Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת צמיגים W88 205/45R17, הונדה CRZ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

 

עליי להחליף צמיג שהתפוצץ. הבנתי שמומלץ להחליף שניים לפחות על אותו סרן.

 

 

מידת הצמיג: W88 205/45R17 היושבים על CRZ . כרגע על הרכב שלושה צמיגי מישלן PRIMACY 3 שיכולים לנסוע בכיף עוד 10K. אציין כי הרכב יציב ודבוק לכביש בצורה מעולה ומאוד קשה לאבד אחיזה עימו.

 

 

המחירים שקיבלתי הם כאלה:

 

 

סינים FARROAD - במחיר של 280 ש"ח (המוזר: הציגו נתונים של אחיזת בכביש רטוב B וצריכת דלק B- נתונים טובים מכל הצמיגים המוזכרים כאן )

 

 

פאלקן ZE914 אקו-ראן ב440 ש"ח

 

 

טויו T1R במחיר של 460 שח. (אם מישהו פה יודע בודאות אם צמיג זה הוא סמי סליק- אשמח לדעת)

 

 

GOODYEAR F1 במחיר של 650 ש"ח

 

 

מישלן לא זוכר הדגם - 590 ש"ח

 

 

אני אמנם נהנה לנהוג ולפעמים קצת מהר (עד 160),אך אני רחוק מלהיות נהג מירוצים ועיקר השימוש הוא במהירות שיוט של 120-130.

 

 

אשמח לדעת מה דעתכם, בדגש על הזולים יותר שביניהם (פאלקן פארוד טויו ). ושאלת השאלות: האם צמיג סיני זה כזה רע,או רק נשמע רע ? שוב-איני נהג מירוצים או עושה דריפטים

 

 

בטוקיו.

פורסם (נערך)

לנהיגה רגילה ( לא לתקוף סיבובים, מהירות בקו ישר פחות חשובה ) פאלקן מספיקים - גם עד עכשיו לא היו לך צמיגי ספורט אלא צמיגי נוחות משובחים. T1R לא סמי סליק, אבל נגמרים יחסית מהר ( בכל זאת, צמיגים ספורטיביים ) , גם נוחות ירודה - אחרי מישלין פרימסי 3 תרגיש טוב את ההבדל.

אבל אין מה להגיד -טויו אוחזים מעולה ונראים מצויין.

סינים אל תקנה - זה כבר עניין של מרחק בלימה, אחיזה בפניות במיוחד על רטוב.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היו לי בעיות של משיכה ורעש עם ה t1r.

מה שגם הם איבדו מהר מהיכולת שלהם.

 

כרגע אני עם הf1 ומרוצה מאוד.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם
לנהיגה רגילה ( לא לתקוף סיבובים, מהירות בקו ישר פחות חשובה ) פאלקן מספיקים - גם עד עכשיו לא היו לך צמיגי ספורט אלא צמיגי נוחות משובחים. T1R לא סמי סליק, אבל נגמרים יחסית מהר ( בכל זאת, צמיגים ספורטיביים ) , גם נוחות ירודה - אחרי מישלין פרימסי 3 תרגיש טוב את ההבדל.

אבל אין מה להגיד -טויו אוחזים מעולה ונראים מצויין.

סינים אל תקנה - זה כבר עניין של מרחק בלימה, אחיזה בפניות במיוחד על רטוב.

 

תודה על התגובה המהירה. אכן המחיר של הטויו קורץ לי מאוד...כמה זה " יחסית מהר", יש לך נסיון\הערכה איתם? וזה נכון שעל רטוב הם לא אוחזים? ואיך פאלקן נחשבים ? הבנתי הייצור הועבר לתאילנד אם זה משנה...

אגב הקטע המוזר הוא שהסינים מחזיקים בנתונים טובים,לא יודע אם זה אובייקטיבי.

פורסם
היו לי בעיות של משיכה ורעש עם ה t1r.

מה שגם הם איבדו מהר מהיכולת שלהם.

 

כרגע אני עם הf1 ומרוצה מאוד.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

תוכל לפרט יותר? מה הכוונה "משיכה" ו"איבדו מהיכולת" ?

פורסם

טויו t1r אלה צמיגים ל 30 אלף קילומטרים ( במקרה הטוב, בנהיגה רגועה ). את הצמיגים האלה כדאי לנפח 10% יותר מהדרישות של היצרן, אחרת הדופן קורסת. זה גם דגם ישן שהוחלף ב t1 sport, כנראה יותר מוצלח ( לפי ביקורות חברי הפורום ). Goodyear f1 assymetric צמיגים ספורטיביים ברמה יותר גבוהה מאשר טויו t1r.

