Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פותח השרשור, האם ביצעת נסיעת מבחן ברכב? בדקת שהוא באמת מתאים לך? או שרצת לקנות יאריס ידנית כי זה יאריס וזה טוב וידני זה הכי חסכוני?

אני מניחה (כדאי לבדוק את זה לעומק מול החוזה שחתמת עליו) שעדיין לא מאוחר מידי לעצור, לבצע את כל הבדיקות ואם צריך גם לחשב מסלול מחדש.

 

גם אבי היה נעול על היאריס החדשה לפני קצת יותר משנה, אבל אחרי ביצוע נסיעת מבחן הוא פסל את הרכב מאוד מהר והעדיף את הסוזוקי סוויפט (היא לא פחות אמינה ושומרת על ערכה, אך פחות מרווחת מהיאריס וכאן נכנסים הצרכים שלך מהרכב שלא פירטת).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צבי , כבר בוצעה רכישת הרכב וצריך להגיע בנובמבר.

השאלה שלי היא שאיך יאריס חדשה 1.3 גיר ידני עושה 1 ל18 בבין עירוני כאשר יש מכוניות אוטומטיות חדשות מנוע 1.6 שעושות אותו דבר

 

קניתי את היאריס כי זה אוטו מעולה

פורסם

גם פיג'ו 308 וסקודה אוקטביה "עושות" 1/15 וסיטרואן C4 גם מתקרבת לנתון הזה.

 

הסיבה? טכנולוגיה מתקדמת יחסית למנועים הקיימים בטויוטה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אין אף משפחתית 1.6 אוטומטית ש"עושה" 1/15.

 

מנועים עם טכנולוגיה מתקדמת (בעיקר קטני נפח עם טורבו) הם חסכוניים יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אל תאמין לכל מה שאנשים אומרים.

חלק עושים הערכות גסות, חלק מסתמכים על מחשב רכב שלרוב מזייף, יש גם כאלה שלא יודעים לחשב, ויש כאלה שנוהגים רק בכביש מהיר ורק ב 90 קמ"ש ובמקומות ושעות בלי פקקים.

1 ל 15 לרכב משפחתומטי סטנדרטי בנסיעה משולבת ממוצעת (עירוני + בין עירוני) זה לא מציאותי.

פורסם

שאלת תם

בדגם שרכשתי כתוב גיר ידני 6 הילוכים

מדובר על 5 הילוכים ועוד 1 של רוורס

או 6 הילוכים פלוס 1 של רוורס ?

אם זה באמת 6 הילוכים זה יהיה לי מוזר כי נהגתי כל החיים על גיר ידני 5 הילוכים בלבד...

מה ההבדל ? למה עשו את זה ככה ?

פורסם
סל״ד נמוך במהירות שיוט= חיסכון בדלק.

 

אני מאמין שרק הרנו מגאן/פלואנס דיזל יכולה להגיע ל 18:1 בכייף אם לא יותר.


×
×
  • תוכן חדש...