Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אם החנייה היתה שלך בטאבו היית צריך רשיון בניה מהרשות המקומית, על אחת כמה וכמה כשמדובר בחניה ציבורית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חוצפה מצידך האמת. השטח ציבורי ושייך לכלל, וגם אני יכול לבוא ולהחנות שם. זה שזה נוח לך ואתה נוהג להחנות שם, לא הופך את זה לשלך.

פורסם

ידידי

תשכח מזה

ברשות שאני עובד בה, ניתן לך התראה לסילוק ואם לא תבצע יוגש נגדך כתב אישום על בניה ללא היתר ויצירת מפגע בשטח ציבורי ( לידיעתך, זו עבירה פלילית על כל המשתמע מכך).

 

אם היה מדובר בחצר הפרטית המשותפת שלכם אולי היינו מעלימים עין, אם אין הפרעה חזותית והשכנים אינם מתנגדים.

פורסם

האמת שבבניין שלנו מישהו התקין דבר כזה בחניה הפרטית שלו בחניון דיירים (לא תת קרקעי) וביקשו מהעירייה להסיר את זה בטענה שאין לזה אישור.

פורסם
האמת שבבניין שלנו מישהו התקין דבר כזה בחניה הפרטית שלו בחניון דיירים (לא תת קרקעי) וביקשו מהעירייה להסיר את זה בטענה שאין לזה אישור.

 

במידה והתקין אחת מקובעת, שים לב, מקובעת בבטון/ברגים וכו' לרצפה, אז כן זה נחשב מבנה ודורש אישורים.

במידה וזה נייד על גלגלים ( מה שאני בספק שהוא עשה כך ) זה מותר ואין עם זה בעיה.

פורסם
החניונית היא דבר נייד ולא קבוע, אני חושב שאין מניעה מבחינת החוק שהיא תשמש חניה לרכב.

 

מה שכתבת ידידי זה שהחניונית היא דבר נייד. מה שנימכר בארץ זה חניוניות צל שצריך לעגן אותה לרצפה/קיר או בדרך שונה, אחרת כל רוח קלה תעיף אותה ולכן היא נחשבת מבנה קבוע ומצריכה היתר.

פורסם

לך תשים עכשיו משהו שלא מקובע בברגים, אחרי שבוע מישהו כבר ימצא את השעה השקטה לקפל לך את זה ולהעלים

פורסם

בחיפה הם עשו שם דבר דומה ליד אחד הבתים (לא רוצה לציין מיקום מדויק בכוונה).

לקחו חניה ציבורית שקרובה לחצר, בנו מתקן מברזל ועל זה התקינו בריזנט שנותן צל. המתקן כולו על גלגלים, ואז חיברו שרשראות ברזל עם מנעולים וקשרו את זה למעקה כדי שלא יגנבו.

 

נוצר מצב שמדובר במבנה נייד, הסוזוקי SX4 הלבנה שחונה שם מקבלת צל, אף אחד לא מעיז לחנות וגם חוקי מבחינת אישורי בניה.

×
×
  • תוכן חדש...