Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

נסעתי השבוע עם הקורולה הרובוטית שלי, לאחר עצירה התחילו להידלק לסירוגין נורת תקלה במנוע עם ההודעה

CHECK VSC ' הרכב החל להגיב לאט יותר.

 

הנורה בשלב מסויים נשארה דולקת באופן קבוע, לאחר בדיקת מחשב נתגלה כי יש תקלה בצילינדר מספר 1,

הבעיה התגלתה בקויל תקול שהוחלף לחדש.

 

מי שנתקל בתקלה דומה , יהיה לו פתרון דומה.

 

האם אתה ממליצים להחליף את הפלאגים במצב זה? (הפלאגים צריכים לעבוד 90 אלף קילומטר) ועברו כרגע רק 50 אלף...

פורסם

רכב משנת 2008 שעשה רק 50,000 ק"מ אומר שכנראה מדובר ברכב שנסע בעיקר נסיעות קצרות בתוך בעיר. בתנאים האלה שום פלאג לא מתפקד כמו שצריך 90,000 ק"מ, בדוק מה אומרת המלצת היצרן להחלפת הפלאגים בהתאם לזמן ולא רק ע"פ קילומטרז'.

פלאגים לקויים בהחלט יכולים לקצר את חיי הסליל.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז ככה נורת התקלה חזרה עם אותה תקלה (ככל נראה הפלאג דפוק) ודופק את הקויל בכל פעם.

המק"ט הדרוש הוא

90919-01253

 

משום מה מוכר באיביי רושם

 

http://www.ebay.com/itm/Genuine-Toyota-Prius-Spark-Plugs-Set-of-4x-90919-01253-SC20HR11-Denso-IRIDIUM-/251364419952?hash=item3a867ca970:g:QvgAAOxyg7xSaOMa

 

שהמק"ט הוחלף מישהו מכיר ויכול להסביר מה פשר העניין (הוא באנגלית לכן המשלוח מאוד מהיר...)

Please note. Toyota have superseded this part - you will receive 90919-01275 which is their new part number and is an SC16HR11

 

מישהו יכול לאשש??

פורסם

אני בעל קורולה 08' וקרה לי את אותו המקרה, אתה צריך להחליף את כל סלילי ההצתה אחרת אם תחליף אחד פגום זה יגרום תגובת שרשרת וה3 המקוריים יפגעו בתוך זמן קצר של יום שבוע.

על הדרך אתה צריך להחליף גם את הפלאגים כדי ליישר קו.

אני קניתי סלילי הצתה חליפים של BREMI חברה מגרמניה די טובה, ופלאגים של אירדיום (חובה).

 

 

פורסם

סביבות ה 900 שקל לרביעייה, פלאגים 250 שקל.

זה לא מי אמר זה ידוע, בכל מוסך יגידו לך את זה.

כמו שאמרתי אם תחליף רק אחד 99 אחוז שבתוך שבוע אחד מהמקוריים מוסר את נשמתו.

 

 

פורסם

אני אשמח להסבר טכני, כיצד סליל הצתה עצמאי לחלוטין, יכול לגרום נזק ליתר הסלילים ולא הסבר בסגנון "המוסך אמר" או "ככה זה".

×
×
  • תוכן חדש...