Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שנתקל בבעיה הזאת:

גיר תקוע על P למרות שאפשר להזיז את הידית (נמצא פתרון: החלפת סופית כבל ידית הילוכים)

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?539304-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-2006-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%AA%D7%A7%D7%95%D7%A2-%D7%A2%D7%9C-P-%D7%9C%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%90%D7%A4%D7%A9%D7%A8-%D7%9C%D7%94%D7%96%D7%99%D7%96-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-(%D7%A0%D7%9E%D7%A6%D7%90-%D7%A4%D7%AA%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%AA-%D7%9B%D7%91%D7%9C-%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D)&p=5240209#post5240209

 

 

אני מוכר את ראש כבל ההילוכים במקום ב 300+ ש"ח שנמכר בחנויות, ב-200 ש"ח בלבד.

כל הראש, כולל הבוקסה שכבר נמצאת בתוכו. מקורי של פורד.

 

20161010_133235_1476095582574_resized.jpg20161010_133042_1476095592113_resized.jpg20161010_133117_1476095589101_resized.jpg20161010_133131_1476095586897_resized.jpg20161010_133227_1476095584550_resized.jpg

 

לפרטים ויצירת קשר, בהודעות פרטיות בלבד.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...