שלא לערבב נוזלים מסוגים שונים. האם המוכר צודק?

פורסם

בשום אופן לא, אין שום קשר בינהם.

נוזל הגה כח psf3 קרוב מאוד בתכונות שלו לנוזל ממסרה dex3.

או בגירסה של הקוריאניות sp3. נוזל בלם בעל פוטנציאל גבוה לגרום נזק לחלקי הגומי של המערכת

יום טוב גם לך

פורסם

לעולם אל תתייעץ עם מוכרים בחנויות חלפים. הם לא באמת מבינים מה הם מוכרים. הם יודעים רק למכור. חוץ מאבי חלפים ואייפקס כמובן.

 

בכל מקרה כמו שיגאל אמר, רק PSF 3, תוכל להשיג בקבוק של ליטר ביונדאי שופ.

Stay Dirty

פורסם
לעולם אל תתייעץ עם מוכרים בחנויות חלפים. הם לא באמת מבינים מה הם מוכרים. הם יודעים רק למכור. חוץ מאבי חלפים ואייפקס כמובן.

 

בכל מקרה כמו שיגאל אמר, רק PSF 3, תוכל להשיג בקבוק של ליטר ביונדאי שופ.

לרשימה זאת את יכול להוסיף גם את משה מאוטוסטור בחולון שגם מבין עניין ובודק מה הכי מתאים לרכב שלך

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

פורסם

הרבה מאוד ספקים של חלפים מבינים טוב מאוד, מיותר היה להכליל אך תמיד עדיף להתייעץ עם המוסך/מכונאי שלך.

בכל מקרה, ברור שנאמר לך משהו שהוא טעות ואין מה להרחיב בנושא.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...