פאלקן זה צמיג רגיל שיתרונו מחיר טוב ביחס למה שהוא נותן. הצמיגים של פאלקן כבר שנים רבות מיוצרים בתאילנד. הדגם ze914 מוצלח יותר מקודמו (912 ze) .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בנוסף למה שנאמר מעלי במפורט, הייתה בעיה ידועה של משיכת ההגה שמאלה . מה שלא נפתר אפילו עם כיוון פרונט רציני וקמבר גדול קדימה.

 

אצלי היה מורגש כבר לאחר קרוב לשנה שהצמיגים לא אוחזים כמו ביום הראשון שלהם. במיוחד לא בכביש רטוב.

 

לאחר המעבר לf1 הבנתי גם כמה הטויו היו רועשים יחסית.

אם אתה נצמד לטויו, ממליץ להימנע מהדגם הזה ולהתמקד בt1s או בr1r

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם
בנוסף למה שנאמר מעלי במפורט, הייתה בעיה ידועה של משיכת ההגה שמאלה . מה שלא נפתר אפילו עם כיוון פרונט רציני וקמבר גדול קדימה.

 

אצלי היה מורגש כבר לאחר קרוב לשנה שהצמיגים לא אוחזים כמו ביום הראשון שלהם. במיוחד לא בכביש רטוב.

 

לאחר המעבר לf1 הבנתי גם כמה הטויו היו רועשים יחסית.

אם אתה נצמד לטויו, ממליץ להימנע מהדגם הזה ולהתמקד בt1s או בr1r

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

תודה רבה על הפירוט..כנראה זאת הסיבה שהם זולים באופן יחסי...

 

טויו t1r אלה צמיגים ל 30 אלף קילומטרים ( במקרה הטוב, בנהיגה רגועה ). את הצמיגים האלה כדאי לנפח 10% יותר מהדרישות של היצרן, אחרת הדופן קורסת. זה גם דגם ישן שהוחלף ב t1 sport, כנראה יותר מוצלח ( לפי ביקורות חברי הפורום ). Goodyear f1 assymetric צמיגים ספורטיביים ברמה יותר גבוהה מאשר טויו t1r.

פאלקן זה צמיג רגיל שיתרונו מחיר טוב ביחס למה שהוא נותן. הצמיגים של פאלקן כבר שנים רבות מיוצרים בתאילנד. הדגם ze914 מוצלח יותר מקודמו (912 ze) .

 

תודה רבה על הפירוט. עכשיו הבנתי בצמיגיה שיש FALKEN ECO-RUN. מכיר? נראה לי שהוא ZE914 ECORUN אך לא בטוח בזה... שמעת עליו פעם?יש לך חוו"ד?



 

אגב, איך NITTO? ראיתי אותם גם בסביבות ה430 שקלים..

פורסם

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Falken/ZIEX-ZE914-EcoRun.htm

דגם חדש שהחליף ze 914.

ביקורות של 42 משתמשים רגילים טובות מאוד.

אישית לא מכיר את הדגם החדש. לגבי "ניטו", היו כאן כמה חברי הפורום שהתאכזבו.

אולי כי ברוסית "ניטו " נמשע "זה לא זה " [emoji38]

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

למיטב הבנתי זה בדיוק אותו הצמיג.

משום מה באתר הנ"ל פיצלו בין השניים בעבר ומאז זה נשאר. בשלב כלשהו כנראה הוסיפו את ענין ה"החלפה".

פורסם
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Falken/ZIEX-ZE914-EcoRun.htm

דגם חדש שהחליף ze 914.

ביקורות של 42 משתמשים רגילים טובות מאוד.

אישית לא מכיר את הדגם החדש. לגבי "ניטו", היו כאן כמה חברי הפורום שהתאכזבו.

אולי כי ברוסית "ניטו " נמשע "זה לא זה " [emoji38]

 

 

:roflmao:

 

אז לדעתכם חברים יקרים ללכת על פאלקן ? זה הכי טוב מבין הצמיגים עד 500 ש"ח ליחידה?

 

להחליף שניים על אותו הסרן זה מספיק? או שכל הרביעיה יחדיו זה מאוד מאוד מאוד חשוב? המישלין שעל הרכב במצב טוב...גם ככה אחד מהמישלין האלה יוחלף 'פארש' מה שנקרא...

פורסם

אתה יכול להחליף זוג לפאלקן ובעוד 10 אלפים קילומטרים, כאשר מישלין ייגמרו, להחליף לעוד זוג זהה.

בכלל, לא הגיוני יהיה לקנות זוג טויו ספורטיביים ולצרף אותם לזוג צמיגי נוחות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...