Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מדבקה ברכב , נכנסתי לאתר של מאזדה העולמי ולפי מספר שלדה קבלתי את הקוד .

יש מצב שאותו קוד מגיע גם ברגיל וגם מטאלי ? , הקוד שלי הוא 25H

פורסם

אם אני זוכר נכון אתה יכול לבדוק באתר של מאזדה ישראל לפי מספר רישוי/שלדה מה הקוד צבע.

חוץ מלבן שנהב אני לא חושב שיש למאזדה צבעים לא מטאלים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

תודה לכל העונים,

עוד שאלה קטנה, האם מישהו יכול להמליץ על מוכר באיביי שיש לו ערכה טובה לצביעה שכוללת לקה?

מדובר על צבע כסוף מטאלי קוד 1C0

 

אגב אם הקילוף צבע הוא בפלסטיק צריך גם לשייף?

ואם כבר שאלתי , צבע לפלסטיק וצבע לפח של האוטו הוא אותו סוג?

עריכה אחרונה על ידי aharon88
פורסם
אם אני זוכר נכון אתה יכול לבדוק באתר של מאזדה ישראל לפי מספר רישוי/שלדה מה הקוד צבע.

חוץ מלבן שנהב אני לא חושב שיש למאזדה צבעים לא מטאלים.

 

אתה צודק יש להם אתר , אבל דווקא באתר הישראלי רשום שלא נמצאו נתונים.

 

ראיתי עכשיו שיש לPaints4u גם את ערכה הזאת :

http://www.ebay.com/itm/MAZDA-30ml-Car-Touchup-Paint-Repair-Kit-SILVER-CONTRAIL-25H-/221131937047?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item337c7d9517

 

שזה בעצם רק הbasecoat paint והclear lacquer ,המחיר משמעותית זול יותר ולדעתי אני אזמין אותה , מאחר ואני מאמין שיש לי כבר את כל שאר הדברים שיש בקיט השני והיקר יותר.

-אני מאמין שIPA שמורכב מ1:1 מים אלכוהול זה בעצם הcratch Cleaning Solution שהם שמים בקיט

-הFarcela Advanced G3 Liquid Compound שיש בקיט הוא בעצם פוליש (שכבר יש לי)

וכמובן נייר שיוף שיש בכל חנות.

הדבר היחיד שאין לי זה האבן , אבל נראה לי שאפשר לוותר עליה.

 

 

ועוד בר קטן , אשמח לדעת אם אתה מורח את הצבע עם קיסם או מברשת קטנה?

 

 

שוב תודה רבה רבה לך

פורסם
הקיט של paints4u טוב, התאמת צבע טובה.

אישית אני תמיד אעדיף קיט של היצרן מקורי כי ההתאמה של הצבע היא הטובה ביותר והצבעים באיכות.

אבל זה גם עניין של עלות תועלת.

אני קניתי קיט מקורי של פורד במחיר של קיט לא מקורי ואותה כמות של צבע, לכן העדפתי את המקורי.

שיפשופים קטנים אפשר לתקן אבל התוצאה הסופית לא תיהיה טובה ככל שהשפשוף יותר גדול.

 

 

אוקיי אז לפי מה שהבנתי מהתגובות שלך, מספיק לי לקנות את הערכה היותר פשוטה של paints4u, ואז בארץ לקנות נייר שיוף 2000 בכמה שקלים, ופשוט עם אלכוהול לנקות את השריטה במקום החומר שיש להם בערכה המוגדלת, וזהו? אני מסודר?

×
×
  • תוכן חדש...