Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגדלת קדח מ-1840 ל-2200


Maor Hananayev
שימו לב! השרשור הזה בן 2501 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק הגדלת קדח לא תיתן הרבה ללא שאר השינויים הנדרשים.

 

מבחינת חוקיות זה חוקי כי לא החלפת בלוק (למעשה כל מנוע שעובר חריטה כבר לא בנפח המקורי שלו) ומבחינת פוטנציאל לבעיות ואורך חיים זה תלוי איך בוצעה העבודה.

 

בכל מקרה זה לא משהו שצריך לגרום לך להעדיף דווקא את האקזמפלר הזה או לשלם עליו יותר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שזה מנוע BP, אני בספק רב שבנו מנוע בשבילה.

ההגדלה הכי גדולה שאני מכיר למנוע הזה היא חריטה לגבול האפשרי 85.5 ממ + קראנק עם מהלך ארוך יותר. ונגיד ועשו את זה, צריך גם לעשות עבודה על הראש.

בסופו של דבר מדובר פה על אלפי דולרים רק בחלקים, בחול. (הסטרוקר קיט הנ"ל עולה 4666$) ועל זה עוד אלפי שקלים בעבודה.

נראה לך שהבעלים של הרכב באמת השקיע סכומים כאלה על ה 323F שלו?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שזה מנוע BP, אני בספק רב שבנו מנוע בשבילה.

ההגדלה הכי גדולה שאני מכיר למנוע הזה היא חריטה לגבול האפשרי 85.5 ממ + קראנק עם מהלך ארוך יותר. ונגיד ועשו את זה, צריך גם לעשות עבודה על הראש.

בסופו של דבר מדובר פה על אלפי דולרים רק בחלקים, בחול. (הסטרוקר קיט הנ"ל עולה 4666$) ועל זה עוד אלפי שקלים בעבודה.

נראה לך שהבעלים של הרכב באמת השקיע סכומים כאלה על ה 323F שלו?

 

לא שאלתי אותו לגבי העלויות שעשו שם בעיקרון זה רכב של מישהו שבצבא ואבא שלו מוכר לו אותו בגלל שהבן חוזר אחד לחודשיים ואין לו זמן להמשיך פרוייקט מסויים אוליי האבא פשוט טעה לגביי העניין של ההגדלת קדח אוליי זה רק ראש מנוע.

הרכב בעיקרון מושקע המון בעניין התוספות של אגזוזים פגושים...

בנוסף האבא אמר שהגיר שם הוא קוויק שיפט עם קלאץ קרמי זה רק מה שאני יודע.

כמה אנשים אמרו לי שאין אפשרות להעשות כזאת הגדלה בנפח מנוע מ-1840 ל-2200...

יש מצב שזה אפשרי ואנשים מטעים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא יודע מה יש ומה עשו ברכב, איך תדע לתחזק אותו?

אתה נכנס לאיזור שאתה לא מכיר. לא הייתי קונה רכב משופר בלי לדעת בדיוק מה מורכב עליו ומה המשמעות.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה אנשים אמרו לי שאין אפשרות להעשות כזאת הגדלה בנפח מנוע מ-1840 ל-2200...

יש מצב שזה אפשרי ואנשים מטעים ?

 

הקיט שציינתי מעלה ל 2100, משהו שם באיזור.

אני ממש בספק שמישהו השקיע לפחות 25 אלף על מנוע של 323F, ועוד כדי להישאר אטמוספרי.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי סקומפיוטסט עושים מדידת הספק אבל זה לא יעזור לו, כי צריך מדידה ךפני ואחרי השינוי. אבסולוטית הערך שימדד לא יגיד כלום כי זה הספק שנמדד על הצמיגים ולא על ציר המנוע ולכן הפיזורים מאוד גדולים

 

הכוונה לבדיקה ללא צמיגים, לא חסר מקומות כאלו ויש די ה רבה סדנאות עם המכשור.

 

גם אם יבצע בדיקת הספק בקומפיוטסט (הם כן עושים את זה), לפחות יוכל לקבל מספר כלשהו, יוסיף לו נגיד 15-20% במקרה הגרוע ויוכל להבין, האם המספרים שמספרים לו, נכון או לא ואיך נראית העקומה וכו'.

 

אין פתרונות קסם כאלו ואחרים, פשוט צריכים להיות הגיוניים במגבלת תשלום סבירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טכנית בוודאי שזה אפשרי, למשל במנועי סופה די מקובלת קונפיגורציית "סטרוקר".

אבל מה שמנסים להסביר לך פה שהרכב שווה פחות ממה שעולים החלקים והעבודה של שיפור כזה.

 

השילוב של "אגזוזים ופגושים" עם "האבא אמר שיש קוויקשיפט, סטרוקר, נייטרוס ודיפרנציאל נעול" נשמע לי, איך לומר, לא אמין מאוד.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאנשים מנסים להגיד לך בצורה נחמדה ועדינה, הרכב נשמע כמו נבלה מקומבנת. אף אחד לא נותן לך תשובה מדויקת מה שיפרו ומה נמצא שם בפועל. הסיכוי שזו תהיה פנינה מבחינת כוח ו/או אמינות היא נמוכה מאוד.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2501 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...