Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תאמין לכל מה שאנשים אומרים.

חלק עושים הערכות גסות, חלק מסתמכים על מחשב רכב שלרוב מזייף, יש גם כאלה שלא יודעים לחשב, ויש כאלה שנוהגים רק בכביש מהיר ורק ב 90 קמ"ש ובמקומות ושעות בלי פקקים.

1 ל 15 לרכב משפחתומטי סטנדרטי בנסיעה משולבת ממוצעת (עירוני + בין עירוני) זה לא מציאותי.

 

זאת באמת לא צריכה הגיונית לנסיעה משולבת, אך בוא נחזור למה שרשם פות"ש:

 

יש לי חבר עם סיוויק 2005 והוא טוען שבבין עירוני הוא עושה 1 ל15.

חבר נוסף עם קורוה 2015 טוען ל1 ל16 בבין עירוני

 

החברים התכוונו לנסיעה בין עירונית בלבד.

גם לי לפני כמה שנים טובות במאזדה 323 עם מנוע 1.6 של אבי יצא לקבל צריכה של 1:16 לפי מבחן המשאבה, כיוון שמחשב דרך לא היה-זאת השיטה היחידה לחישוב. הנסיעה הייתה ירושלים-ב"ש (קצת סיבובים בתוך העיר)-חזרה לירושלים. לא ב80-90 קמ"ש אלא סביבות 100-120, פשוט נסיעה מתונה, זה אפשרי ולא צריך לצעוק ישר שכולם שקרנים.

בנסיעה זהה עם היאריס כנראה שניתן להגיע ל1:20, גם אם גיר רציף, שידוע כלא פחות יעיל מידני.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבר'ה, אם אתם מדברים על נסיעה בינערונית בלבד, נתון של 1:17-1:18 הוא סביר בהחלט גם בטכנולוגיה ותיקה.

בג'טה מנג'ר שלי, 1600 אטמוספרי, מנוע ותיק מאד בשידוך לDSG7.

הרכב צרך בממוצע 1:17.3 במעגל תדלוק שכלל שלוש נסיעות בינערוניות ארוכות + חלק יחסי נמוך של נסיעה פקוקה מאד ועירונית. משמע אם הייתי בוחן רק את המרכיב הבינערוני, זה היה ככל הנראה מעל ל18.

למי שלא מאמין, יש לי הוכחות לכך, ואלו נתונים מדויקים ולא מוערכים.

הנסיעות בכללן היו חציין עם מזגן (החזור בלילה ללא) בנהיגה רגועה במהירות שיוט של 100 קמ"ש

 

באופן כללי הרכב מציג צריכה ממוצעת של 1:13.5 בנסיעה מעורבת.

פורסם

כי אם הוא מקבל עם ג'טה כזאת צריכה,אתה תקבל צריכה טובה יותר.

קח בחשבון שלגיר הידני יש יתרון גדול לעומת אוטומט רגיל בעיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

מנוע קטן לא אומר צריכה נמוכה, מנוע קטן מתאמץ יותר, דורש טורים גבוהים יותר כדי לייצר מומנט, משמע האצות איפה שמנוע עם כח לא נדרש לכך (או פחות משמעותית), אז כל עוד שני הרכבים נוסעים, אחד מנוע גדול יותר, שני קטן, האחד מתמאץ ושותה, וכשנח שותה יותר, השני במאמץ שותה פחות, במנוחה שותה יותר, העניינים מתאזנים ביחס לשיקלול הכללי של מרכיב המאמץ לעומת החסכון. ומה שאתה רואה אלו בעצם הפערים.

מה גם, כפי שאמרו לך, היאריס רכב בסיסי ביותר בטכנולוגיה ותיקה ולא חסכונית.

עריכה אחרונה על ידי OJetta
פורסם

כי יאריס זה בסך הכל רכב פשוט שמספק טכנולוגיה בסיסית וותיקה ולא פלא טכנולוגי כלשהו. לא חושבת שבארץ יש רכב שיציג צריכת דלק 1:30, במיוחד לא מנוע בנזין קטן, פשוט ומיושן.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
זאת באמת לא צריכה הגיונית לנסיעה משולבת, אך בוא נחזור למה שרשם פות"ש:

 

 

 

החברים התכוונו לנסיעה בין עירונית בלבד.

גם לי לפני כמה שנים טובות במאזדה 323 עם מנוע 1.6 של אבי יצא לקבל צריכה של 1:16 לפי מבחן המשאבה, כיוון שמחשב דרך לא היה-זאת השיטה היחידה לחישוב. הנסיעה הייתה ירושלים-ב"ש (קצת סיבובים בתוך העיר)-חזרה לירושלים. לא ב80-90 קמ"ש אלא סביבות 100-120, פשוט נסיעה מתונה, זה אפשרי ולא צריך לצעוק ישר שכולם שקרנים.

בנסיעה זהה עם היאריס כנראה שניתן להגיע ל1:20, גם אם גיר רציף, שידוע כלא פחות יעיל מידני.

 

זה (בין השאר) מה שהתכוונתי, בתנאים מאוד ספציפיים אפשר להגיע לצריכה כזאת, אבל זו לא צריכה מייצגת ובטח לא "ממוצעת".

פורסם
קצת עצוב לשמוע

חשבתי שרכב קטן וגיר ידני ייתנו לי צריכת דלק מינימלית

 

1 ל 20 זו צריכת דלק מצויינת. גם 1 ל 18.

1 ל 30 כמו שאתה מצפה - לא שמעתי על רכב כזה. גם לא דיזל הכי חסכוני, אני חושב שאפילו רכבים היברידיים לא נותנים צריכת דלק כזאת.

 

צריכת דלק מינימלית זה אופניים.

אני רוכב פעמיים-שלוש בשבוע לעבודה על אופניים, (20 וקצת ק"מ לכל כיוון, רוב הדרך בשטח) ומתקלח לפני שמתחיל לעבוד. לפעמים זה לקוח את אותו הזמן כמו ברכב עם הפקקים והרמזורים. מומלץ בחום!


×
×
  • תוכן חדש...