Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתנצל מראש על מעשה השחיטה שאני מתכוון לעשות, אבל בכל זאת אודה לדעתכם.

 

בכוונתי לרכוש סאב עם התיבה שלו ולהקטין את התיבה כך שהיא תהפוך למבנית ולא לטרפז כדי שהתיבה תכנס מתחת למושב.

 

מה יהיו התוצאות של מעשה ה"שחיטה" הזה ??

 

שלמה

פורסם

מתנצל על אי השימוש בכפתור עריכה...אבל תן לי צ'אנס כחבר פורום חדש שעדיין לא בקיא ברזי הפורום.

 

שלמה

פורסם

תיבה אורגינלית באה בשביל לתת הדגשה לטווח התדרים הרצוי מהסאב.

מה שאומר שברגע שאתה מקטין אותה אתה משנה את התדרים אשר יודגשו ע"י התיבה.

יתכן והשינוי לא יהיה קיצוני תלוי כמה אתה מקטין אותה.

אבל הבדל ישמע.

יש המון סוגי תיבות , כל תיבה עם השימוש שלה, וכמובן ע"פ סדר גודל.

אפשרי לבנות תיבה גדולה מאוד אשר בתדרים גבוהיים הסאב לא ישמע חזק , אבל בנמוכים הם ישמעו טוב מאוד.

לעומת תיבה קטנה יותר אשר תדרים גבוהיים ישמעו חזק יחסית אבל הנמוכים לא ישמעו.

 

הכל עניין של כמה אתה עומד להקטין אותה.

פורסם

פשוט ,

 

תמדוד את התיבה המקורית , תחשב את הנפח שלה . מומלץ לבדוק אם היא עונה על ההגדרות של היצרן בעבור הסאב הזה .

לאחר מכן קח את הנתונים של התיבה שאתה מתכנן לבנות , ותחשב גם שם את הנפח , ותשווה .

 

ככה תוכל לדעת בכמה הקטנת או הגדלת את הנפח .

 

שוב , מומלץ להצמד להגדרות הנפח שהיצרן ממליץ .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

×
×
  • תוכן חדש...