Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפולים סקודה פאביה 2012- עזרה


tamirushb
שימו לב! השרשור הזה בן 3347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב למומחי הפורום. לפני טיפול ראשון לפאביה שרכשתי לאחרונה, אשמח להסבר בסיסי:

ברשותי סקודה פאביה 1.4 אמביינטה, שנת ייצור 2012, נקנתה לפני שלושה חודשים, בעזרה רבה של פורום הייעוץ השכן. רכב ראשון שלי ולכן הידע הדל.

הוסבר לי כי בפאביה טיפול כל 15 או כל שנה ויש הבדל בין טיפול קטן לטיפול גדול.

הרכב טופל עד כה במוסך מורשה בלבד, אוטובודק בתל אביב.

5.6.2013 טיפול 15 ראשון= 433 ש"ח

27.6.2014 טיפול 30 שני= 1350 ש"ח בוצע בקילומטר 25

1.10.2014- לא ברור לי למה טופל פה שוב בק"מ 28= 1170 ש"ח - "פעולה מונחית, הוה מזרק, דלק, מאוורר מנוע"

כיום, הרכב בקילומטר 38-

איזה טיפול מצפה לי כעת? האם אני מאחר בהרבה בטיפול?

כמו כן, הרכב אינו באחריות, מה היתרון של המשך טיפול במוסך מורשה?

 

תודה מראש לעוזרים :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

לפי מה שאני מבין מהרשימה שציינת הטיפול השלישי שבוצע ב-28 אלף קילומטרים הוא לא טיפול אלא תיקון של הרכב, כנראה במסגרת האחריות וכנראה משהו שקשור למזרק דלק ולמאוורר מנוע. קצת מוזר אבל יכול להיות.

 

לפי זה אני מבין שהטיפול הבא שלך כבר היה צריך להתבצע בחודש יוני האחרון ועכשיו אתה חורג מהוראות היצרן. גש בדחיפות למוסך לביצע טיפול שנתי קטן הכולל החלפה של שמן, פילטר שמן ופילטר מזגן. כמובן בדיקה של מכלולי הרכב, בלמים וכו'.

 

מהיכן אתה בארץ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי, אני חושב שאתה צודק. אני מאזור קרית מלאכי.

מה לגבי מוסך מורשה/לא מורשה?

כשאני מבקש הצעת מחיר, לבקש עבור טיפול שנתי קטן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

היתרון של מוסך מורשה הוא שמדובר במוסך שמכיר היטב את הרכבים האלו והוא חלק מהרשת של היבואן. ככה שאם במקרה תתגלה תקלה ברכב בשלב הזה, יש סיכוי סביר שהיבואן יבוא לקראתך למרות שכבר אין אחריות על הרכב, במסגרת מה שנקרא אחריות של רצון טוב.

החיסרון הוא שעלות הטיפול גבוהה יותר, לעיתים בפער משמעותי.

 

ההמלצה שלי אליך היא להתקשר לשניים או שלושה מוסכים באזור שלך, אחד מורשה ואחד כללי. תקבל כמה הצעות מחיר ואם ההפרש בין המוסך המורשה למוסך הכללי אינו גדול - גש למוסך המורשה. אם הפער משמעותי לך על המוסך הכללי. הרכב שלך די פשוט וכל מוסך שמכיר מכוניות אירופאיות יוכל לטפל בו.

 

כשאתה מתקשר למוסך תגיד שאתה צריך טיפול שלוש שנים או 45 אלף קילומטרים, הם כבר ידעו בדיוק מה אתה צריך להחליף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מעדכן שההפרש בהצעות מחיר עומד על 400 ש"ח בערך- מוסך מורשה 700-800, מוסך אחר- 300-400 עבור בדיקת מכלולים, החלפה של שמן ופילטר שמן(המוסכים באשדוד).

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...