Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קודם כל המון תודה לשניכם, ומצטער שאני מגיב באיחור.

 

עכשיו השאלה מה עושה יהודי טוב שמעוניין להחליף רביעייה למידה יותר נפוצה בשוק, ועל פניו הגיונית יותר לרכב, והאם ביגלה צר בלחץ כפול עדיף כחלופי על פני גלגל בקוטר קרוב וההבדל של פחות מחצי אחוז בגובה /היקף, זאת מלבד להצטייד באישור היבואן הרשמי, ומבלי להחליף את הגלגל החלופי (מניסיוני כלל לא בודקים המצאות גלגל חלופי) והאם מדינת ישראל היא חלם מוטורי גם עבור הנוהגים התמימים בספארק?

 

ועוד שאלה: איפה שבררתי, קונטיננטל אינם במלאי, פאלקן מציעים את הדגם הבסיסי ביותר והלא מומלץ בפורום (sp 832) ואילו מישלן מציעים את האנרג'י סייבר המוכר לי, שלו ביצועים טובים במיוחד ברטוב. במחיר הגיוני (300*4)

אני אובד עצות מהבירוקרטיה.

עריכה אחרונה על ידי Eily
פורסם (נערך)

אישית, ובניגוד לדברי עמית, לא הייתי משנה דבר בגלגל החילופי.

אם הייתי נתקל בבעיה בטסט השנתי, הייתי מחליף כנראה למידה החדשה.

 

אתה מדבר על המידה החדשה, כן?

ה-SN832 הוא דגם חדש יחסית ומקבל ביקורות חיוביות למדי בינתיים. הדגם הפחות מומלץ הוא ה-828 הוותיק.

 

עוד דגמים שנראים לי רלוונטים -

באתר יד2צמיגים (חוץ מאלו שהזכרת והנוספים למטה) - יוקוהמה AE01, קלבר דינקסר, יוקוהמה A.Drive, גודייר אפישנטגריפ קומפקט.

לגבי הגודייר, באתר iTire חיפוש במידה מוצא אותו (עם קוד 81T), אבל הלינק מוביל למידה עם חתך 70 במקום. צריך לברר מולם מה נכון.

חוץ מזה יש שם 5% הנחה דרך קופון מנציג בפורום. 8% נוספים בשימוש באשראי חֶבֶר.

באתר טייר דיל - בנוסף לנ"ל, פירלי P1. גם צריכה להיות הנחה כלשהי באיזכור הפורום.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חוזר לעדכן:

הייתי בקשר עם עסק מאוד מוכר בפורום בתחום מחירי הצמיגים הטובים. הלכתי אל העסק יותר מפעם אחת, ודיברתי מספר פעמים בטלפון עם מספר אנשים בעסק הזה. היו די נחמדים וענייניים.

הציעו לי בשלב מסויים ארבעה צמיגים של מישלן אנרג'י במידה המוגדלת מעט ב-300 ש"ח. התברר שאלה היו הארבעה הצמיגים האחרונים במלאי, והיה צריך להגיע משלוח של קונטיננטל בשבוע שעבר.

סיכמנו בטלפון על ארבעה צמיגי קונטיננטל במידה המוגדלת ב-270 ש"ח הצמיג. הזמנו, הגיעו (קצת באיחור) נסעתי יחד עם הגברת להחליף את הצמיגים ולפני שראיתי את הרביעייה החדשה הרכב כבר היה עם ארבעה גלגלים מפורקים, וכמעט גם הצמיגים. עצרתי את הבחור שעבד על הרכב, והגיעו ארבעה צמיגים של קוניננטל PREMIUMCONTACT II זהים למקוריים ובמידה המקורית. לא התעקשתי על המידה המוגדלת כיוון שזה לא הרכב שלי, וכיוון שאני יודע בכמה כאב ראש התהליך עשוי להיות כרוך (הזמנתי אישור מהיבואן, שכנראה טרם הגיע/נשלח/דואר ישראל).

בסוף נדרש מאיתנו מחיר גבוה יותר (300) עבור הצמיגים הקטנים יותר, כאילו שהיה מדובר בבגד יום (שעולה יותר ביחס הפוך לכמות הבד). שילמנו במטרה לסיים את הסאגה. שוב תודה לעוזרים.

×
×
  • תוכן חדש...