Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברצוני לרכוש חניונית ניידת ולהציב אותה בחניה "ציבורית" הצמודה לביתי.

סימנתי במרכאות ציבורית כי השטח הוא ברשות הכלל אך מדובר במקום בו אני חונה באופן קבוע וצמוד לביתי,

כמו כן, השטח הינו חנייה\כביש ללא מוצא, זאת אומרת אזור קטן המיועד לחניית דיירי ובאי הרחוב.

ברור לי שההצבה הינה בעייתית ואני בטוח ששכן מסוים יתלונן, לא כי זה מפריע לו אלא כי אנחנו מסוכסכים.

הייתי רוצה לשמוע את דעתכם, איך להמנע מדרישה של הרשויות להסיר את החניונית, כמו אי קיבוע החניונית לכביש וכו'.

תודה!

פורסם

לדעתי אתה נכנס לפינה בעייתית.

זה שאתה.חונה שם קבוע, לא נותן לך בעלות על החנייה.

אם היה לי שכן כמוך שעושה דבר כזה בחנייה ציבורית, זה לא היה נגמר טוב.

אלא אם כן השכנים שלך עדינים.

פורסם

עדיף שתצא מהסרט שבו אתה חי.

להציב "בעלות" או חניונית על חניה ציבורית נטו בשטח ציבורי שאין לך בעלות עליו? בחייך.

תיארת את כל המקרים לכך שאין בזה צורך: כביש ללא מוצא, איזור קטן וכו', שזה אומר, מה הטעם? מילא תל אביב... בסדר.

פורסם
עדיף שתצא מהסרט שבו אתה חי.

להציב "בעלות" או חניונית על חניה ציבורית נטו בשטח ציבורי שאין לך בעלות עליו? בחייך.

תיארת את כל המקרים לכך שאין בזה צורך: כביש ללא מוצא, איזור קטן וכו', שזה אומר, מה הטעם? מילא תל אביב... בסדר.

 

המטרה היא לא לשמור את אזור החניה לעצמי, המטרה היא להכנס לאוטו נעים בימי קיץ חמים ומניעת וונדליזם.

אין בעיית חניה ברחוב, לרוב דיירי הרחוב יש חניה פרטית.

פורסם
[ATTACH=CONFIG]424648[/ATTACH]

איפה מצאת כזה דבר? זה לא חניונית רגילה וממה שבדקתי בארץ זה עולה הון תועפות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
המטרה היא לא לשמור את אזור החניה לעצמי, המטרה היא להכנס לאוטו נעים בימי קיץ חמים ומניעת וונדליזם.

אין בעיית חניה ברחוב, לרוב דיירי הרחוב יש חניה פרטית.

 

כפי שנאמר, ואם אני מגיע ומחנה מתחת? מה הבעיה? רכוש כלשהו שעומד בחוץ שמיש לכולם. ;)

פורסם
כפי שנאמר, ואם אני מגיע ומחנה מתחת? מה הבעיה? רכוש כלשהו שעומד בחוץ שמיש לכולם. ;)

חחח שתהיו בריאים, לא עזרתם לי ב-כ-ל-ל!

איך אני מונע מהרשויות לדרוש ממני להסיר את החניונית??

העלתם לי רעיון עכשיו, יכול להיות שאם אני משאיר את זה פתוח ללא אופציה לנעילה [אבל כן מקובע לקרקע] והחניונית תהיה כביכול לטובת הכלל, לא יוכלו לדרוש ממני להסיר אותה?

פורסם
המטרה היא לא לשמור את אזור החניה לעצמי, המטרה היא להכנס לאוטו נעים בימי קיץ חמים ומניעת וונדליזם.

אין בעיית חניה ברחוב, לרוב דיירי הרחוב יש חניה פרטית.

 

חנייה שאינה שייכת לך (בטאבו) אתה רוצה לשמור לעצמך ?

ואיך אפשר לעזור לך אם אתה מתכוון לפעול בניגוד לחוק ? (רק לייעץ לך לא להסתבך)

אם אתה מאפשר לכולם להשתמש במתקן הזה (וקודם כל - כמובן קיבלת אישור של כולם להתקין) - אשריך.

alfa 156 2.5.

פורסם

הרשות לא תתן לך לקבע את זה גם אם כולם יכולים להשתמש בזה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

צפוי לך הרבה מאוד כאב ראש, בטח אם יש לך שכן שטרם ההתקנה אתה כבר יודע שלא יקבל זאת

בצורה טובה ויפנה בתלונה לרשויות. עצה חברית - תוותר על זה.

 

תשקול כיסוי לרכב - אומנם יותר זמן בכל פעם, אך זה חוקי לחלוטין ויחסוך לך הרבה התעסקויות.

פורסם (נערך)

תשכח מזה. אם החניה לא שלך בטאבו אתה פשוט יכול לשכוח מזה.

רק אם החניה היתה שלך בטאבו, היות והיא ברחוב, היית צריך להכין תכנית לסגירת החניה ע"י אדריכל ולהגיש לאישור, לא לפני שכל השכנים במגרש חותמים שאין להם בעיה.

 

נ"ב

זה בדיוק מה שעשיתי, אבל החניה היא שלי בטאבו.

עריכה אחרונה על ידי stio
×
×
  • תוכן חדש...