Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האקסית הבאה שלי (או: התחדשתי בדאצ'יה סנדרו 1.2)


NINJMNKY
שימו לב! השרשור הזה בן 470 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בקרת שיוט שולטת בדיוק כמוך, באמצעות המצערת.

אתה עושה את זה עם דוושה והיא עושה את זה אלקטרונית.

כשאתה במישור ומגיע לעליה אתה לוחץ גז כדי להישאר באותה מהירות. היא עושה את אותו דבר במקומך.

 

http://auto.howstuffworks.com/cruise-control.htm

עמוד 3 לעוד פרטים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, נינג׳ה.

 

בכנות, איך היא בהשוואה ל-i10? בנוסף, הדיבורית מקורית לגמרי או שהוסיפו איזה רכיב צד שלישי כאן בארץ?

 

תודה!

 

הדיבורית מקורית, המיקרופון שלה במקום שקצת לא הגיוני לי אבל היא 100% מקורית מהמפעל.

 

לגבי הi10 אין טעם לציין את כל עניין הפלסטיקים שנעים ללטף, בידוד רעשים, הנדסת אנוש,

פנים צבעוני, ברגים מכוסים, אמינות ושמירת ערך וכל שאר הדברים הברורים מאליו נכון?

לא מעט אנשים יעדיפו i10 על פני סנדרו בגלל כל הדברים האלה, ובגלל שזה מה שיש לשכן.

מבחינתי הi10 נפסלת בגלל המזגן שמתנתק בכל ליטוף קל של דוושת הגז.

בפיקנטו אין ניתוק מדחס, שם פשוט מאבדים 1/3 מהסוסים ברגע שלוחצים על A/C. הזוי.

 

@alechko01

בקרת השיוט מצליחה להחזיק מהירות בעליות, לפחות באלה שיצא לי לחוות

(כביש 57 ליד כפר יונה ובכמה כבישים שאני לא זוכר ליד חולון\רמלה\ראשלצ)

אם צריך להוריד הילוך אז נדלקת נורת הורדת הילוך, אותו דבר קורה אם אתה נוהג

בלי בקרת שיוט.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!

בקרת השיוט מצליחה להחזיק מהירות בעליות, לפחות באלה שיצא לי לחוות

(כביש 57 ליד כפר יונה ובכמה כבישים שאני לא זוכר ליד חולון\רמלה\ראשלצ)

אם צריך להוריד הילוך אז נדלקת נורת הורדת הילוך, אותו דבר קורה אם אתה נוהג

בלי בקרת שיוט.

יופי של תשובה,כי מסבירים איך זה עובד.. מה קורה שמעבירים הילוך ,האם צריך שוב להפעיל בקרת שיוט ?

האם מחשב זוכר את ערך שנקבע ?

האם הגבלת מהירות עובדת נכון ותקין ?נניח קבעת 90 ואתה ממשיך ללחוץ על הגז שהגעת למהירות 90 או מצב שונה- אתה ב110 ואז הפעלת הגבלת מהירות מה קורה בסנדרו ?

 

איך מבטלים הגבלת מהירות ? רק עם כפתור בצד שמואל או על הגה R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגת אותי אלצ'קו

 

http://www.dacia.co.il/files/sanderodocs/Logan_Sandero_LowRes.pdf

 

2.21 -> 2.27 כל מה שצריך לדעת על מגביל המהירות ומערכת בקרת השיוט

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

תתחדש. אני מחכה לסקירה של הפורום על הסטפוואי האוטומטית. ראיתי לפני כמה ימים אחת כזו בקריות - הרכב אוטומטי (שזה חובה עבורי בגלל אשתי) ונראה די מרשים וקשוח, ונראה לי שהמנוע 0.9 טורבו מחפה על האינטריור העלוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

12,959 זה הקילומטרז' שעברתי עם הרכב לפני שהחלטתי להעלות רשמים נוספים, כדי שיעבור לי ה"ריח של רכב חדש" עד כמה שאפשר.

 

במהלך כל התקופה הרכב שמר על צריכת דלק סבירה ביותר של 1/16.5, בהתחשב באופי הנהיגה שלי מדובר על נתון פנטסטי.

מכל שלל הרכבים שהיו לי בעבר רק הפאביה התקרבה לנתון כזה, מלמעלה. הסנדרו הוא הרכב הכי חסכוני שהיה לי עד כה.

הdaily commute שלי השתנה בחצי שנה האחרונה מאחר והתחלתי לעבוד בתל אביב, לדעתי משהו כמו 80% בינעירוני כאשר ה20% הנותרים הם פקקים בתוך העיר בדרך לפקקים של המרכז.

