Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות| לגבי בעיה ברכב AUDI A6 2.4 V6 2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים ובוקר טוב

יש לי בעיה מעצבנת כשהרכב קר בעשר דק הראשונות של תחילת הנסיעה בבוקר

הבעיה היא כזאת לפעמיים קורה ולפעמים לא קורה ויכול להיות גם שבוע שלם שלא יקרה בכלל

הבעיה זה שאני מתחיל נסיעה המנוע עובר כאילו שניה לניוטרל בזמן שאני על D ופשוט הרכב לא מגיב לרגע ואז מסתדר עכשיו בדקתי את הגיר אני דיי בטוח שזה לא איכשהו קשור לגיר אלא משהו אחר אולי משהו כמו טורק

עכשיו איך עליתי על זה שלדעתי זה לא מהגיר

כי עובדה שאני מעביר לטיפטרוניק ונגיד אני על הילוך 4 ולא רוצה לעבור הילוך זה עדיין הגיר עובר לרגע לניוטרל ומסתדר

לפעמים גם המנוע מתחרפן כאילו הוא לא יודע לאיזה הילוך בדיוק להכנס למרות שזה לא נראה לי כל כך

השאלה אם ברכב שלי יש טורק בכלל? אם בכלל רכב יש טורק?

הוחלף שמן גיר בעלות של אלף שקלים שמן איכותי של אאודי במוסך רון וגם זה לא עזר

הרכב עבר 130 אלף ק"מ

עכשיו יש לי בעיה ברכב עוד לפני שרכשתי אותו בעיה ידוע

רשום שחיישן למדה דרוש תיקון או החלפה. זאת אומרת תקלה בממיר הקטיליטי עכשיו חשבתי לעצמי האם זה קשור?

עכשיו הבעיה השניה זה שנגיד אני נכנס לחניה ונוסע ממש לאט בשביל להחנות מרגיש כאילו הרכב נחנק כזה לרגע ואז מסתדר האם זה קשור לממיר?

אני אשמח לעזרה מכולם והתייעצות מה כדיי לעשות. מבחינה כספית אין לי בעיה כרגע מצידי להכנס גם לפתוח גיר במידת הצורך למרות שזה העדיפות האחרונה שלי

כי הרכב חוץ מזה נוסע מדהים ואני לא רואה סיבה להכניס אותו כרגע למוסך שיפתחו גיר

תודה רבה לכולם ושיהיה שבוע טוב ונשמע רק בשורות טובות :)

My Car: Audi A6 C6 2.4 V6 2006

פורסם

שלום,

 

תקרא בבקשה את ככלי הפורום הטכני, קישור בחתימה שלי.

 

1. חובה לתת כותרת בפורטת, שמתארת את הבעיה בקצרה + דגם רכב ושנת ייצור.

2. אסור לכתוב הודעות שלמות בפונט מובלט, פונטים שונים נועדו להדגשה של משפט מסויים, לא כל ההודעה.

3. חובה לכתוב עם סימני פיסוק כפי שמקובל בשפה העברית.

4. אם בעבר כבר פתחת שירשור באותו נושא, יש להמשיך לכתוב בו ולא לפתוח אחד חדש.

 

המה השירשור הקודם שלך:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=4990929

 

בברכה וגלישה נעימה.

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...