קיצר הרבה פקקים וכו'. צריכת דלק מעולה.

 

ההילוכים קצרים, מחוג הסל"ד עומד כמעט קבוע על 3,000 (מניח שעשו את זה ככה כדי להוציא את המיטב מהמנוע הצנוע הזה) אבל לפחות זה תורם לביצועים סבירים, אין הרבה רגשי נחיתות בכביש, בטח שלא בעיר.

אפרופו דרכים עירוניות, יצא לי לעשות במשך חודש את קו עמקים-יגור-מפרץ חיפה. כבישים שבורים ברמות על, בורות בעומק על גבול ההזוי כל כמה מטרים, אני מתפלא שאף חיפאי לא הגיש ייצוגית נגד העירייה על הנזק שהדברים האלה גורמים לתושבים.

אני מהשיבושים האלה בכלל לא התרגשתי, הסנדרו הונדסה להתמודד עם מזרח אירופה וכו' ולכן מתאימה למדינת עולם שלישי כמו שלנו כמו כפפה.

מאוהב במתלים האלה.

 

4 שריטות קטנות יש לי בדלתות מכל מני בני בליעל שמצאו הזדמנות לפתוח עלי דלת, אע"פ השקעה פסיכית מצידי לחנות תמיד בין עמודים וכמה שיותר רחוק מכולם. מה שמזכיר לי שמתישהו כנראה אצטרך לבקר אצל דיטיילר, אין ברירה. אוף.

 

0 זו כמות הפאנלים שפירקתי ברכב, וזה מפתיע, כל רכב מהעבר יצא לי לפרק כדי להוסיף לו משהו.

פה, בגלל ההתעקשות שלי על אבזור מקורי לא חשתי שום צורך להתעסק עם הרכב והוא במצב כמו שיצא מהמפעל, מה שתורם לכמות אפסית של קרקושים. הידד.

0 זה גם מספר הפעמים שליטפתי את הדשבורד בשנה האחרונה וכמות הברגים החשופים שיצא לי לראות ביום-יום.

כאילו, אני יודע שהם שם אבל אם פשוט להשתמש ברכב כמו שאמורים להשתמש בו - בלי לחפש פגמים - הכל בסדר, לא שמים לב לדברים האלה.

 

לגבי הנדסת אנוש וכאלה - מפריע לי קצת הג'ויסטיק הזה של הסטריאו. יש שם שלושה כפתורים שעדיין אין לי מושג מה בדיוק הם עושים.

אבל שליטה על ווליום ו- next/prev עובדים יפה מאוד.

תא הכפפות עמוק מדי, כאליו ממש הגזימו, אם שמתי בטעות את המגבונים בסוף ואני צריך אחד תוך כדי נסיעה - forget it, אין סיכוי להגיע לזה.

גם אין יותר מדי מקום לדחוף משקפי שמש.

אבל כן יש את השקע הזה במרכז הדשבורד שמתאים פרפקט לiOttie Easy OneTouch3 שלי. חביב ביותר.

 

2018 ככל הנראה תהיה השנה שבה אחליף את הרכב באחד חדש, זה ככל הנראה יהיה Duster II.

לא בגלל שנמאס לי מהסנדרו אלא בגלל שדאסטר זה מה שרציתי מלכתחילה אבל לא היה $, בעוד שנה יהיה. אינשאללה.

בינתיים אני מבסוט, ובשבילי זה די נדיר שעוד לא הגעתי לתחושה הזאת של "מיציתי, די", בעבר זה היה מגיע די מהר.

 

עם כמות הקילומטרים שאני עושה כרגע ביום אני לא בטוח מה יגיע קודם - שנה או 20,000ק"מ אבל אני מבטיח להקפיץ עם עלות הטיפול הראשון ברגע שזה יגיע, אם זה מעניין מישהו.

 

בכל אופן תודה שקראתם,

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הסלד ב 100 קמש?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחוג מראה טיפה מתחת ל3000, אם אתה רוצה נתון מדויק אני אשמח לחבר OBD ולבדוק עם בקרת השיוט.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה הולך לטפל במורשה יבואן?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אנחנו בעלים של סנדרסון 1.2, הרכב בן שנה ( הסנדרו הראשונה על כבישי הארץ). ואתמול עבר טיפול ראשון.

7000 קילומטר בלבד, הטיפול במורשה עלה 800 שח

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 470 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...